Cumu sapè se un zitellu hè spoiled

Nisunu genitore li piace à ammette chì u so figliolu hè guastatu è ùn riceve a bona educazione. Tuttavia, stu tipu di cumpurtamentu hè assai più cumunu di ciò chì si pò pensà è hè à a luce di u ghjornu.

Dunque, hè impurtante di pudè affruntà stu prublema in tempu postu chì altrimente ponu esse danneghjati quandu si tratta di ghjunghje à l'adultu. I genitori devenu avè l'utili necessarii per pudè corregge tali cumpurtamenti dannosi per i zitelli è impedisce à i so figlioli di diventà guasti.

Cumu sapè se un zitellu hè spoiled

Ci hè una quantità di segni chì indicanu chì un zitellu hè spoiled è chì u so cumpurtamentu ùn hè micca currettu:

  • Per u zitellu per arrabbiarsi di tuttu è avè tantrums hè normale finu à 3 o 4 anni. Se dopu à quella età, u zitellu cuntinueghja à avè tantrums, pò indicà chì hè un zitellu spoiled. À una tale età, tantrums è ira sò usati per manipulà i genitori è uttene ciò chì volenu.
  • Un zitellu spoiled ùn valore micca ciò chì hà è hà capricci in ogni momentu. Ùn ci hè nunda chì u compia o u suddisfessi è ùn hè capace di piglià nimu per una risposta.
  • A mancanza d'educazione è di valori hè un altru di i segni chjaru chì un zitellu hè spoiled. Si rivolge à l'altri in una manera totalmente irrispettosa è cun disprezzu assolutu.
  • Se u zitellu hè guastatu hè abbastanza nurmale per ellu à disubbidisce ogni tipu d'ordine da i genitori. Ùn hè micca capace di accettà e regule stabilite in casa è face ciò ch'ellu vole.

Cume corregge u cumpurtamentu di un zitellu spoiled

A prima cosa chì i genitori devenu fà hè accettà chì u so figliolu sia viziatu è chì l'educazione ricevuta ùn sia stata adeguata. Da quì hè impurtante curregge tale comportamentu è seguità una serie di linee guida chì aiutanu u zitellu à avè un cumpurtamentu adattatu:

  • Hè impurtante di stà fermu di fronte à e norme imposte è ùn cede micca à u zitellu.
  • U picculu deve avè una seria di responsabilità chì devenu esse cumpiitu. I genitori ùn ponu micca aiutallu è u picculu deve à quellu chì li compie.
  • U dialogu è a bona cumunicazione sò e chjave per fà rispettu per l'adulti. Un prublema chì i zitelli anu oghje hè chì ùn parlanu guasi micca cù i so genitori, pruvucendu un cumpurtamentu inappropriatu.
  • I genitori devenu esse un esempiu per i so figlioli è avè un cumpurtamentu adattatu davanti ad elli.
  • Hè bonu di felicità u zitellu quandu face qualcosa bè è chì hè bè. Rinfurzà tali cumpurtamenti aiuterà u zitellu à pudè rispettà e diverse regule stabilite da i genitori.

In brevi, Educà un zitellu ùn hè micca un compitu faciule o simplice è richiede tempu è molta pazienza. À u principiu pò esse difficiule per u zitellu di capisce tali regule ma finirà per amparà fermamente una seria di valori chì l'aiuteranu à fà di u so cumpurtamentu l'ideale è u più adattu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.