Cumu arriccia i capelli corti

Cumu arriccia i capelli corti

Vulete scumette nantu à un cambiamentu d'aspettu ma ùn avete micca i capelli lunghi? Ùn importa micca, perchè ancu cù i capelli più corti pudemu avè alcuni di i capelli più sorprendenti. Unu di elli hè quellu chì hà onde chì ci permettenu di fà vede un stile naturale cù u vulume. Sapete arriccia i capelli corti?

Ancu se prima pò sembrà un pocu cumplicatu, ùn hè micca cù i passi è cunsiglii adatti. Da oghje si pò gode di un capelli ricci più naturali, cù onde senza calore, cun ellu è assai di più. Dare cù unu di i capelli di moda di sta stagione! Scrivite bè i cunsiglii per ùn mancassi nisun dettagliu perchè avemu principiatu.

Cumu arriccia i capelli corti

Ancu se ci sò parechje tecniche chì pudemu aduprà quandu risponde à cume arriccia i capelli corti, avemu da cumincià parlendu di i passi da seguità per uttene un bonu risultatu quandu si tratta di arriccia i nostri capelli. Chì passi duvemu seguità?

  • Duvete prima lavà i capelli cum'è di solitu. L'impurtante quì hè chì aduprate prudutti idratanti chì vi danu un pocu di corpu in forma di volume, soprattuttu quandu si parla di capelli abbastanza dritti.
  • U passu prossimu richiede l'applicazione di un prutettore termicu. Hè vera chì certe volte l'onde ùn anu micca bisognu di calore, ma a videremu più tardi. Per u mumentu, se avete da aduprà e tecniche più cumuni cum'è diffusori o ferri, allora avete bisognu di una bona prutezzione contr'à u calore. Dopu a so applicazione, aspettate chì secchi per un paiu di minuti è poi pudete inizià u prucessu d'ondulazione.
  • Avendu i capelli corti, duveremu sceglie picculi fili per fà e nostre onde. U menu peli chì pigliate in ognuna di queste fili, più chjosu è marcatu serà a vostra onda o ricci. Allora se vulete una finitura più naturale, pruvate à rende li un pocu più spessi. Pigliendu un coppiu di centimetri o ancu un pocu di più, seremu nantu à a strada bona.
  • Pettinate bè i capelli è dividiteli in parechje sezzioni, se hè pussibule. U più cumunu hè di caccià u top layer, ligandulu in una coda di cavallu. In questu modu, ci cunsacremu à e chjuse più chjuche è più basse.
  • Quandu si tratta di modellallu, sè vulete più volume in i vostri capelli, poi pruvate à cambià a direzzione di curling in i vostri capelli: Un filu pò esse curlatu à diritta è à u so latu, u prossimu anderà à manca. Noterete u cambiamentu!
  • Quandu avete dighjà tutti i vostri capelli, pudete mudellà l'onde cù a punta di e dite è finisce applicendu un pocu di lacca. Questu ferà chì a vostra acconciatura durerà più di ciò chì pensavate.

Cumu arriccia i capelli corti sò u calore

Cumu arriccia i capelli corti senza calore

Sicuramente vi avete dumandatu innumerevoli volte cumu arriccia i capelli in modu naturale per evità di danneglialli cù u calore di i ferri, arriccia i ferri o asciugatori. Ebbè, duvete sapè chì ci sò assai modi chì pudemu mette in pratica è chì sarete piacevuli suspresu:

Carta igienica

Questu hè unu di i modi più faciuli è più economici per arriccia i vostri capelli. Duvete taglià una striscia di carta igienica è piegarla longitudinalmente, per uttene una striscia longa è fina. Avà basta à fà fà distribuzioni in i capelli, piglià fili è torce li, ognuna, in una striscia di carta. Dopu, faremu un nodu cù i resti di dita striscia è seranu bè fissati à a zona radicale. Falla cù i capelli umidi.

Diadema

Ancu se pudete fà cù calzini assai elastichi o cù qualsiasi pezzu di tela chì dà da ellu stessu, ci ferma cù a fascia per esse più pratica. Pettinemu bè i capelli è mettimu a fascia in testa. Dopu, piglieremu fili chì ùn sò micca troppu spessi è duvemu torceli nantu à questu, internu è parechje volte postu chì dipenderà da a lunghezza di i vostri capelli. Deve esse cumpletamente riunitu intornu à a fascia. Aspettate un minimu di duie à trè ore è poi sguassate.

Bun tortu

Per creà onde naturali cù u voluminu, nunda cum'è scumessa nantu à sta idea. Si tratta di pettinà bè i capelli è di raccoglie li in una coda di cavallu chì gireremu nantu à sè. Cù questu tortu, faremu una spezia d'arcu è u fissemu cù forcine. Assicuratevi chì sia bè riparatu. Se pudete dorme cun ellu, serà sempre megliu, s'ellu ùn aspetta circa 3 ore prima di liberallu è di vede l'effettu ondulatu nantu à i vostri capelli.

