Nisun genitore hè natu cù un manuale sottu à u so bracciu quandu si tratta di educà i so figlioli. Per quessa, hè normale per fà certi sbagli è rectificà per ottene u megliu ripruduzzione pussibule. U grande prublema nasce quandu hè impostu un tipu di disciplina chì pò esse totalmente tossica o malsana per i zitelli.
In l'articulu dopu vi diciaremu trè sbagli chì sò fatti in l'educazione di i zitelli è chì fà per evità una tale toxicità.
Index
Disciplina pusitiva in l'educazione di i zitelli
U travagliu di i genitori in crià i so figlioli hè chjave quandu si tratta di ottene Ch'elli crescianu felici è sani.. A disciplina pusitiva permette à i zitelli di sapè chì ci sò una seria di limiti chì deve rispettà è chì ogni azzione avarà a so cunsiquenza. E regule è i limiti sò chjave quandu i zitelli crescenu cù una alta autoestima è una grande fiducia in sè stessu. À u cuntrariu, i punizioni è u gridamentu deve esse evitati postu chì tendenu à causà ferite emutivu in i zitelli chì sò assai difficiuli di guarì.
3 Errori di i genitori chì i genitori duveranu evità
Ci hè una quantità di sbagli chì i genitori ùn deve micca fà. quandu educate è cresce i zitelli:
Tag
Ci sò i genitori chì facenu u grande sbagliu di tichjarà i so figlioli, senza esse cuscenti di u dannu emutivu chì di solitu provoca i zitelli. L'etichette sò generalmente usate quandu curreghje un certu cumpurtamentu di u zitellu. In a maiò parte di i casi, u cumpurtamentu inappropriatu o cumportamentu chì deve esse cambiatu s'aggrava, cù ciò chì questu implica per a so propria educazione. Hè per quessa chì duvemu evità di tichjarà i zitelli è di separà da u cumpurtamentu in quistione. Hè megliu analizà stu cumpurtamentu è truvà a megliu suluzione pussibule.
Grida
U gridu deve esse evitata quandu si tratta di genitori. À u tempu, sti gridi piglianu u so peghju nantu à a salute emotiva di i zitelli. venenu à sente a paura è assai insicurezza. Hè impurtante di dì e cose in modu rilassatu è tranquillu per chì u messagiu ghjunghje à i chjuchi in casa senza prublema.
Punisci
I punizioni sò un altru di i sbagli chì parechji genitori facenu quandu si tratta di educà i so figlioli. Hè impurtante di piglià in contu l'opinioni di i zitelli per chì si sentenu intesu. A punizioni hè un modu totalmente tossicu di agisce chì finisce per dannà i minori da un puntu di vista emotivo.
L'educazione di i zitelli deve esse basatu annantu à l'amore è l'affettu
In l'educazione di i zitelli hè impurtante chì i minori sapanu in ogni mumentu quali sò e cunsequenze chì a so azzione avarà. Dipende da elli s'ellu ci hè una cunsequenza o una diversa, cusì deve esse i pruprietarii di e so decisioni. U babbu deve esse u mudellu è a guida in quale u figliolu deve esse basatu è riflessu. Hè per quessa chì a megliu educazione pussibule hè quella chì hè basatu annantu à l'amore è l'affettu. Hè assai più simplice è più faciule per i zitelli à amparà da un ambiente chì respira rispettu è amore in parti uguali. In l'eventu chì l'ambiente hè basatu annantu à u gridamentu è a profanità da i genitori, u sviluppu emutivu di u più chjucu di a casa ùn serà micca u più adattatu o u più ottimali pussibule.
In corta, l'educazione di i zitelli deve esse basatu nantu à a disciplina pusitiva è piglià in contu una seria di valori impurtanti cum'è u rispettu, a fiducia o l'affettu. Educà da punizioni o gridanu pruvucarà un ambiente tossicu chì ùn benefiziu micca u sviluppu propiu di i zitelli.
Sianu the first to comment