Igiene nasale in i zitelli

igiene

L'igiene nasale in i zitelli hè un compitu chì i genitori devenu fà cun cura è delicatamente. Hè impurtante di rializà st'igiene di modu regulare, soprattuttu quandu u zitellu hè stinatu. Esse capace di pulisce e narici pò aiutà u zitellu à respirà megliu, qualcosa chì hè di primura quandu si tratta di dorme u megliu pussibule.

In l'articulu seguente parleremu un pocu di più nantu à l'igiene nasale in i zitelli è e linee guida da seguità per fà lu in u megliu modu pussibule.

Quandu eseguisce l'igiene nasale nantu à i zitelli

Tale igiene deve esse fatta in modu regulare per caccià u più mucus pussibule è pulisce e narici. In casu chì u zitellu abbia un fretu, i genitori devenu eseguisce tale igiene cun cura è assicurà chì u chjucu possa respirà u megliu pussibule. Eliminà u più mucu pussibule hè ancu impurtante per chì u chjucu ùn soffre micca di certe malatie cum'è a sinusite.

In più di l'igiene nasale, i genitori ponu sceglie di mette un umidificatore in a stanza per mantene un ambiente umidu è evità a congestione in i passaghji nasali di u zitellu. In i mesi invernali è per via di u riscaldamentu, l'ambiente diventa eccessivamente seccu è a congestione pò peghju, da quì l'impurtanza di aduprà un umidificatore.

nasale 1

Passi quandu si svolge una igiene nasale adatta in i zitelli

A prima cosa chì i genitori devenu fà hè di pone u so zitellu, nantu à una superficia chì hè dolce è cunfurtevule. A prossima cosa chì i genitori anu da fà hè di uttene u so figliolu u più rilassatu pussibule. Per questu, hè bonu d'avè l'aiutu di u vostru cumpagnu o di una altra persona.

Dopu devenu aghjunghje un coppiu di gocce di soluzione salina in entrambe e narici. U seru aiuta à eliminà u mucus chì s'hè accumulatu è in questu modu assicura chì u chjucu pò respirà assai megliu. In più di u seru, i genitori ponu ancu aduprà una soluzione salina chì aiuta à pulisce perfettamente u nasu.

U famosu aspiratore hè spessu cuntruversu è hè cunsigliatu solu per aduprà in casu chì u mucus sia troppu impurtante. Duvete esse assai attenti quandu si usa perchè se si usa bruscamente, pò causà ferite à l'arechja cum'è otite. In ogni casu, sperti cunsiglianu l'usu di u sieru quandu è quandu hè pussibule.

In breve, l'igiene nasale hè assai impurtante durante i primi mesi di a vita di u zitellu. Cumu l'avemu dighjà citatu sopra, hè qualcosa chì deve esse fattu cun prudenza per evità di rende u zitellu troppu nervosu. L'igiene deve esse fatta cù u zitellu totalmente rilassatu è applicà in a stragrande maggioranza di i casi, seru fisiologicu o una soluzione salina. A congestione in i zitelli hè abbastanza cumunaDa quì l'importanza di una bona igiene per eliminà l'eccessu di mucus da i passaghji nasali.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.