Sandali da passeggio, una alternativa per creà abiti cunfurtevuli

Stili cù sandali per caminari

In l'ultimu decenniu avemu incorporatu indumenti è accessori originariamente pensati per attività sportive in i nostri abiti casual. Questu hè accadutu cun sandali di marchja; sandali cù i quali cumpletemu avà tutti i generi di vestiti casuali ancu in cità.

E nostre priorità sò cambiate. Vulemu sente, soprattuttu, cunfurtevuli cù ciò chì portemu. Dunque, prima e camicie è dopu i sandali per camminà sò diventati una calzatura per tuttu. E ancu se certi u consideranu brutti calzature, altri u valurizeghjanu per u so stile è cunfortu.

Tuttu hà cuminciatu cun ellu Fenomenu Birkenstock, specificamente cù u mudellu Birkenstock Arizona. Un sandale cù duie cinghje in quale parechje marche di calzature sò state ispirate dopu per creà sfarente pruposte. Proposte chì aghju inizialmente rinnegatu e chì adupru oghje quandu facciu cunfortu a mo priorità.

Sandali da marchjà

Durante l'estate pudemu truvà Tevas, Birkenstock è Genuins cumbinatu cù tutti i tipi di vestiti. Quandu si tratta di spassighjà per a cità, gode di una ghjurnata in piaghja o di visità turistiche, sti tippi di sandali diventanu un ghjocu salvaticu.

Sandali còmodi per l'estate

In una valisgia sò i primi à truvà a so piazza. In culori neutri cum'è u neru, u cammellu o u nudu ci danu assai ghjocu! Li pudemu cumbinà cù pantaloncini corti è un top in a mattina per gode di a spiaggia è in u dopu meziornu, quandu e temperature sò più fresche, purtateli cù pantaloni fluenti è un maglione di maglia fina.

Li pudemu ancu integrà in un stile chì presenta un vestitu di tippu tunica o un linu set di dui pezzi. È travagliaranu ancu cù abiti di maglia d'avanguardia d'oghje. Basta à truvà quelli chì sò i più comodi per voi è ùn serà micca per mancanza di pussibilità.

Images - @adelinerbr, @talisa_sutton, @mirenalos, @sofia_viscardi, @lisonseb, @andrea_m_m


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.