Perchè u sessu face male dopu à a nascita

Donna preoccupata dopu avè fattu sessu

Dopu à u partitu, a donna pò sperimentà dolore durante i rapporti sessuali, questu hè abbastanza cumunu. In fattu, 9 di 10 donne sperimentanu u dolore a prima volta chì facenu sessu dopu avè avutu un criaturu.. Prima di avè un rapportu sessuale, hè necessariu per a donna per assicurassi chì u so corpu è a so mente sò pronti per u sessu. Ma quantu duvete aspittà per ripiglià i rapporti sessuali dopu a consegna?

Aspetti fisichi è emotivi da tene in contu

 

A risposta à sta quistione hè dispunibule solu per e donne chì anu avutu un criaturu, dipende da parechji fattori cume se anu avutu o no una episiotomia, s'ellu ci era assai lacrime in un parto vaginale o se era una cesariana . Dopu un parto vaginale, hè cumunu avè una lacrima è Pò piglià à 14 ghjorni per guarì i punti, cCù una episiotomia chì taglia i nervi è i vasi sanguigni, a guarigione pò piglià più tempu è pudete micca esse guarita cumpletamente finu à trè o quattru mesi dopu a nascita.

Inoltre, hè impurtante piglià in contu a quarantena è hè chì e donne sanguinanu per quaranta ghjorni dopu avè un parto vaginale, mentre chì cù una cesariana u sanguinamentu hè di solitu più cortu. Parechje coppie preferenu ripiglià i rapporti sessuali quandu ùn ci hè nisun sanguinamentu.

Dopu una cesariana, hè cunsigliatu d'aspittà almenu sei settimane prima di fà sessu. Una sezzione hè una cirurgia abdominale maiò. Ancu se e ferite guariscenu in duie à trè settimane, u dolore è l'inconfortu generale ponu continuà finu à sei settimane è à volte ancu più. Idealmentu, a donna duverebbe andà à u duttore per l'appruvazioni è per ricumandà s'ellu hè adattatu o micca di ripiglià l'attività normale, cumpresu u sessu.

vita sessuale

Oltre à i fattori fisici, ci sò ancu altri prublemi chì ùn ponu micca esse ignorati perchè ponu ancu influenzà u modu in cui una donna pò o ùn pò esse pronta à fà sessu dopu a nascita. Ciò include stanchezza fisica, ma ancu emotiva da privazione di u sonnu, allattamentu, auto-immagine, paura di avè una nova gravidanza, chì u zitellu dorme in a stessa stanza è pò esse autocosciente, ecc. Hè impurtante avè una bona cumunicazione in a coppia per pudè parlà apertamente di i bisogni è cumu si sentenu tramindui per cumincià à fà sessu dopu a nascita di u zitellu.

Cunsiglii per ripiglià i rapporti sessuali

A cosa più impurtante chì ùn duvete micca dimenticà hè chì se ùn site micca comodu o ùn vi sentite micca pronti, u vostru cumpagnu deve capisce. Portà un essere in u mondu ùn hè micca faciule, è u postpartum pò esse veramente difficiule per alcune donne. Sarete voi chì duverete valutà sì veramente vi sentite pronti è disposti à fà sessu, ma l'essenziale hè chì aspettate u minimu stipulatu per evità di sente dolore è ancu per evità prublemi vaginali.

relazione di coppia

Quandu si principia u rapportu sessuale, hè cunsigliatu di sviutà a vostra vescica prima di inizià u sessu in modo chì ùn vi sentite micca scomodi per questa ragione. Circate momenti d'intimità induve tramindui vi sentite in cunnessione cù l'altri. Se ùn avete micca assai lubrificazione (chì hè abbastanza normale se allattate u vostru zitellu), pudete aduprà lubrificanti per avè un sessu più piacevule.

L'ideale hè ancu chì, in più di cunnessione cù u vostru cumpagnu, cuminciate cù i preludii, in questu modu pudete riscaldà è cunnesse micca solu à livellu emotivu, ma ancu à livellu fisicu.

Arricurdatevi di vede u vostru duttore prima di fà sessu per assicurà chì i punti sianu guariti sanu.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.