Croquet di patate dolce è casgiu

Croquet di patate dolce è casgiu

Quandu avemu vistu questi croquet di patata dolce è casgiu in u prufilu di u dietista-nutrizionista Raquel Bernacer sapiamu chì ci vulia à preparalli in casa. Dopu ci truvemu cù u prublema tipicu: ùn n'aghju micca abbastanza o ùn adupru micca di solitu st'ingredientu in a mo cucina ... ma tuttu hà una soluzione!

Queste crocchette ùn necessitanu micca di preparà una bechamel da aduprà cum'è quelle tradiziunali. A pasta hè preparata cumbinendu carne di patata dolce arrostita, furmagliu, crema è gelatina, frà altri ingredienti. Gelatina? Pudete rinunzià, ma cumu averete u tempu di verificà a pasta ùn hè micca faciule da manighjà ancu aduprà.

U mumentu di furmà e croquet hè u più delicatu. Fà a pasta hè assai sèmplice, ma dopu à lasciarla ripusà in frigorifero, hè ora di preparà e crochette. È ùn puderete micca mudellalli cù e vostre mani, cum'è quelle tradiziunali. Averete bisognu di dui cucchiai è di qualchì pazienza per fà la. Avà ellu gustu dolce è struttura cremosa di e crocchette ne cumpensanu più chè.

Ingredients

  • 385 g. carne di patata dolce arrustita (1 patata dolce grande)
  • 1 fogliu di gelatina neutra
  • 60 ml. crema cun 35% di grassu
  • Un cucchiainu di burru
  • Salt à gustu
  • Pebru neru à gustu
  • 55 g di furmagliu mozzarella (tritughjatu è bè scurrutu)
  • Farina
  • Oghji 2
  • Bricciola di pane
  • Oliu d'aliva extra vergine

Pasu à passu

  1. Arrustite a patata dolce. Per fà questu, precalentate u fornu à 200 ° C, lavate bè a patata dolce è mettela secca nantu à u teghju di u fornu, imbruttatu cù un pocu d'oliu d'aliva. Forni 45 min o finu à fattu. Dopu, cacciate lu da u fornu è lasciate calà.
  2. Mentre rinfrisca, idrata a gelatina in una suppera cù acqua calda per uni pochi di minuti.
  3. In listessu tempu, scaldate a crema in una padedda senza chì li permetta di bolle. Una volta calda, cacciate da u focu, aghjunghjite a gelatina è mischjà finu à chì si sfalla è sia incorporata.

Croquet di patate dolce è casgiu

  1. Una volta chì a patata dolce hè calda, caccià a polpa è mette a quantità indicata in una suppera, frantumendu cù una forchetta.
  2. Aghjunghjite u burru fusu, a crema cù a gelatina, u furmagliu è cundite à gustu. Imbulighjate bè, pruvate in casu duvete rettificà u puntu di sali è mette in frigorifero per una ora, coprendu a ciotola cun film plasticu.
  3. U tempu hè passatu, formanu e crochette aduprendu dui cucchiai. Poi arrotulateli delicatamente in farina, ovu battutu è pangrattate. Mettiteli in frigorifero per un'altra ora prima di frighje.

Croquet di patate dolce è casgiu

  1. Finalmente frigge e crochette in oliu abbondante scaldate in lotti, permettendu à l'eccessu di grassu di drenà nantu à carta assorbente mentre si elimina.
  2. Servite e patate dolce calde è e crochette di furmagliu.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.