Trucchi per sbiancà i giunti di tile

imbianca l'articuli

A pulizia di a cucina o di i bagni senza sbiancà i giunti di tile hè quasi cum'è travaglià dura senza alcuna ricumpensa dopu. Perchè a realità hè chì à prima vista, se l'articuli ùn sò micca bianchi, pare chì i tile sò brutti. Per risolve ùn avete micca bisognu di fà grandi opere, o cunsiderà cambià i tile per u piacè di vede tuttu novu è brillanti.

Basta à aduprà i prudutti dritta è seguità qualchi cunsiglii cum'è quelli sottu. È cù un pocu sforzu pudete lascià quelli articuli perfettamente bianchi. Chì, ancu s'ellu sapemu chì ùn hè micca essenziale, furnisce un pocu di tranquillità in quellu ambiente impurtante cum'è a casa stessu.

Cumu sbiancà l'articuli di tile

Ci hè parechje prudutti specifichi nantu à u mercatu per questu scopu è se avete bisognu di sbiancà articuli assai neri, cù u moldu o un spaziu chì ùn hà micca ricevutu assai attenzione, hè megliu aduprà unu di elli. Avà, se a terra nantu à e articuli di tile hè normale da l'usu, per via di l'umidità in i bagni, per u grassu chì s'accumula in a cucina, etc. u megliu hè ammonia è acqua.

Prima di principià, avete da prutege perchè l'ammonia hè assai forte. Purtate una maschera per ùn inalà i fumi. è mette in guanti di gomma per ùn dannà e vostre unghie è mani. Per a mistura, avete bisognu di un bacinu cù acqua calda è un splash d'ammonia. Sè vo site dumandate cumu per calculà e misurazioni, saria più o menu unu di ammonia per ogni 10 d'acqua.

Aduprate una spazzola longa cù setole semi-duru per caccià a più impurtanza pussibule. Cù questu strumentu pudete pulizziari l'articuli di e tile à u stessu tempu cum'è a superficia stessu. Funziona bè in i zoni più brutti o induve ci hè muffa per sguassà spori dannosi è batteri. Allora passa un pappu inumitatu cù acqua calda per sguassà a terra. Se vulete caccià e gocce d'acqua, pudete sguassate cù un pappu nettu è seccu è seranu brillanti è puri.

Altri trucchi

L'ammonia hè infallibile, ma ùn hè micca l'unicu pruduttu chì pudete aduprà per pulizziari l'articuli di tile. In casa pudete truvà altre suluzioni cum'è i seguenti.

  • cù bleach: U megliu disinfettante, ancu s'ellu hè un pocu periculosu per a salute. Cù bleach, pudete sbiancà e articuli di e tile è disinfettate completamente. Per accede à quelli anguli difficiuli bè, pudete aduprà un sprayer in quale duverete mischjà l'acqua (sempre fridda) cù una parte di bleach.
  • Dentifriciu: U dentifricu tradiziunale hè ancu un pulitore putente per i giunti di tile. Iè, aduprate unu chì hè cuncepitu per sbiancà i denti, postu ch'elli cuntenenu bicarbonate, chì hè u pruduttu chì imbiancarà e articuli. In questu casu, ricumandemu d'utilizà un vechju spazzola di denti cù quale pudete strofinate bè in i spazii chì vulete imbiancà. Qualcosa di più laboriosa, ma ugualmente efficace.
  • Acitu biancu è bicarbunatu di sodiu: U megliu pulitore è disinfettante chì pudete aduprà per ogni angulu di a vostra casa. Ùn ci stanchemu micca di dilla è hè questu pulizia di l'acitu Inseme cù u bicarbonate, formanu u megliu equipamentu di disinfezione in u mercatu. Ecunomicu, faciule da truvà, ecologicu è più impurtante, super praticu. Preparate un cuntinuu cun diffusore cù acqua calda, l'acitu biancu è u bicarbonato di soda. Spray nantu à e articuli è scrub cù un vechju cepillo di denti. Stu rimediu hè particularmente utile per i articuli chì sò assai negri è anu tracce di muffa.

Cù qualcunu di sti trucchi pudete sbiancà l'articuli di e tile è lasciate perfettamente puliti è disinfettati. Per evità l'accumulazione eccessiva di terra è avè da passà troppu tempu per pulisce, hè preferibile fà una rivista ogni tantuQuestu impediscerà di accumulà. Ancu s'ellu pulisce e tile regularmente, i materiali porosi sò usati in i articuli in i quali hè faciule per u muffa per proliferare per via di l'umidità. Cù un pocu di cura, pudete mantene li puri è perfetti per un bellu pezzu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)