Quali sò i requisiti per sposassi in a chjesa?

Requisiti per sposassi in a chjesa

Una di e prime decisioni chì una coppia chì vole marità deve piglià hè nantu à u tippu di matrimoniu chì volenu, civile o religiosa? Sì sia voi sia u vostru cumpagnu avete decisu spusà religiosamente Sottu à i precetti di a Chjesa cattolica, ci saranu certi esigenze chì duverete risponde.

Chì sò questi requisiti per sposassi in a chjesa? U principale hè di andà in a vostra parochja per scopre chì tippu di documenti duvete consegnà prima di celebrà u matrimoniu. Una volta scuntratu cù u curatu, duverete piglià una premarità è riunite i documenti richiesti per l'apertura di u fugliale matrimoniale.

Scuprite in a vostra parochja

Avete decisu di marità si in chjesa? U primu passu hè di andà in a parochja duve vulete marità almenu un annu in anticipazione per informà vi di tutti i requisiti è riservate a data per u ligame.

Pieve

U curatu di a parochja vi informerà di tramindui documenti chì duvete consegnà Prima di celebrà u vostru matrimoniu religiosu cattolicu, è dinò u calendariu di i corsi premaritali chì duverete fà è a necessità di realizà uni pochi di mesi prima di u matrimoniu a presa di detti cun dui testimoni.

Piglià u corsu premarital

Hè unu di i requisiti per sposassi in a chjesa. Consistenu in una seria di sessioni in a quale riflette nantu à a famiglia è a vita inseme, sughjendu nantu à e pussibuli difficultà, a risoluzione di cunflitti è alcuni cuncetti biblichi è precetti ecclesiastici nantu à u matrimoniu è a sessualità.

E sessione faccia à faccia sò generalmente sessioni di gruppu, riunendu in elli i sfarenti coppii interessati à maritassi è u curatu. Puderanu esse fatte in ogni parochja è ancu in ligna in casu ch'ellu sia impussibile per qualsiasi membru di a coppia di assiste in persona. Micca tutte e chjese li offrenu, ma di più in più scumettenu nantu à sti i corsi online cum'è alternativa.

Quandu duverianu esse fatte? Di solitu costanu parechje sessione, allora l'ideale hè di piglià u corsu di u matrimoniu sei mesi prima di u matrimoniu per ùn stressà più di quantu duverebbe quandu a data s'avvicina.

Anelli

Sceglite dui testimoni per a presa di detti

Un altru requisitu per marità in a chjesa hè a presa di detti, un prucessu in cui participanu sia a coppia matrimoniu sia u cumpagnu di matrimoniu. dui testimoni, unu chì raprisenta ogni membru di a coppia. Questi testimoni devenu risponde à una serie di requisiti: esse maiò di l'età è micca esse parenti da sangue à e parti contraenti. Ùn ponu micca esse parenti, ma devenu cunnosce in prufundità i futuri sposi.

I testimoni seranu incaricati di corroborà, rispondendu à una seria di dumande poste da u curatu, chì si marita liberamente è chì ùn ci hè micca impedimentu per fà. Sarà u parrinu chì indicherà una data per sta riunione, chì si tene di solitu dui o trè mesi prima di u matrimoniu.

Adunite i vostri documenti

Sarà u parrinu chì vi informerà di a serie di documenti di basa chì duverete presentà per apre u fugliale di u matrimoniu, ma avemu digià anticipatu chì i requisiti per un matrimoniu cattolicu sò listessu in e diverse diocesi spagnole. Avete bisognu:

  • Fotocopia di DNI, passaportu o carta di residenza di ognunu di i membri di a coppia.
  • Fotocopia di u Libru di Famiglia di i genitori induve u vostru nome pare scrittu.
  • Battesimale di i dui sposi. L'avete da dumandà in a parochja induve site battezzatu, dendu u vostru nome, cognome è annu di battesimu.
  • Certificatu di nascita litterale di ognunu di i sposi. Hè dumandata in u Registru Civile di a cità di nascita, generalmente cun appuntamentu.
  • Certificatu di fede è statutu. Hè dumandatu in u registru civile di u Registru Civile chì currisponde à u vostru indirizzu abituale, generalmente cun appuntamentu.
  • Pigliate dite.
  • Certificatu di corsu premarital.

In casu chì unu di i sposi sia veduvu o sia statu prima maritata, U certificatu di matrimoniu è u certificatu di morte di u coniuge seranu ancu richiesti in u primu casu è u certificatu di divorziu in u secondu.

U Statu Spagnolu ricunnosce u matrimoniu canonicu cum'è legale, dunque ùn avete micca bisognu di celebrà prima u matrimoniu in u Registru Civile o in tribunale. Sì avete, tuttavia, duvete avè u vostru certificatu di matrimoniu civile è una fotocopia di questu à a manu.

Avà sapete tutti i requisiti prima di a matrimoniu perfettu.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.