Risponde à e conseguenze di una relazione tossica

nervosa-ansietà-donna

Sfurtunatamente, e relazioni tossiche sò à a luce di u ghjornu è hè rara quella persona chì ùn l'hà micca patita qualchì volta in a vita. Stu tipu di relazione pò accade in a famiglia, l'ambiente persunale o di travagliu. In u casu di a coppia, avè una relazione tossica face indebulisce u ligame creatu è a situazione pò diventà insostenibile.

E cunsequenze è e cunsequenze di avè stu tipu di relazione sò abbastanza gravi, soprattuttu in quantu à l'aspettu mentale o emotivu. In l'articulu seguente parleremu di e cunsequenze di una relazione tossica è di cume superarle.

Chì sò e cunsequenze di una relazione tossica

Avè una relazione tossica cù un'altra persona hè male per a coppia è e cunsequenze ponu persiste cù u tempu ancu se a relazione si rompe. U statu mentale è emotivu di parechje persone hè dannighjatu in modu assai seriu è seriu.

In parechji casi a persona chì hà patitu è ​​suffertu a relazione tossica soffre cunsequenze cusì gravi cum'è l'ansietà, a depressione, o una autostima distrutta. Stu tipu di sequela affetta direttamente u statu mentale di a persona. Sì ste sequele ùn sò micca trattate cum'ellu ci vole, a persona chì li soffre pò sviluppà una tossicità chì finisce per dannà e relazioni future cù altre persone.

A prima cosa chì una persona deve fà hè di ricunnosce di sicuru ch'elli sò in una relazione tossica è allora hè di primura lascià una tale relazione u più prestu pussibule. Tuttavia, u passu u più impurtante hè di trattà in modu pusitivu i sfarenti sentimenti tossichi è emozioni.

Ansietà

Cosa da fà dopu a fine di una relazione tossica

In casu di lascià una relazione tossica, hè bonu di seguità una seria di cunsiglii chì vi aiutanu à esse megliu cun voi stessu:

  • Appoghjatevi nantu à u vostru circulu di amici è parenti i più stretti.
  • Hè impurtante di praticà qualchì meditazione o rilassamentu per aiutavvi à alluntanà vi di tutti quelli penseri negativi.
  • Hè cunsigliatu di piglià un pocu di tempu solu prima di impegnassi in un'altra relazione.
  • Se notate chì u vostru statu emotivu ùn hè micca bonu, hè impurtante di mette si in manu à un prufessiunale.
  • Duvete mette da cantu u sintimu pussibule di culpabilità è guardà pusitivamente avanti.
  • Hè bè di pruvà à fà novi amichi. per aiutà a scurdà a vita passata.

In ultimamente, piglià una relazione tossica in u bud ùn hè micca un compitu faciule per qualcunu. Tuttavia hè impurtante di fà cusì, postu chì cum'è avete statu capace di vede e cunsequenze è e cunsequenze di tale tossicità sò abbastanza gravi. In parechje occasioni, a persona interessata genera in a so persona un sintimu di culpabilità per l'eventi accaduti in a relazione. Culpà si per tuttu deve esse scansatu in ogni momentu postu chì in sè, stu sintimu hè un'altra forma di tossicità chì deve esse eliminata. Trattà e sequenze pussibuli hè fondamentale quandu a persona interessata pò ricustruisce a so vita è gode di un tippu di relazione sana.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.