L'impurtanza di ventilà bè a casa

Mamma è figliolu ghjucanu à a finestra.
Avè bona ventilazione in casa hè a chjave per diventà una casa sana. Tende à ventilà spessu? Hè impurtante chì a fate di modu regulare, per riduce l'elementi inquinanti.
Una ventilazione inadegwata in e case hè capace di generà un aumentu di batteri, un aumentu significativu di elementi chì sò dannosi per a salute, cume e particelle di umidità, pussibule batteria da pelu d'animali, monossidu di carbonu o diossidu di carbonu

Se una casa ùn hè micca bè ventilata, questu pò influenzà negativamente a salute di e persone. Frà altri sintomi, mal di testa, prublemi respiratorii o prublemi di sonnu sò aumentati, sò alcuni di l'esempii di e cunsequenze di micca ventilà a casa.
In una casa chì hà ventilazione adatta, hè menu cumplicatu di regulà l'umidità di a casa, l'eliminazione di acari, particelle di polvere, I cattivi odori seranu ancu eliminati è grazia à quellu novu colpu di ossigenu, puderete aumentà a circulazione d'aria.
A ventilazione hè assai impurtante per a casa.

In questu modu sapete se avete una ventilazione adatta in a vostra casa

Hè impurtante di realizà l'abitudine di trasfurmà a casa ogni ghjornu, à volte credemu chì femu tuttu u pussibule per avè una casa sana, tuttavia, ùn pudemu micca fà tuttu ciò chì pensemu. Per sapè sì a vostra casa hè ben ventilata, basterà di seguità una seria di linee guida.

A vostra casa ùn hà probabilmente micca una ventilazione adeguata, perchè certe volte ci scurdemu di aduprà l'estratore di cucina o in altri casi ùn avemu micca un estrattore in bagnu per aiutà à ventilà a stanza. Se ùn avete micca un ventilatore di scaricu per purificà l'aria, duvete almenu apre e finestre duie volte à ghjornu.

D'altra parte, se decide di fumà in casa, pò aumentà l'accumulazione di particelle tossiche, ciò chì rende a salute di i coabitanti peghju.

Quessi sò i vantaghji di mantene una bona ventilazione in casa

A casa deve esse ventilata assai bè per chì a circolazione di l'aria sia u megliu. Per què accada, hè megliu ventilà a matina è ogni ghjornu. In più, pruvate chì ci sia corrente in casa vostraSe avete a pussibilità, create bozze aprendu windows in entrambe e direzzioni.

Solu ventilendu 10 minuti à ghjornu, uttenerete chì a vostra casa abbia più benefici, cum'è quelli descritti sottu.

  • Diminuzione di l'allergii.
  • La ossigenazione eliminazione di l'aria è di u diossidu di carbonu.
  • regulamentu di umidità.
  • Eliminerete l cattivi odori è aria carica.
  • Puderete riposa megliu postu chì a casa serà assai più ventilata è pulita.

Queste sò e cunsequenze di una scarsa ventilazione in casa

In una casa, a ventilazione deve esse costantemente monitorata per impedisce chì l'aria ùn respiri è chì resti sempre in l'internu. U cunfortu è u benessere di i cunviventi dipende da avè aria fresca è rinuvata ogni ghjornu.

U vapore chì si crea quandu si cucina, quandu si bagna, se usemu u riscaldamentu cumbinatu cù una scarsa ventilazione, pò causà una leggera mancanza di ossigenu, ma ùn comporta micca danni à a salute.

Stu cunfortu per quelli chì campanu in casa, deve suppurtà per questa ragione, a ventilazione deve esse fatta constantemente è ogni ghjornu periodicamente. Ùn avè una casa cù una bona ventilazione adatta, hè assuciatu à u stress è à certe cundizione respiratorie.

Ragazza sunniaria chì feghja per a finestra.

Hè cusì chì si ottiene una migliore qualità di l'aria in casa

Avemu da diferenzà un aspettu impurtante, postu chì in tempu d'invernu, i sistemi di riscaldamentu ponu esse aduprati costantemente è asciuganu assai l'ambiente.

Questu pò esse compensatu aduprendu certi umidificatori. è attraente à a tecnica di ventilazione croce naturale, chì avemu citatu prima.

Per una casa per travaglià cù una ventilazione adatta ancu in i mesi di l'estate, ciò chì hè raccomandatu hè di cuntrullà l'usu di apparecchi elettrichi, evitate luci chì emananu assai calore, furnite cù mobuli in legnu solidu è mette piante chì permettenu isolà u calore.

Cumu ventilà una casa

Dopu vi daremu qualchì chjave per chì pudete ventilà a vostra casa cù trè tecniche sfarenti chì pudete mette in pratica oghje.

Ventilazione naturale

  • Hè necessariu rinnuvà l'aria aprendu e finestre à evite a cundensazione di l'aria in casa. Si face solu aprendu e finestre.
  • Ventilate ancu e camere hè impurtante di caccià l'umidità pruduttu di notte respirendu, pudete ventilà almenu 30 minuti.

Ventilazione attraversata

Questa hè a pratica migliore per ventilà e case, ciò chì duvete fà hè di apre duie finestre in dui lochi opposti di a casa in modu chì si generi una corrente d'aria interiore chì rinnova l'ossigenu rapidamente è efficacemente.

Ventilazione furzata

Stu tipu di ventilazione hè diversu perchè:

  • Hè realizatu grazia à elementi meccanichi.
  • Pudete fà l'effettu di a camminata in modu chì l'aria calda cresce è l'aria fredda scende.
  • Usate finestre hermeticheQueste devenu permettere un minimu di scambiu d'aria per assicurà a salute è a qualità di l'aria interiore.

Aduprate ventilatori

Un altru modu per ventilà a vostra casa hè attraversu i ventilatori, chì ci aiutanu à fà circulà l'aria in un modu megliu. Per uttene a migliore ventilazione, pudete eseguisce questi passi:

  • Pone un ventilatore u più vicinu à una finestra aperta pussibule, indicendu versu a finestra. Questu permette à e particule chì residenu in a casa di evacuà in modu efficace.
  • Ùn puntate micca i fan à l'altri populi, chì ponu causà aria inquinata per andà direttamente à elli.
  • Infine, vi cunsigliemu aduprà ventilatori di tettu chì vi aiutanu à migliurà a circulazione di l'aria in casa, indipendentemente da se e finestre sò aperte o micca.

Limitu di persone in a casa

Un altru modu per ventilà a vostra casa, o per assicurà chì ùn ricarichi micca troppu di particelle è batteri indesiderabili, hè limitendu u numeru di persone chì si trovanu in u listessu spaziu è per un certu tempu in casa vostra. Dunque, vi raccomandemu di seguità queste linee guida:

  • Limite u numeru di persone chì visitanu a vostra casa. 
  • Incuntràvi in ​​i lochi più grandi è spaziosi, cusì pudete tene a più distanza pussibule.
  • Assicuratevi chì e visite sianu u più cortu pussibule.
  • Dopu a visita, ùn vi scurdate di ventilà.

Tuttu què aiuterà a qualità di l'aria in casa vostra à stà stabile è soprattuttu sana. Ùn vi scurdate di ventilà a vostra casa in a mattina almenu una meza ora per chì pudete respirà aria fresca.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.