Idee per decorà a vostra casa cù un pianoforte à coda

Piano à coda

Tocate u pianò? Ci hè qualchissia in casa chì ampara à sunà stu strumentu? Se sì, avete probabilmente un pianu di muru in casa. Sò i più populari è ci sò duie ragioni convincenti per quessa: occupanu menu spaziu è sò più economici chè un pianoforte à coda.

I pianoforti à coda sò assai eleganti ma anu bisognu di avè un spaziu impurtante per accoglie li in casa. S'ellu ùn hè micca un prublema per voi, oghje vi demu alcune idee per decurà a vostra casa cù un pianoforte à coda è sfruttalla à u massimu, decorativamente parlendu.

El culore

I pianoforti à coda neri sò i più pupulari. Sò quelli chì pudemu nurmalmente truvà in case è quelli chì servenu da strumenti in cuncerti è recitali. Sò assai eleganti, hè innegabile. Tuttavia, ùn sò micca l'unica alternativa; Pudete ancu scumette nantu à pianoforti à coda marroni è bianchi per decurà a vostra casa.

Culore di pianoforte

Cum'è sempre quandu parlemu di culore, sceglie u dirittu ghjucà à u nostru favore quandu si tratta di uttene un stile specificu in u salottu. I pianoforti à coda neri si adattanu à qualsiasi ambiente, tuttavia, se vulete dà à a stanza un stile cuntempuraneu ma rilassatu è naturale, un pianu marrone pò diventà u vostru megliu alliatu. È u mira? U biancu pienu di personalità è si adatta perfettamente in ambienti assai muderni è artistichi.

U megliu postu

U salottu Hè di solitu u locu abituale per piazzà u pianoforte à coda, perchè hè a stanza più grande di a casa. Unu di l'inconvenienti più cumuni per decorà una casa cù un pianoforte à coda hè di solitu precisamente a mancanza di spaziu, dunque hè difficiule chì, se ùn truvemu micca un locu in u salottu, u pudemu fà in un'altra stanza. Ma hè l'unica alternativa? Benintesa micca.

Piano in u salottu

Accantu à una finestra in u salottu

Se a vostra idea hè di mette u pianoforte à coda in u salottu, truvate un locu per ellu vicinu à una finestra. Cusì, pudete prufittà di a luce naturale quandu vulete ghjucà u pianoforte. Pone un tappettu caldu sottu à u pianoforte, una lampada muderna sopra, è alcune fiure nantu à u muru per creà un inseme attrattivu è artisticu.

Accantu à una finestra

Averete ancu bisognu un taburet per ghjucà à u pianò è una sedia o pouf cunfortevule in casu chì qualcunu voglia pusà à stà à sente. Se in questu spaziu o vicinu ad ellu avete ancu l'uppurtunità di cumprende un scaffale di travagliu, pudete mette tutti i vostri libri è spartiti annantu.

Accantu à a scala

In grandi case cù scala centrale è un grande spaziu intornu à questi, pudete prufittà di questu per piazzà u pianoforte. Hè una bella alternativa per riempie un spaziu chì appartene normalmente à a sala o à u salottu è chì ùn hè micca sempre faciule da decurà.

Pianu da a scala

Belli scalini è muri puliti sò tuttu ciò chì ci vole per fà chì u vostru pianoforte à coda sia bellu. Hè una di l'idee per decorà a vostra casa cù un pianoforte à coda. sofisticatu è esclusivu, benintesa. Serà a prima cosa chì i vostri invitati vedenu quandu li accolterete in casa.

In un spaziu privatu

Avete un avemu picculu mansarda o stanza nuda in casa? Questu pò diventà un spaziu perfettu per accoglie u pianoforte à coda è ripete. Ùn avete bisognu chì sia assai grande; Avete solu bisognu di spaziu per u pianoforte, un coppiu di sedi è di almacenamentu per guardà i vostri libri è spartiti.

Spaziu privatu

Sì avete un spaziu per cunvertisce in a sala di pianoforte l'ideale hè di falla insonorizà. Cusì pudete ripete quant'è vulete senza "disturbà" l'altri membri di a famiglia o senza esse disturbatu. Puderete cuncentrazione in u pianoforte. Ancu se avete bisognu di più cà una insonorizazione insonorizata per cuncentrazione. È hè difficiule di cuncintrà si nantu à un spaziu s'ellu hè fretu è pocu accugliente.

Pone una moquette in u spaziu, alcune poltrone, una piccula secretaria -Se scrive a vostra propria musica- è avete cura di l'illuminazione, soprattuttu se ùn avete micca una grande entrata di luce naturale. Unisce una luce generale cù altre più intime chì permettenu di ottene ambienti diversi.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.