Gcwellnesstrip יומיים אחרונים שלנו

היום אני אגיד לך את התוצאה של שלנו #gcwellnesstrip בגראן קנריה, ממנו הצלחנו ליהנות במהלך היום השלישי והאחרון.

יום שבת התחיל בביקור מקסים ב אנפי דה מאר איפה הם חיכו לנו יהודית דריאס, מנהל התחנה הימית של גראן קנריה ו מריה לסקאנו, מדריך תיירים. עם נירה וסוסו, הם לקחו אותנו למרפסת מרשימה, נקרא צמרמורת מועדון מרואה דה מאר שהתאהבתי לחלוטין, לא רק בגלל הנופים ליד הים, אלא בגלל שהמקום יפהפה. יכולנו לראות את זה ביום, אבל בלילה זה צריך להיות ייחודי.

משם לקחנו סירה שנסעה את כל חופי מוגאן עד שהגענו ל פוארטו דה מוגן, הידוע יותר בשם ונציה הקטנה, שם מריה, המדריכה שלנו, סיפרה לנו את כל הדברים שלא ידענו על ההיסטוריה של גראן קנריה.

אחרי אמצע הבוקר המרגיע הזה, חיכה לנו יום אינטנסיבי מאוד, בו נפגשנו בית המגורים של מלון גרנד, המלון הראשון ב חוף ים שאנחנו הולכים לבקר. שם נפגשנו אולא איזאסי, מהמחלקה המסחרית של מלונות חוף הים שליוותה אותנו להרפתקה להכיר את כל המלונות ברשת. זהו מלון אקסקלוסיבי מאוד בו תוכלו לנשום רק שלווה ורוגע. עם השקפות אלה, לא יכול להיות אחרת.

ואז אנחנו מבקרים ב מלון פאלם ביץ ', ששייך גם הוא לרשת אך בעל סגנון שונה לחלוטין, הרבה יותר אייטיז ועם נופים של דיונות של Mas Palomas שהם שמחה אמיתית. שם יכולנו ליהנות מטעימה מעולה של המנות האופייניות ביותר לאי יחד עם אולה.

ואחרי שאכלנו חזרנו לחוף מלונרס, חזרנו ל מלון לופסן וילה דל קונדה שם אנו נהנים מהמתקנים הבלעדיים.

ולא רצינו שהיום ייגמר .... כי באותו לילה אכלנו את ארוחת הפרידה בבית המלון שלנו, מלון גלוריה פאלאס, במסעדת Carta Kaia שלהם, שם הכינו לנו שולחן יפהפה עם נוף לים שהשאירו לנו טעם טוב מאוד בפה. לא היינו לבד בארוחת הערב המיוחדת הזו, אוסקר קייל ונירה בטנקורט לא יכלו לפספס אותה איתה חלקנו צחוק ורגעים טובים מאוד.

לאחר סיום ארוחת הערב עברנו לילה מאוד שלם ומצחיק בו ישנו בקושי כמה שעות, איזה זיכרון טוב יש לי מאותו הלילה וכל מה שחלקנו !!
וכשראינו את הזריחה, הגיע היום האחרון, באותו יום ראשון שלא רצינו להגיע, וכשיאו הסופי של הטיול פגשנו מלון מרהיב אחר, אתר הנופש והספא גולף שרתון סלובר מקום קסום מאוד, עם מסלול גולף משלו והפתעת גג שהראתה לנו אנה אלונסו שעכשיו תראה.

בנוסף להכרת המלון, כפי שניתן לראות בתמונה, לפני שעזבנו הצלחנו לראות ממקור ראשון ספא אלוורה, ולהשתזף קצת לפני שאוכלים ולנסוע ישר לשדה התעופה.

בוודאי שעכשיו תבינו מדוע איש מאיתנו לא רצה לחזור. אנחנו מרגישים כמו נסיכות קטנות במשך כמה ימים וגם הכרנו ממקור ראשון את הקסם של גראן קנריה שכמעט כולנו לא היינו מודעים לו.

אחרי החוויה הזו אני יכול לומר לך שלאי הזה יש קסם מיוחד ושהוא השלם ביותר. יש לו הצעה נהדרת למלון, גסטרונומיה שמסירה את שיהוקים וכמה מרכזי תלסותרפיה מעוררי קנאה., שם תוכלו לעשות כל מיני טיפולים ספציפיים בהתאם לצרכים שלכם.

אבל ללא ספק בנוסף לכל זה, מה שאני נשאר איתו הם תושבי גראן קנריה, אני רק יכול לומר שזה היה בלתי-אפשרי לשתף את כל זה עם אנשים כמו נירה, סוזו, אוסקר אתה המקל, והדברים שעשית עבורנו הגיעו מבפנים, וזה האמת שזה הראה. וכל האנשים שעובדים במלון גלוריה פאלאס שהיו קשובים אלינו כל הזמן עם חיוך על הפנים.

אני לא יכול לסיים את הפוסט בלי תודה לקולגות הגדולים שלימי יגיד לנו שאנחנו הולכים להיות אננס? הם לא בני לוויה, אלא חברים, גיליתי היבטים של כל אחד מהם שלא הכרתי, ובתוך כל אחד מהם למדתי ממקור ראשון שלכולם יש לב ששווה יותר מזהב.

ולבסוף אני לא יכול לשכוח פטרישיה ריינה, אנה ריינה יה לה עמותת הבריאות בגראן קנריה כי בלעדיהם כל זה לא היה אפשרי ולא יכולתי לספר לך את כל זה שקרה לי. תודה רבה שסמכת עלי על בנות ההרפתקאות האלה.

השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

1. אחראי לנתונים: מיגל אנחל גטון
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

1.   אסתר גרסיה דיג'ו

אוי אנג'לה, אני יכול לומר רק בכל פעם שאני רואה שאחד מהפוסטים שלך הוא שאני רוצה לחזור !!!!!!!!
    נהנינו מאוד !!!!
    bs

2.   מסלול רפורט דיג'ו

תודה אנג'לה !!!!! בכל פעם שאנחנו קוראים את הפוסט שלך אנחנו "נדהמים" מסתכלים על התמונות המגניבות שצילמת !!! שוב תודה רבה על הכל !!! חיבוק

3.   סוניה גיל דיג'ו

שלום
    מדהים, בכל פעם שאני רואה את כל ההודעות שלך זה נותן לי את morriña jajjajja זה
    נהנינו.

4.   אנה אני קורנת דיג'ו

איזה ימים! איזה תמונות! אני רוצה לחזור! נשיקה!