Quandu applicate u autoabbronzatura, Aduprate e vostre mani s'ellu hè un pruduttu crema o gel. Ovviamente duvete lavà e mani subitu per evitari di lascià palme aranciu, ma più di una volta stu ditagliu hè trascuratu è in u risultatu u mani tinte.
Oghje pudemu truvà prudutti autobronzanti cù un risultatu megliu cà i vechji. Sò diventati prudutti cù risultati ottimali, senza abbandunà a pelle ligeramente aranciata suspettuosa o i marchi o linee di un autobronzante di qualità povera. Dopu à a so applicazione, l'attenzione deve esse pagata à u so tempu di siccà è à e mani macchiate. Se vulete sguassà u bronzer senza sole ci sò qualchi trucchi chì duvete sapè, attenti.
Index
I migliori trucchi per sguassà l'autoabbronzante da e vostre mani
L'autobronzante face parte di i cusmetichi è induve hè digià allargatu à i dui sessi. Parechje persone ùn s'aspittavanu à applicà stu pruduttu perchè teme chì i so risultati ùn offrenu micca un risultatu uniforme. Stains nantu à certi parti di u corpu è nantu à e mani sò troppu revelatori per sospettà chì l'autobronzante hè statu usatu.
Sapemu u putere di autoabbronzante cum'è un pruduttu chì aghjunghje culore à a pelle et sans être exposé à la lumière du soleil. Pudemu truvà stu pruduttu cù una più grande varietà di marche è prezzi. A maiò parte di elli offre una colorazione naturali, ma qualchì volta a pigmentazione ùn hè più cusì simmetrica è naturali. U tedious pò vene quandu ùn aspittemu micca un risultatu uniforme, cù assai spots spiegà nantu à e mani è certi spazii di u corpu. Hè megliu applicà alcuni di i rimedii elencati quì sottu:
Piglià una duscia
Nanzu à pruvà ogni trucchi rimuzzioni self-tan, vi duvite piglià a bellu bagnu di bolle per alluntanassi a pelle è fà chì u culore sia più faciule.
Dopu questu, applicà una quantità considerableu di oliu di u zitellu nantu à e zone problematiche è strofinate cù una spugna cù movimenti circulari. Repetite se necessariu.
Aduprate u suchju di limonu
U zucchero di limonu hè una di e migliori suluzioni casalinghe per sguassà a crema abbronzante senza sole da e vostre mani. Tuttu ciò chì duvete fà per caccià l'eccessu di sunscreen nantu à e vostre mani hè strofinate una mità di limone finu à ottene u tonu chì vulete.
Se u zuccu di limonu travaglia per voi, ma solu parzialmente, pudete applicà uni pochi di cucchiaini di salinu è mischjà ligeramente. Allora cù l'aiutu di un cuttuni bagna e mani è strofinate ligeramente finu à vede cumu sparisce e parte più difficili. Finalmente lavate e mani cù acqua è sapone.
Applica un mischju di bicarbunatu di sodiu
Un altru truccu utile hè l'applicazione di a mistura di soda è acqua. In una ciotola, aghjunghje un pocu di bicarbonato di soda è un pocu d'acqua finu à ottene una pasta densa.
Prima Lavate e mani cù acqua è sapone per caccià i pussibbili impurità, dopu mantene umitu, senza siccà. Applicà a mistura in e vostre mani è lasciate stà da 20 à 30 minuti, poi sciacquare bene. U risultatu hè di solitu efficau è a migliione serà nutata. Se u megliu risultatu ùn hè micca ottenutu, ripetite se ne necessariu.
