Gcwellnesstrip dua hari terakhir kami

Hari ini saya akan memberitahu anda hasilnya #gcwellnesstrip di Gran Canaria, yang dapat kami nikmati pada hari ketiga dan terakhir.

Sabtu bermula dengan lawatan yang indah ke amphi laut di mana mereka menunggu kami Judith Darias, Pengurus Stesen Nautikal Gran Canaria dan Maria Lezcano, Pemandu pelancong. Dengan Nira dan Suso, mereka membawa kami ke teres yang mengagumkan, santai dipanggil Kelab Maroa de Mar Itu saya jatuh cinta sepenuhnya, bukan hanya kerana pemandangan di sebelah laut yang dimilikinya, tetapi kerana tempatnya indah. Kita dapat melihatnya pada siang hari, tetapi pada waktu malam pasti unik.

Dari sana kami menaiki kapal yang menyusuri seluruh pantai Mogan sehingga kami sampai di Puerto de Mogán, lebih dikenali sebagai venice kecil, di mana María, panduan kami, memberitahu kami semua perkara yang kami tidak tahu mengenai sejarah Gran Canaria.

Selepas santai pagi ini, hari yang sangat sengit menanti kami, di mana kami bertemu Kediaman Gran Hotel, hotel pertama di Seaside yang akan kami lawati. Di sana kami bertemu Ulla isasi, dari Jabatan Komersial Hotel Tepi Laut yang menemani kami dalam pengembaraan untuk mengenali semua hotel di rantai. Ia adalah hotel yang sangat eksklusif di mana anda hanya dapat menikmati ketenangan dan relaksasi. Dengan pandangan ini, tidak boleh sebaliknya.

Kemudian kami melawat Hotel Palm Beach, yang juga tergolong dalam rantai tetapi mempunyai gaya yang sama sekali berbeza, lebih banyak tahun lapan puluhan dan dengan pemandangan bukit pasir Mas Palomas yang sangat menggembirakan. Di sana kami dapat menikmati rasa indah dari hidangan paling khas di pulau ini bersama dengan Ulla.

Dan setelah makan, kami kembali ke pantai Meloneras, kami kembali ke Hotel Lopesan Villa del Conde di mana kami menikmati kemudahan eksklusif.

Dan kami tidak mahu hari itu berakhir…. kerana pada malam itu kami makan malam perpisahan di HOTEL kami, the Hotel Gloria Palace, di restoran Carta Kaia mereka, di mana mereka menyediakan meja yang indah untuk kami dengan pemandangan laut yang meninggalkan kami dengan rasa yang sangat enak di mulut kami. Kami tidak bersendirian dalam makan malam yang sangat istimewa ini, Oscar Calle dan Nira Betancort tidak dapat melewatkannya dengan siapa kami berkongsi tawa dan saat-saat yang sangat indah.

Setelah selesai makan malam, kami mempunyai malam yang sangat lengkap dan menggelikan di mana kami hampir tidak tidur beberapa jam, kenangan yang baik yang saya dapat pada malam itu dan semua yang kami kongsi !!
Dan setelah melihat matahari terbit, hari terakhir tiba, pada hari Ahad bahawa kami tidak mahu tiba, dan sebagai kemuncak terakhir perjalanan kami bertemu dengan hotel lain yang menakjubkan, Resort & Spa Sheraton Salobre Golf tempat yang sangat ajaib, dengan padang golf sendiri dan kejutan di atas bumbung yang menunjukkan kepada kita Ana Alonso bahawa sekarang anda akan melihat.

Selain mengenal hotel, seperti yang anda lihat dalam gambar, sebelum kami pergi, kami dapat mengenalinya Spa Aloe, dan berjemur sedikit sebelum makan dan terus ke lapangan terbang.

Pasti sekarang anda akan faham mengapa tidak ada di antara kita yang mahu kembali. Kami merasa seperti puteri kecil selama beberapa hari dan kami juga dapat mengetahui sendiri pesona Gran Canaria yang hampir tidak kita sedari.

Selepas pengalaman ini, saya dapat memberitahu anda bahawa pulau ini mempunyai keajaiban istimewa dan ia adalah yang paling lengkap. Ia mempunyai tawaran hotel yang hebat, gastronomi yang menghilangkan cegukan dan beberapa pusat Thalassotherapy yang dicemburui, di mana anda boleh melakukan semua jenis rawatan khusus mengikut keperluan anda.

Tetapi tanpa keraguan di samping semua ini, apa yang saya tinggalkan adalah penduduk Gran Canaria, saya hanya boleh mengatakan bahawa telah TIDAK BOLEH berkongsi semua ini dengan orang seperti Nira, Suso, Oscar anda adalah tebu, dan perkara-perkara yang anda lakukan untuk kami datang dari dalam, dan itu adalah kebenaran yang ditunjukkan. Dan semua orang yang bekerja di Hotel Gloria Palace yang selalu memberi perhatian kepada kami dengan senyuman di wajah mereka.

Saya tidak dapat menyelesaikan catatan tanpa terima kasih kepada rakan-rakan saya yang hebatSiapa yang akan memberitahu kita bahawa kita akan menjadi nanas? Mereka bukan sahabat, tetapi kawan, saya telah menemui aspek masing-masing yang tidak saya ketahui, dan dalam diri saya setiap orang telah mengetahui secara langsung bahawa mereka semua mempunyai hati yang lebih berharga daripada emas.

Dan terakhir saya tidak dapat melupakan Patricia Reina, Ana Reina ya la Persatuan Kesihatan Gran Canaria kerana tanpa mereka semua ini tidak mungkin berlaku dan saya tidak dapat memberitahu anda semua ini yang telah berlaku kepada saya. Terima kasih banyak kerana mempercayai saya untuk gadis pengembaraan ini.

Tinggalkan komen anda

Alamat email anda tidak akan disiarkan. Ruangan yang diperlukan ditanda dengan *

1. Bertanggungjawab atas data: Miguel Ángel Gatón
  2. Tujuan data: Mengendalikan SPAM, pengurusan komen.
  3. Perundangan: Persetujuan anda
  4. Komunikasi data: Data tidak akan disampaikan kepada pihak ketiga kecuali dengan kewajiban hukum.
  5. Penyimpanan data: Pangkalan data yang dihoskan oleh Occentus Networks (EU)
  6. Hak: Pada bila-bila masa anda boleh menghadkan, memulihkan dan menghapus maklumat anda.

1.   Esther garcia kata

ay Angela, saya hanya boleh mengatakan setiap kali saya melihat salah satu catatan anda ialah saya mahu kembali !!!!!!!!
    kami bersenang-senang !!!!
    bs

2.   Jalur Raport kata

Terima kasih Angela !!!!! setiap kali kami membaca catatan anda, kami "terpegun" melihat foto-foto keren yang anda ambil !!! Terima kasih banyak lagi untuk segalanya !!! pelukan

3.   sonia gil kata

Hello
    cantik, setiap kali saya melihat siaran anda, ia memberi saya juri juri yang lebih baik
    kita bersenang-senang.

4.   Ana saya berseri kata

Hari apa! gambar apa! Saya mahu kembali! Ciuman!