4 filmi basati nantu à eventi veri chì duvete vede nantu à Filmin

Filmati in Filmin basatu annantu à eventi veri

A recente aghjunta di 'Responsible child' à u catalogu Filmin ci hà purtatu à circà altri filmi chì, cum'è cù stu thriller drammaticu di a BBC, eranu basatu nantu à a vita vera è avarianu raghjuntu u catalogu di a piattaforma di streaming in l'ultimi mesi.

Simu stati surpresi da u numeru di filmi basati nantu à eventi veri chì avemu trovu. Ma ùn vi pudemu micca purtà tutti, allora avemu quattru di noi. Quattru storie chì anu ricevutu un bona nota da l'utilizatori l'anu dighjà vistu. Cù quale vulete principià?

Moffie

  • Regia: Oliver Hermanus
  • Cast: Kai Luke Brummer, Ryan de Villiers, Hilton Pelser, Shaun Chad Smit

Chjamatu "un capulavoru" da a prestigiosa publicazione Variety, "Moffie" hè u novu filmu di i pruduttori Oscar "Oscar" di "Ida". Presentatu à l'ultima edizione di u Festival di Film di Venezia, u novu filmu di Oliver Hermanus hè basatu annantu à e memorie d'André Carl van der Merwe, un autore ben cunnisciutu chì conta a so sperienza cum'è recruttu in u serviziu militare in Sudafrica à l'iniziu di l'anni 80, in mezu à l'Apartheid è esse gay.

A Guerra di Frontiera trà l'Africa Sudueste (a Namibia attuale) è l'Angola hà purtatu parechji ghjovani è bianchi sudafricani à luttà in a zona di cunfine. "Moffie" ci porta più vicinu à a storia di un ghjovanu di 18 anni chì s'ingagia in l'armata induve hè sottumessu à una furmazione brutale è induve sente, da u so piattamentu, e forme più crudeli di razzisimu, di brutalità è d'omofobia. Illustra ancu cume u serviziu militare hà inculcatu l'ideulugia di supremazia bianca è intolleranza razziale cintinara di millaie di giovani, à pena diciottu anni. Ancu a necessità di eliminà l'omosessualità da a sucietà sudafricana.

Quelli invisibili

  • Regia: Louis-Julien Petit
  • Cast: Audrey Lamy, Corinne Masiero, Noémie Lvovsky, Déborah Lukumuena, Sarah Suco, Pablo Pauly, Quentin Faure

A più bella cumedia francese di l'annata hè a vera storia di a gruppu di travagliaturi suciali chì, prima di a chjusura di u so centru municipale, anu urganizatu per cuntinuà à luttà.

Dopu à una decisione municipale, un centru suciale per donne senza casa, "l'Envol", hè in traccia di chjude. Cù solu trè mesi à reintegra in a sucietà e donne chì curanu, I travaglii suciali facenu tuttu ciò ch'elli ponu: tirà i cuntatti, dì mezu verità, è ancu bugie dirette ... D'ora in avanti, tuttu va! U meritanu.

L'Assistente

  • Direzzione: Kitty Green
  • Cast: Julia Garner, Matthew Macfadyen, Dagmara Dominczyk, Kristine Froseth, Mackenzie Leigh, Juliana Canfield, Noah Robbins, Alexander Chaplin

U thriller definitivu annantu à Me Too. Da un stile suggestivu è stallatu fora di u campu per fà u so oggettu di studiu invisibile, u direttore Kitty Green indaga nantu à e fogne di u casu Harvey Weinstein attraversu a figura di un discretu assistente di pruduzzione chì principia à fà i so primi passi in l'industria. Cù una sobrietà stilistica schiacciante, "L'Assistente" hè un gestu curagiosu è urgente di ghjustizia puetica cinematografica chì hà incantatu Sundance è hè statu digià salutatu cum'è unu di i migliori filmi di u 2020 da media prestigiosi cum'è IndieWire o a BBC.

Jane (Julia Garner) hè una recente graduata universitaria è aspirante produttrice di film chì face un travagliu apparentemente ideale cum'è assistente di un putente esecutivu di l'industria di l'intrattenimentu. A so ghjurnata hè assai simile à quella di qualsiasi altra cameriera: fà u caffè, cambià a carta à a copiatrice, urdinà u pranzu, urganizà viaghji, riceve missaghji telefunichi, ecc. Ma mentre Jane face a so rutina d'ogni ghjornu, diventa di più in più cuscente di l'abusu chì culurisce insidiosamente ogni aspettu di a so ghjurnata di travagliu, una cumulazione di degradazioni contr'à e quali Jane decide di piglià pusizione, forse solu per scopre a vera prufundità di u sistema in manu. Quella ch'ella hè entruta.

Un zitellu culpevule

  • Regia: Nick Holt
  • Cast: Billy Barratt, James Tarpey, Michelle Fairley, Tom Burke, Neal Barry

Vincitore di i Premii Emmy per u Migliu Film è u Migliu Attore. Un thriller drammaticu ispiratu da un veru casu induve a Un zitellu di 12 anni hè statu accusatu di omicidiu.

Ray, di dodici anni, à pena adolescente, deve affrontà tutta a furia di u sistema giuridicu britannicu quandu hè accusatu di omicidiu, senza capisce veramente i motivi di questu. Un zitellu pò fà u crimine di un adultu?

Dopu avè lettu a sinopsi di sti filmi basati annantu à eventi veri, chì vulete vede?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.