Aduprate l'acitu di vinu biancu
L'acitu hà parechje proprietà. Ancu s'ellu a sapemu cum'è un rinforzu di pulizia, pudemu ancu applicà à u nostru corpu. In questu casu, pudemu usà per sguassà l'autobronzante da e mani. l'applicheremu per 10 minuti nantu à a pelle è dopu l'aspittà caccieremu cù assai acqua calda per eliminà più l'odore.
pruvate l'acetone
Pò esse stranu per voi, ma l'acetone pò ancu sguassà e macchie è certi chimichi. Applicà nantu à e mani è strofinate per pudè trascinà u pruduttu. Allora sguassate u pruduttu cù assai acqua è un pocu di sapone. Sè vo notate chì ci sò sempre tracce, pudete sguassà cù a cuttuni imbiccu in acetone, strofinate nantu à a zona.
dentifricio sbiancante
U dentifricu biancu pò esse un bonu trattamentu toglie macchie o strisce chì sò stati cù l'autobronzante. Se e mani sò lasciate cù tracce di stu pruduttu, ponu esse eliminati applicà una fina capa di pasta nantu à a zona da trattà. Stu pruduttu ovviamente cuntene bicarbonate chì aiuta à pulizziari u culore, hà ancu aghjustatu perossu chì aumenta u so effettu assai più. Lavate e mani cù l'acqua dopu à u trattamentu è basta !
Aduprate prudutti di rimozione di bronzu senza sole
Sì sti ricetti fatti in casa ùn viaghjanu micca per voi, pudete ricurdà prudutti specifichi per sguassà l'abbronzatura senza sole. Ci sò cumpagnie chì facenu autoabbronzanti è facenu ancu prudutti per sguassà. In a maiò parte di i casi sò usati per caccià u pruduttu da u corpu quandu u bronzu desideratu ùn hè micca ottenutu o un bronzu irregulare hè statu.
Un grande rimozione di abbronzatura hè u Rimuvente Optimizer Tan di San Tropez, ma funziona per curregge l'errori di l'applicazione di tanneria senza sole, dunque funziona solu sì ùn sò passati più di 4 ore dopu l'applicazione errata.
Infine, per unificà u culore ci hè u Mitt di St Tropez Tan Build Up Remover, chì curregge e macchie è e cattivi appiicazioni di l'autoabbronzante.Pudete ancu aduprà schjarissori o olii per rimuovere a cera depilatoria.
Trucchi quandu si applica l'autobronzante
L'applicazione cù e mani hè u mumentu chjave per fà un trattamentu efficace è sicuru. pò esse portate qualchi guanti, chì parenu naturali è lisci per pudè applicà l'autobronzante uniformemente. Cumu ùn ci hè micca un cuntattu direttu di a pelle à a pelle, serà necessariu di fucalizza nantu à a so applicazione è i movimenti cuntinui. finu à esse assorbutu cumplettamente.
Certi esperti cunsiglianu aduprà un tipu di guanti per evità a decolorazione di e palme di a manu. Quandu ci hè un eccessu di pruduttu, pudete sguassate cù un tampone di maquillaje o un tissutu seccu. Hè ancu cunsigliatu di applicà nantu à u spinu di e mani è sparghjela cun delicatezza.
Certi esperti ricumandenu di utilizà una specie di guanti per evità a decolorazione di e palme di e mani. Dopu à a so applicazione è quandu ci hè un eccessu di pruduttu, pò esse eliminatu cù un tampone di maquillaje o un tissutu seccu. Hè ancu cunsigliatu di applicà nantu à u spinu di e mani è sparghjela cun delicatezza.
sobre zone aspra o difficili da ghjunghje pudemu ancu applicà un altru truccu. Per esempiu, in l'area di i coddi è i ghjinochje induve l'autobronzante tende à accumulà, pudemu usà u pruduttu cum'è in l'altri parti di u corpu, è dopu sguassate l'eccessu. cù un discu di maquillaje.
Per quelli parti difficiuli induve avemu usatu sti trucchi è ùn hè micca abbastanza chì avemu aduprà un scrub per u corpu Con uni pochi di gocci d'oliu d'aliva, cusì alluminemu a crema. Pudemu ancu aduprà oliu di coccu. Avemu da applicà stu pruduttu nantu à a zona è lasciate agisce intornu 30 minuti. Allora sguassemu cù l'acqua.
Coconut hè un rituali di bellezza è quandu avete principiatu à aduprà, l'implanterà in u vostru bagnu. Ha proprietà antibatteriche, idratanti è purificanti. Se sapete usà bè, serà un potente maquillaje, moisturizer è ancu un purificatore faciale.
Sianu the first to comment