E chjave per sceglie un piumone

copripiuma

U vostru vechju nordicu hà dighjà datu i so ultimi colpi è ùn vale più a pena di mandallu torna in lavanderia? Avete una stanza nova è vulete rimpiazzà u vostru coprilu cù un ripienu nordicu? Se ùn avete mai affrontatu u cumprà un piumone, averete bisognu di alcune chjave per sapè cume sceglie a più adatta.

Ci hè una vasta gamma di possibilità quandu si tratta di cumprà un Nordicu. Cumu sapè allora, chì hè a megliu opzione? In Bezzia oghje pruvemu à guidà vi in ​​questu prucessu di compra, dendu in dettaglio ciò chì duvete guardà, cosa ciò chì duvete tene à mente per fà una bona compra.

Ripieno naturale o sinteticu?

U materiale di riempimentu hè un fattore determinante per uttene una putenza isolante adeguata. Ci sò fillers naturali è fillers sintetici di fibre convenzionali, di fibre cave di poliestere o di microfibre. Cunnosce i pro è i contra di ognunu di i materiali vi aiuterà à piglià a vostra prima decisione.

Fillers naturali

Quandu si parla di ripieni naturali si parla di piume o di piume. Ripieni di piume Includenu a canna chì li rende più pesanti, menu piacevuli à u toccu è li dà una poca capacità d'isolamentu termicu paragunatu à u piumellu.

Piuma è falà

Ripieni falati sò legeri è anu e migliori qualità di isolamentu termicu. Più hè grande u piumu adupratu in u riempimentu, u più numeru di camere d'aria sò create, chì permetteranu una migliore circolazione è cusì una distribuzione megliu di u calore è una evaporazione più rapida di l'umidità.

Per sapè u tippu di piume adupratu duvemu esse guidati da a misura standard cunnisciuta cum'è Fill Power. Questu indica u volumu chì occupa 28,35 g. in cundizioni standard. Hè dunque un modu per misurà a so qualità. I migliori riempimenti nordici nantu à u mercatu tendenu à esse intornu à una Potenza di Riempimentu di 9 o 10, in una scala di 10.

I vantaghji isolanti di u riempimentu naturale sò evidenti, da quì scelta a più cara di u mercatu. Un altru, ma pò ancu scuragisce ci di scumette nantu à stu tippu di riempitrice: u fattu chì duveremu andate ind'un tintu à pulì.

Fillers sintetici

Pò esse fatti di fibre cunvinziunali, fibre cavate di poliester o microfibre. Tutti cù transpirazione, impediscenu a proliferazione di funghi è sò ipoallergenici. I ripieni in microfibra sò quelli chì imitanu megliu u piumu naturale, sia in vulume sia in putenza isolante. Tuttavia, duvete sapè chì per e stesse prestazioni termiche è isolamentu termicu, un riempimentu sinteticu serà sempre più pesante chè un piumellu.

Quilt nordica

Trà i grandi vantaghji di i riempitivi sintetici ci hè u so prezzu, più prezzu cà quella di i piumoni in piumellu. Un altru di i so vantaghji hè a facilità di lavà; diventendu cusì l'opzione a più pupulare in e camere di i zitelli è / o in residenze segundarie.

U cunfettu

A furmazione di camere d'aria in u piumone hè a chjave per migliurà a so capacità insulante. Chì u riempimentu sia distribuitu proporzionalmente tuttu u piumone hè chjave in un pruduttu di qualità. Una custruzzione stretta à motivi di diamanti risponderà megliu à questu scopu. Un piumone fattu di 100% cuttone, chì permette à u ripienu di respirà, cù una custruzzione stretta, in forma di diamante, hè dunque a scelta migliore.

Grammage

"Peso in grammi di carta per metru quadru" Eccu cumu a RAE definisce u grammagiu, un termine chì serve da misura di u capacità di calore di un piumone. Più hè elevatu u grammage, più u calore hè altu. Per sceglie a più adatta, serà necessariu piglià in contu sia a temperatura ambientale di a nostra stanza sia a temperatura di u nostru corpu.

Copripiumini naturali è sintetichi

Ogni volta chì parlemu di una casa riscaldata in cui a temperatura ùn scende micca sottu à 180 ° C, a gramma intornu à 200g / m2 puderia esse abbastanza per copre i nostri bisogni. In i lochi assai freti induve ùn supera micca i 15 ° C, tuttavia, un piumone cù un pesu finu à 400g / m2 pò esse necessariu.

Site avà più chjaru nantu à e referenze chì duvete guardà per truvà u piumone u più adattu?

 

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.