Cumu arrizzà i capelli cù a farina di fécula

Stendite i capelli cù amidone di granu

Sè vo circate un modu naturale per arricà i vostri capelli senza aduprà chimichi è strumenti di calore, a farina Maizena hè per voi. Un pruduttu faciule da truvà, economicu è perfettu da aduprà cum'è maschera per capelli. A causa di e so numerose proprietà, hè veramente benefiziu per a salute di i capelli. Frà altri, a farina di granu o fécula cuntene ferru, vitamine è minerali.

Tutti, sostanze nutritive è antiossidanti chì permettenu di migliurà a struttura capillare se aduprate esternamente. Hè cusì, quandu si applica a farina di granu à i capelli, questu beneficia di tutte e pruprietà nutrizionali di questu alimentu. Questu permette à i capelli di esse nutriti da l'internu, diventendu più morbidi, più resistenti, elimina i crespi è facilita u stilu.

Maschera di fécula per alliscia i capelli

Maschera di Cornstarch

A farina di granu o amidone di granu pò esse aduprata cù ingredienti diversi secondu u risultatu chì vulete ottene. Se cercate di migliorà i capelli danneggiati da sbiancamentu o strumenti di calore, duverete mischjà a maicena cù altri ingredienti. Dapoi, ancu A maizula di maizone solu aiuta à riduce u frizz, da per ellu ùn hà micca a pruprietà di rialzamentu di i capelli.

Per ghjunghje à questu scopu, duvemu preparà una maschera basata nantu à amidone di granu cumbinata cù altri ingredienti. Ci hè parechje opzioni è tutte cun ottimi risultati, ancu se cun differenze secondu u tippu di capelli. Sì avete i capelli assai ricci, A fiocchja di mais vi aiuterà à avè più dolce è più faciule da pettinà i capelli. Tuttavia, in una criniera cù un curl liberu definitu, u risultatu serà assai più spettaculare.

Pigliate nota di l'ingredienti chì averete bisognu per sta maschera di farina di mais di mele. Una cumbinazione di nutrienti naturali cù a quale uttenerete una criniera forte, dolce, lucente è ciò chì cercavate, un capelli naturalmente lisci.

Maschera di Cornstarch è di meli per addirizzà i capelli

Maschera di levitu di capelli di farina di mais

Per preparà sta maschera di rialzamentu di i capelli avete bisognu di i seguenti ingredienti. Pigliate bona nota, ma se ùn pudete micca ottene l'oliu di coccu, pudete sustituisce l'oliu d'oliva vergine extra.

Ingredients:

  • 4 cucchiai di farina corn
  • 3 tablespoons miel
  • 2 tablespoons oliu di coconut
  • un bichjeru di agua

Per preparà a maschera duvete seguità i seguenti passi.

  • Prima mischjà a maizena cù l'acqua fredda, altrimente ùn si dissolverà.
  • Pour u mischju in una padedda è portanu à focu bassu. Stir constantemente finu à ottene una pasta cun una texture gelatina.
  • Scaldate l'oliu di coccu in u microonde per uni pochi sicondi per ch'ellu ferma liquidu.
  • In un grande contenitore, mischjà tutti l'ingredienti finu à ottene una maschera cremosa. Deve avè una consistenza per esse capace di applicallu nantu à i capelli.
  • Lascià scaldà a maschera mentre ti lavate i capelli à fondu.
  • Applica u mischju nantu à i vostri capelli, senza lavà, filu per filu finu à chì tutta a criniera hè cuparta.
  • Lasciate a maschera di maizena è di meli agisce per 30 o 40 minuti.
  • Per finisce, risciacquate i capelli cù acqua calda è lavate i capelli normalmente.

Quante volte devu applicà a maschera?

Hè impurtante di ripete u prucessu di tantu in tantu, postu chì solu allora puderete apprezzà i risultati. Soprattuttu se avete i capelli danneggiati o assai secchi. Applica questa maschera di fécula è di meli trà 2 è 4 volte à settimana è puderete gode di capelli molli, resistenti, faciuli à pettinà è cù una liscia veramente incredibile. Se avete i capelli grassi o soffre di scaglie nantu à u cuoio capellutu, evitate di ghjunghje à e radiche di i capelli quandu applichi a maschera.

Cum'è un truccu finale, se vulete mustrà una criniera lucente, liscia è dolce senza aduprà strumenti di calore, alternate a maschera di fécula è di meli cù l'opzione seguente. Imbulighjate 4 cucchiai di maizena cù 2 bichjeri di latte di coccu. Dissolve a farina è u calore finu à ottene una pasta cremosa. Se avete i capelli assai lunghi o assai capelli, duppiate e quantità.

Una volta chì a maschera hè pronta, applica nantu à i capelli secchi è ben intricciati. Lasciate agisce per un'ora è finite di lavà cù acqua calda, lavate i vostri capelli nurmalmente è lasciate asciugà à l'aria. Tutti questi ingredienti naturali vi aiuteranu à fà vede una bella criniera, cù u corpu è una tessitura perfetta per esse pronti à ogni mumentu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.