Notizie musicali eccezziunali di u mese di ghjugnu

Dischi publicati in ghjugnu

L'industria di u discu ùn piglia micca vacanze in ghjugnu cum'è parechji di noi a faremu. Un bellu numeru di novità musicali serà publicatu stu mese da u quale avemu vistu noi stessi selezziunà quelli chì per noi sò i punti culminanti. Un totale di sei dischi di stili assai sfarenti, cusì chì o vi annoiate.

Ama - Najwa

A cantante è attrice Najwa Nimri approva dece classici tirati da u ripertoriu sentimentale di l'America Latina nantu à u so prossimu album, Ama, in u quale hà e cullaburazione speciali di Israel Fernández, Rusowsky, Pablo Alborán è Álvaro Morte.

Pruduttu cù Josh Tampico, Ama «hè un prughjettu natu direttamente da u cunfinamentu«Dice Najwa Nimri. "U confinimentu è a paralisi di a vita artistica m'anu obligatu à riflette è à guardà in daretu". Durante sta tappa furzata, u cantante si svegliò una mane cù una canzone in capu: «Cute Doll». Una canzona chì a mamma li cantava cum'è una ninna nanna è chì era firmata piatta in un scornu di a so memoria. Altri pezzi di coru scurdatu da a superficia di a zitiddina. Pocu à pocu scopre u filu chì unisce questi tituli: a so appartenenza à un genaru, u bolero latinoamericanu.

Hè cusì chì Nasci Ama, un album chì serà esciutu dumane è di u quale oghje si pò vede un prima sneak peek à Filmin. Oghje, a piattaforma spagnola apre esclusivamente Muñequita linda, cù Ester Exposito cum'è protagonista. Una video diretta da Bàrbara Farré è prodotta da CANADA.

Changephobia - Rostam

Changephobia hè u sicondu LP solo da u cumpusitore, produtore è vincitore di i Grammy Rostam Batmanglij. Una racolta di 11 temi prufundamente persunali, Ma sunanu universali per chiunque à un certu puntu di a so vita hà sperimentatu dubbi.

Descrittu cum'è "unu di i più grandi pruduttori di pop è indie-rock di a so generazione "Rostam hà avà quattru di e canzone di l'album chì pudete ascultà dumane in pienu: Sti zitelli chì avemu cunnisciutu, Svolvi voi, 4Runner è Da u fondu di una cabina.

Ferramenta - Billy Gibbons

Hardware hè u terzu album solo di Billy Gibbons, u frontman di ZZ Top. Arregistratu à u Escape Studio è pruduttu da Gibbons stessu cù Matt Sorum è Mike Fiorentino, hè cumpostu da 12 canzoni originali è cumpostu da u trio, eccettu "Hey Baby, Que Paso", urigginariamente arregistratu da i Tornados di u Texas.

 

Elementi di hard rock tradiziunale, rock di campagna, A nova onda è u turchinu rendenu difficiule di etichettà stu novu travagliu di Gibbons. Un travagliu chì l'ultima traccia, Desert high, ùn hè più cà un pezzu di parolle parlata accumpagnata da una chitarra vigorosa chì evoca a legenda Graham Parsons, chì a so morte 48 anni fà hè accaduta assai vicinu à induve hè statu arregistratu Hardware.

Hardcore da u core - Joana Serrat

Hardcore da u core, u quintu album di Joana Serrat serà publicatu dopu 11 di ghjugnu sottu à u labellu Loose, licenziata solu à Great Canyon Records. Arregistratu in Redwood Studio in Denton, Texas, induve hà assuciatu cù l'ingenieru è produtore Ted Young, si compone di 10 tracce.

 

In l'ultimi mesi Joana Serrat hà publicatu cum'è preview "Pictures", "You are with me anywhere I go" è i più recenti "Demons". A prestigiosa rivista britannica Uncut hà classificatu l'album 9 nant'à 10, cumprendendu lu in a so rubrica "Rivelazioni". Vulete sentelu?

No dii senza maestri - Garbage

L'11 di ghjugnu un'altra di e nostre eccezziunali novità musicali vedrà ancu a luce: Nisun dii nè maestri, u u settimu album Garbage di u gruppu. Pruduttu da Garbage è Billy Bush, u scheletru di questu album hè statu creatu in l'estate di u 2018 in u desertu di Palm Springs, induve u quartettu hà passatu duie settimane à improvisà, sperimentà è sente e canzone.

Shirley Manson: "Questu hè u nostru settimu registru, chì a numerulugia significativa hà influenzatu l'ADN di u so cuntenutu. E sette virtù, e sette pene è i sette peccati di morte. Hè stata a nostra manera di pruvà à dà un sensu à a pazzia di u mondu è à u straordinariu caos chì ci truvavamu ".

Jordi - Maroon 5

El U settimu album di Maroon 5 serà liberatu l'11 di ghjugnu, Jordi. Un titulu cù quale a banda americana guidata da Adam Levine rende omagiu à u so ex manager, Jordan Feldstein, mortu à a fine di u 2017 per via di un'embolia pulmonaria.

Pruduttu da J Kash, l'album averà 14 canzone Di i quali avemu digià intesu Ricordi, Amore di Nimu è Belli sbagli cù Megan Thee Stallion. Tuttavia, questu ùn serà micca l'unica cullaburazione in l'album. Artisti cum'è Anuel AA, Tainy, Stevie Nicks, Juice WRLD è Jason Derulo seranu ancu presenti in u settimu travagliu di i musicanti.

Aspettate a publicazione di unu di sti album? Quale di queste nutizie musicali vi piacerebbe sente?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.