Passi per mustrà gambe stupefacenti sta primavera

Belle ghjambe

l e ghjambe sò una zona chì di solitu ci preoccupa quandu ghjunghje a primavera è l'estate, postu chì ghjè u mumentu induve avemu messu da cantu e calze è li mostremu solu. Quasi tutti anu un cumplessu cù e so zampe, sia perchè sò bianchi, perchè anu alcune vene o perchè anu cellulite. Tuttavia, duvete purtalli senza paura, ancu se sempre a cura di elli per ch'elli parenu u megliu.

Certi gambe sane sò belle gambe è hè ciò chì ci tocca à piglià in contu. Vi daremu qualchì suggerimentu per mustrà e to gambe assai più belle avà chì u bellu tempu hè ghjuntu. Hè ora di curalli è di mustralli mentre gode di i novi panni di primavera.

Sceglite una bona depilazione

Rasate e ghjambe

Una di e cose chì duvete curà quandu u bellu tempu vene hè a cera nantu à e gambe. Ùn hè micca sempre faciule per ottene perfetti in questu sensu, ma oghje avete parechje scelte per una bona depilazione. Unu di elli hè a depilazione laser, chì deve esse fatta durante l'inguernu. Se avete dighjà dedicatu à fà u laser nantu à e vostre gambe, pudete dighjà avè i risultati. Un altru modu per cera hè cù a cera, ancu se pò esse più irritante se avete a pelle sensibile. Pudete ancu optà per macchine depilatorie o un rasoiu se site in una corsa.

Esfoliate in a doccia

Certi e gambe morbide anu da caccià i brufoli è ancu pelle morta. Per uttene un bellu bronzu duvemu avè a nostra pelle preparata è per questu ùn ci hè nunda di megliu cà una bona esfoliazione. In u casu di e gambe, pudete cumprà un esfoliante chì vi aiuta ancu cù a cellulite. Esfoliante aiuta micca solu à avè una pelle più liscia, ma migliora ancu a circulazione è aiuta à eliminà a cellulite grazia à u massaggio. Esfoliate una volta à a settimana cù una machja di corpu in a duscia è noterete a differenza.

Eseguite massaggi

Massaggi di e ghjambe

I massaggi di e ghjambe ci ponu aiutà in parechji modi. Sì avete a cattiva circulazione hè un modu per migliurà a circulazione vultà, sopratuttu quandu si nota gambe pesanti. D'altra parte, i massaggi ci aiutanu ancu à drenà a zona è à finisce gradualmente a cellulite, cume miglioranu u drenaghju di a zona. Prufittate di u massaggio è di u mumentu rilassante per falla cù un oliu chì hà putenza anti-cellulite è cusì farete duie cose in listessu tempu.

Fate u sport ogni ghjornu

Hè impurtante chì semu assai chjaru chì duvemu fà sportu ogni ghjornu, ancu s'ellu hè solu qualcosa di faciule. Pudete marchjà un ghjornu per una meza ora è un altru ghjornu sport più intensu cum'è a corsa o u ciclistu. L'esercizii di forza aiutanu ancu à avè gambe sane è ben furmate. Hè una di e parti chì adupremu u più cù qualsiasi sport è per questa raghjone sò benefiziunati in pocu tempu quandu avemu cumincià à fà sport.

Attenti à a circulazione

La a circulazione pò esse un altru prublema chì tocca e to gambe. Hè per quessa chì duvete piglià cura di ellu da u primu mumentu. Pudete avè varicesi o vini rossi è questu indica chì a vostra circulazione ùn hè micca bè. Evite u vestitu strettu è i tacchi assai alti. Duvete ancu fà sport, postu chì hè un modu per migliurà a circulazione ogni ghjornu, soprattuttu se avete un travagliu sedentariu. D’altronde, si pò aiutà cun dusce fredde chì migliuranu a circulazione è cù massaggi.

Aiutu à drenu

Infusione drenante per e gambe

A volte u prublema chì avemu in e gambe vene da a ritenzione di fluidi. Hè per quessa chì hè assai impurtante di pruvà à drenà a zona. Aiutatevi cun infuzioni chì vi facenu perde liquidi cum'è a coda di cavallu è cù suchji cù prudutti diuretici cum'è l'asparagus. Pudete ancu piglià capsule cun concentrati d'ananas o altre sostanze naturali chì vi aiutanu à eliminà i liquidi in modu naturale.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.