Lochi duvete visità in u nordu di u Portugallu

Nordu di u Portugallu

U Portugallu hè un paese chì offre assai à quelli chì decidenu di visità lu. Sia a so costa sia u so internu ci offrenu posti incredibili, cità affascinanti, piccule cità è coste cù spiagge stupende è belle. In questa occasione ci riferemu à a zona settentrionale di u Portugallu, un locu induve pudemu vede parechji posti di interessu. Ancu se u sud di u Portugallu hè assai turisticu, u nordu ùn hà nunda da invidie.

Videmu u i posti più interessanti quandu visitate u nordu di u Portugallu, quelle zone chì ùn pudemu micca mancà. Se avemu da viaghjà à u nordu di u Portugallu avemu parechji posti per piantà, da e cità cù storia à e cità chì ci offrenu tuttu u charmu boemianu di u Portugallu.

Cità ​​munumentale di Braga

Cosa da vede in a cità di Braga

Fundatu da Rumani è centru religiosu à u Medievu, Questa cità in Portugallu ùn hè micca assai cunnisciuta, ma hà posti assai interessanti. A so catedrale hè a più antica di u Portugallu è in ella si ponu vede vari stili, da u manuelinu à u goticu o baroccu. Una altra visita religiosa hè u Santuariu di Bom Jesus do Monte, cù i so scalini spettaculari. À solu cinque chilometri da u centru storicu, hè una visita chì vale a pena. In u centru storicu pudemu vede u Giardinu di Santa Barbara, l'Arcu da Porta Nova, induve c'era una vechja porta medievale, o vede a Piazza di a Republica.

Guimaraes cità medievale

Guimaraes in u nordu di u Portugallu

Questu piccula cità di fascinu medievale Hè un'altra di e visite essenziali in u nordu di u Portugallu. U Castellu Guimaraes di u X seculu hè situatu nantu à una cullina è hè pussibule scalà a Torre di l'Omenaghju per gode di a vista. U Palazzu di i duchi di Braganza hè un altru di i so elementi essenziali, custruitu in u XV seculu. D'altronde, si pò cullà à u Santuariu da Penha in funiculare, un centru di pellegrinaghju chì offre una vista spettaculare.

Viana do Castelo

Cosa da vede in Viana do Castelo

Viana do Castelo hè assai vicinu à a fruntiera cù a Galizia. Hè una piccula cità chì ci offre u stupente Santuariu di Santa Luzia in una zona assai alta, cù una vista stupefacente di a costa, di a spiaggia è di a cità. Se simu in u centru pudemu piglià un funicular à u santuariu, ma pudete ancu cullà in vittura. In a cità pudemu vede a famosa nave Gil Eames, chì hè stata aduprata cum'è nave spitali per un bellu pezzu.

A fortezza di Valença do Minho

Cosa da vede in Valença fà minò

A prima cosa chì ci dà Benvenutu à u nordu di u Portugallu hè Valença do Minho, un locu assai visitatu per a so splendida fortezza è per u so mercatu, chì si face u Mercuri di ogni mese. Hà una pianta furmata da dui poligoni cù un'altra zona murata è un fossu. Sta cità hà ancu una architettura religiosa impurtante cù lochi cum'è u Matriz de Santa Maria dos Anjos è a Cappella Militare di Buen Jesús.

U charmu di Portu

Cosa da vede in Portu

Un antru locu chì ùn pudiamu micca lascià hè l'affascinante cità di Porto, un locu chì hà un toccu boemianu chì hè difficiule à scurdà. Avete visite impurtanti ma duvete ancu marchjà senza scopu per e so strade è scopre quelle vechje case, alcune abbandunate, cù e so facciate piastrellate. In a cità avete e sponde di u Duero, una zona per camminà è per piglià un bigliettu per andà nantu à e barche chì attraversanu u fiume chì ci mostra a cità da l'acqua. Da l'altra parte, duvete vede punti cum'è a libreria Lello, cù e so scale incredibili, l'antica cattedrale cunnisciuta cum'è u Se, cù un chjostru cù belle piastrelle. Se vi piace queste piastrelle portoghese, ùn pudete micca mancà a stazione di Sao Bento, cum'è pudete vede à a so entrata. U Mercatu do Bolhao hè u locu per cumprà prudutti tipichi è se andate in Vilanova de Gaia pudete visità e famose cantine di vini di u portu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.