Ricattu emotivu in a coppia

coppia-ricattu emutivu

U ricattu emotivu in a coppia hè più normale è cumunu di ciò chì a ghjente pò pensà. Si tratta di manipulà psiculugicamente u cumpagnu in modu chì agisca cum'è u ricattatore stessu vole.

Dietro tale ricattu o manipulazione ci hè di solitu una persona cù una mancanza abbastanza evidente di sicurezza è di autostima. U ricattu emotivu in a coppia ùn pò esse permessu in alcuna circustanza è hè impurtante di mette la fine à questu.

Ricattu emotivu in a coppia

Cum'è l'avemu digià spiegatu sopra, u ricattu emotivu hè un tipu di manipulazione di una persona versu l'altra. Attraversu tale manipulazione, u ricattatore riesce à annullà l'altra persona è li face agisce cum'ellu vole. Ciò face chì a relazione di a coppia diventa tossica cù i danni emotivi chì hà per una di e parti.

Una relazione sana deve esse basata nantu à valori impurtanti cum'è l'amore, u rispettu o a cumunicazione. Ùn ci pò esse un tipu di ricattu o minaccia à u livellu emotivu. In casu chì u ricattu emotivu si faci di modu regulare, u sughjettu deve mette fine à a relazione è taglia rapidamente e so perdite.

Cumu sapè chì u ricattu emotivu si face in a coppia

Certe volte ùn hè micca faciule di rilevà u ricattu emotivu in a coppia, postu chì a persona manipulatrice ùn hè micca pienu cuscente chì esercita un ricattu emotivu nantu à a persona cara. Eccu alcuni di i segni più chjaru di ricattu emotivu:

  • U manipulatore rende u so cumpagnu culpevule di e so azzioni cusì vi sentite culpevule è avete un momentu veramente bruttu.
  • Ghjoca a vittima per tuttu soprattuttu per impedisce chì u sughjettu li lascia.
  • Di solitu face tutti i generi di prumesse ch'ellu ùn mantene più tardi. Queste prumesse sò per u scopu o u scopu di tene u vostru amatu à fiancu à voi.
  • L'usu di e minacce hè continuu in a relazione per generà una certa paura in a persona cara, in più di limità a libertà di detta persona.
  • Un altru di i segni più chjaru di ricattu emotivu hè u silenziu. U ricattaghjolu decide di stà zittu per mustrà a so zerga è ricusa di parlà cù u so cumpagnu. Hè una forma di abusu psiculugicu chì minà gradualmente a persona sottumessa.

ricattu-coppia-emotiva

Cumu trattà cù u ricattu emotivu da u vostru cumpagnu

  • Prima di tuttu, siate cuscenti chì una situazione di ricattu emotivu si face in a relazione. Da quì, seria impurtante d'andà à un prufessiunale chì sà aiutà a persona tossica.
  • Ùn pò esse permessu in nisuna circustanza chì u cuntrollu hè stabilitu in a coppia cum'è qualcosa di normale. Ognunu deve esse liberu è avè u so spaziu persunale in a relazione.
  • E minacce devenu cessà di esiste in a coppia. Ci hè una seria di valori chì devenu esse prisenti in ogni mumentu, cum'è u rispettu o a cumunicazione.
  • A persona manipulatrice deve vulè cambià è capisce chì ùn ponu micca aduprà u ricattu emotivu. 

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.