Pocu tortu

Questa idea parte da a precedente, soprattuttu perfetta per quelli chì anu ancu i capelli più corti. Ancu s'ellu hè veru chì in questu casu utteneremu un risultatu un pocu più marcatu. Per fà questu, avemu bisognu di fà parechje distribuzioni è ùn piglià micca tutti i capelli cum'è l'avemu fattu prima cù a coda di cavallu. In ognuna di e distribuzioni faremu un arcu torcitu nantu à sè stessu. Infine u tenimu cù pinzette o pinzette, aspettemu un tempu di circa 3 ore è guderemu di qualchi belli riccioli.

Trecce

Comu a sapete bè, u trecce Sò ancu una altra risorsa per arriccia i capelli. Se site abbastanza longu per quessa, pudete intrecciate i capelli leggermente umidi è dorme in tali trecce. Cusì, in a mattina quandu li annullate, vedrete cumu i vostri capelli sò cù onde assai moderne. Pruvate à fà e trecce di spessore diversu.

Cumu arriccia i capelli assai dritti

Certe volte vi site dumandatu cumu arriccia i capelli corti dritti. Perchè quandu hè abbastanza drittu, tende à ùn restà micca quella ondulazione. Dunque, in primu locu u megliu hè di dà un pocu vulume à a parte di e radiche. Ùn hè micca sempre cunveniente per lavà i capelli u listessu ghjornu chì vulete l'onde. Dunque, pruvate à scavà leggermente da fili è vi aiuterete cun un pocu di lacca.

Quandu avete dighjà u vulume impostatu, allora pudete scumette nantu à i bigodini. Ié, stu tipu di tubi chì e nostre nanne usavanu è chì sò sempre assai presenti in a nostra vita. Basta à torce fili in elli è aspettà un certu tempu. Se vulete tuttu più veloce, scumette nantu à u ferru. Cun ella piglierete fili chì anderete à arricculà è liberà pocu à pocu. Puderete onde perfette, ancu se vulete più ricci, allora scumette nantu à e pinzette. Sì questi anu un cilindru riduttu, allora uttenerete i riccioli più naturali. Arricurdatevi chì cum'è un ultimu passu, duvete applicà più lacca per definisce l'acconciatura.

Cumu mette curlers nantu à i capelli corti

Sicuru dighjà sapete chì i bigodini sò una spezia di cilindri o di tubi chì servenu per avvitassi i capelli in elli è uttene i riccioli chì circhemu. Ci hè parechje dimensioni è ancu i materiali chì pudemu truvà. Ma in questu casu, vi cunsigliemu chì in più di u materiale, sò chjuchi, postu chì i vostri capelli sò più corti.

Partendu da ellu, hè megliu lavà i capelli è asciugalli cum'è di solitu, ma applicendu un pocu di schiuma per riparà i prossimi riccioli è aghjunghje u vulume à i capelli. Avà hè u tempu di stile è sezione. Basta à avvità i capelli in ogni curler è teneli à l'altura chì vulete u curl. Postu chì pudete ondulà solu da mezu à estremità o, finu à e radiche. Se sceglite serrature più belle, u più marcatu serà u vostru curl. Cumu faremu tuttu u prucessu cù i capelli bagnati, duvemu aspettà chì si secchi cumpletamente. Avà hè u tempu di caccià i bigudi ma senza tirà, altrimenti, pudemu annullà l'ondulazione prima di u tempu. Cumincià à caccià li da u fondu à a cima. Furmate i capelli cù e dite è qualchì lacca per finisce.

Cumu fà onde nantu à i capelli corti cù un ferru

Sicuramente parechje volte vi avete dumandatu cumu fà onde nantu à i capelli corti senza ferru è l'avemu digià dittu. Ma avà vene u cuntrariu. L'avemu salvatu per a fine perchè sapemu chì hè unu di i passi più basi ma chì certe volte ci soffoca un pocu. Dunque, se vulete gode di e migliori onde, scrivite tuttu ciò chì seguita è l'avete.

  • Pettinemu bè i capelli, appiicemu u prutettore termicu è aspittemu chì sia siccatu cumpletamente.
  • Facemu distribuzioni nantu à i capelli, ancu se hè megliu cumincià à u fondu è in daretu è poi cullà pocu à pocu.
  • Avà pigliate un filu cù u ferru, fà una torsione di u polzu mantenendu a plancia verticale è lascendu u so cavu in faccia.
  • Senza piantà, avà ti lampate in ghjò è liberate. Una volta liberatu, vedrete cume l'onde cumincianu à apparisce. Pudete sempre dà li più forma cù e dite.

Se u filu hè assai bellu, l'onda serà più pronunzia. Ma se vulete una finitura più naturale, allora duverete piglià più capelli in ognunu di i fili. Avà sapete arriccia i capelli corti! Induve avete da cumincià?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.