3 premiere di teatru chì ci piacerebbe vede

prima di teatru

Ogni stagione un bonu numeru di ghjoculi sò liberati in u nostru paese. A maiò parte di fà in Madrid o in Barcelona è poi gira in altre cità. Ùn sapemu micca se questu serà u casu prima di teatru chì prupunemu oghje è chì ci vuleriamu à vede.

i falsificatori

U 29 d'aprile, hè stata prima in u teatru Valle-Inclán di Madrid. I falsificatori di Pablo Remón, una pruduzzione di u Centro Dramatic National chì marca u ritornu di l'attore Javier Cámara in scena, tremendamente bè accumpagnatu da Bárbara Lennie, Nuria Mencía è Francesco Carril.

Los farsantes, chì serà realizatu in principiu finu à u 12 di ghjugnu, ma speremu chì pò esse più longu, conta a storia di dui parsunaghji ligati à u mondu di u sinemà è u teatru. Ana Velasco - una attrice chì a so carriera hè stagnante. Dopu avè realizatu in picculi pruduzzione di drammi classichi, ora travaglia cum'è maestru di Pilates è insegna à i zitelli in u weekend. Trà telenovelas televisive è opere alternative, Ana cerca u grande caratteru chì hà da fà infine u successu. Diego Fontana hè un regista di filmu cummirciali assai successu chì si imbarca avà in una pruduzzione maiò : una seria da girarà in u mondu sanu, cù stelle internaziunali. Un accidentu li farà affruntà una crisa persunale è ripensà a so carriera. Sti dui parsunaghji sò cunnessi da a figura di u babbu d'Ana, Eusebio Velasco, un regista di cultu in l'anni 80, chì avà campa sparitu è ​​isolatu da u mondu.

I falsificatori sò ancu parechje opere in una: ognuna di queste storie hà un stilu, u tonu è a forma particulare. Infine, Los farsantes hè una cumedia in quale viaghjanu solu quattru attori decine di caratteri, spazii è tempi. Una sàtira nant'à u mondu di u teatru è di l'audiovisuale, è dinò una riflessione nant'à u successu, u fallimentu è i rolli ch'è no ghjuchemu, in a fiction è fora d'ella.

a pelle fina

A pelle fina hè nova cumedia da u tandem di drammaturghi Carmen Marfà è Yago Alonso, autori di altre rializazioni cum'è Ovelles o Instructions to enter a parent, chì hè realizatu da u 6 di maghju à u 27 di ghjugnu 2022 à a FlyHard Hall di Barcellona.

Nacho è Miranda, una ghjovana coppia di Barcellona, visitanu uni pochi amichi chì sò diventati parenti per scuntrà u picculu Jan. Tuttu pare chì va bè finu à chì Nacho sguassate, senza dà assai impurtanza, chì u zitellu di Eloi è Sonia... hè assai bruttu. Da tandu, è ancu s'è i genitori appena liberati cercanu di sminticà l'affare, l'atmosfera diventa tesa è alcune altre verità chì ognunu hà guardatu finu à avà cumincianu à esce à a luce.

In stu novu muntaghju cù Àngela Cervantes, Biel Durán, Francesc Ferrer è Laura Pau, parlanu di tuttu ciò chì ùn simu pronti à dì o à riceve. Dì a verità hè bè, ma... chì succede quandu quella verità offende? Aghju da dì ? Stu travagliu riflette, cù umore, Riguardu à a manera chì ci trattemu. Avemu abbastanza cura di l'altri ? Sughjetti cum'è a maternità, u talentu o e rilazioni mostranu chì a cura di l'altri hè sempre un prublema pendente.

solu sò scappatu

Sally, Vi è Lena si sentenu in u giardinu à chiacchiere cù u tè. A Sra Jarrett entra da a strada è si unisce à a riunione. I quattru anu fattu o sò vicinu à settanta. Parlanu finu à chì a Sra Jarret piglia a parolla è li parla di certi avvenimenti apocalittici. U mudellu di cunversazione hè ripetutu è ripetutu finu à chì porta à e cunfessioni più intimi è i teme di ognunu.

solu aghju scappatu

U direttore Magda Puyo entra in u universu caryl churchill (Top Girlsl, una di e voci più spirimintali in a dramaturgia inglese), cù sta pezza prima in u 2016 à a Royal Court in Londra. Una visione di cumu a catastrofa pò entre -o micca- in e nostre bolle suciali, oghje più viva chè mai è interpretata da quattru attrici maravigliose per quattru parsunaghji incredibili. Inseme, quattru donne, avvicinendu o dighjà settanta anni, affruntà à traversu a so resilienza un mondu chì pare ch’ella sia in fine.

Muntsa Alcañiz, Lurdes Barba, Imma Colomer et Vicky Peña protagonistes de cette pièce produite par Temporada Alta 2021 et Teatre Lliure da u 22 di ghjugnu à u 10 di lugliu di u 2022 à u Teatro La Abadia di Madrid.

Chì altre uscite in u teatru aspettate?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.