Cumu insignà à u vostru zitellu à beie da una tazza

Chì un zitellu riesci à beie da un vetru hè un veru successu chì sempre meriteghja esse rivisu.

Chì un zitellu riesci à beie da un vetru hè un veru successu chì sempre meriteghja esse rivisu. In più di un sviluppu impurtante da u puntu di vista di a maturazione, l'attu di beie da un vetru implica un avanzu emutivu per u picculu. I sperti ricumandenu di caccià a buttiglia prima di dui anni per evità futuri prublemi orali.

In l'articulu chì seguita vi damu qualchi guida chì pò aiutà à insignà u vostru zitellu à beie da una tazza.

Manghjà in famiglia

Quandu insignà cumu beie da un vetru, hè cunsigliu di manghjà in famiglia. I zitelli spessu amparanu imitandu i so genitori. dunque hè bonu per beie davanti à u zitellu. In più di aiutà à beie in modu autunumu è indipindenti, manghjà in famiglia implica l'insignamentu di boni abitudini da a zitiddina.

Aduprate una tazza di apprendimentu

Ùn hè micca pussibule di finta chì u zitellu ampara à beie da un vetru ghjustu da u bat. Prima di tuttu, ci vole à offre un biccheri d'amparà. Stu tipu di vetru hè pensatu per i zitelli, postu chì hà una tapa anti-gote è manichi chì facenu fàciule di mantene senza prublema.

Parechji parenti facenu u grande errore di lascià a tazza di l'apprendimentu esse l'ultima.. Hè vera chì hè un vetru assai più còmode per i genitori postu chì macchia assai menu. U bastimentu d'apprendimentu deve avè a funzione principale di esse un vasu di transizione versu ciò chì serà u bastimentu finale.

Ghjucà à ghjochi manuali

À u mumentu di beie senza prublema in un vetru normale, u zitellu deve avè qualchì destrezza in e mani. Per questu, ci sò certi ghjochi di cumpetenza manuale chì aiutanu à stimulà u muvimentu di e mani. Qualchese và cusì chì u zitellu finisci per tene u vetru bè.

bbconvasu

u passu finali

Una volta chì u zitellu manighja senza alcunu prublema cù a tazza di l'aprenu, hè u tempu ghjustu per offre a tazza finale. Hè megliu di dà una tazza di plastica per ch'ellu principia à familiarizà senza prublemi è ùn ci hè risicu di rumpillu. Ricurdativi chì u chjuccu hè apprendu cusì hè assulutamente normale per ellu sparghje un pocu di acqua in prima. I genitori devenu armate di pacienza postu chì ùn hè micca qualcosa chì pò esse rializatu da a notte. Cù a pratica è cù u tempu, u zitellu hà da pudè beie da u vetru senza l'aiutu di nimu.

In brevi, u prucessu di beie da u vetru hè diversu per ogni zitellu. Ci sò quelli chì l'avete in pocu tempu è altri chì anu un tempu duru. Hè per quessa chì deve esse assai pacienza è calmu. Ùn ci hè bisognu di precipità in ogni mumentu postu chì hè qualcosa chì deve esse fattu senza pressione. L'impurtante hè chì u zitellu hè capaci di beie per sè stessu è lode quandu ellu riesce. Beie da un vetru hè un altru stadiu in u sviluppu di i zitelli.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)