Scuprite e pruposte di vaghjimu d'invernu di Thinking Mu

Autunno invernu di Thinking Mu

Questa ùn hè micca a prima volta chì vi parlemu di Thinking Mu, a impresa di moda durevule chì u so scopu hè di cuntribuisce à un cunsumu più cusciente è lentu cù un impattu pusitivu annantu à e persone è l'ambiente. È micca a prima volta chì vi mustremu e pruposte di vaghjimu d'invernu chì spiccanu per u so stile rilassatu è cunfortu.

I vestiti di a linea Trash spiccanu in a cullezzione d'autunnu invernu di Thinking Mu, a prughjettu di rifiutu zero in chì e presse sò create da una cumbinazione di fibre recuperate da materiali riciclati è fibre vergini sustenibili. È ùn puderete micca caccià i vostri ochji nantu à e so pruposte di vellutinu è quelli cù mudelli à scacchi in tonalità turchinu è tja.

I culori

Amemu a paleta di culori chì Thinking Mu hà sceltu in a so nova cullezzione. È hè quellu verdi, aranci, piastrelle è turchini, Venenu à fà chì e nostre tenute sta stagione autunno-inguernu acquistinu un tonu più pusitivu è alegru. È per noi, tuttu ciò chì mette una bona faccia à u gattivu tempu pare sempre una grande alternativa.

Autunno invernu di Thinking Mu

L'essenziali

Quandu si scopre u vistimenti di a linea Trash, Cuntribuisce à l'ecunumia circulare riciclendu una proporzione sostanziale di rifiuti di cuttuni da vechji abiti è polpa di legnu da una silvicultura sustenibile riciclata, hè faciule d'imaginà a cunvenzione chì queste vi ponu furnisce in a vostra vita d'ogni ghjornu. U vestitu stretch stretch è a gonna midi elastica cù cintura elastica sò senza dubbitu i nostri pezzi preferiti.

Autunno invernu di Thinking Mu

Hè ancu faciule d'avvistà u panni di vellutale cuttuni biulogicu di a cullezzione: salopette cù pantaloni à tagliu drittu, pantaloni longu à a caviglia, giacche in denim, gonne corte cù quattru tasche ... Indumenti chì si cunglienu perfettamente cù e magliette Psycho è i maglioni di lana à quadri di u so catalogu.

È inseme cù i precedenti ùn pudemu micca mancà di menziunà u vestiti à quadri è camicette cù maniche soffiate, assai in cunfurmità cù u stile campagnolu à a moda è e linee chì sò state ancu purtate st'estate.

Ti piacenu e pruposte di Thinking Mu d'autunnu invernu?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.