Smalti durevule

Smaltu per unghie

Avè una L'esmalte à unghie à longu andà hè u sognu di un amante di manicure. Non solu duvete sapè cumu fà una manicura, ma ancu avè una bona materia prima è i più belli cusmetichi per fà chì u smaltu duri più. Cusì pudete purtà unghie perfette per più tempu senza avè da toccalli o preoccupassi per e patatine chì apparsenu di tantu in tantu.

Get a un smaltu durevule hè pussibule, soprattuttu se sceglemu bè u nostru smaltu è sapemu applicallu. Avemu da vede qualchì truccu per chì e unghie sianu perfette per più tempu, evitendu quelle pause chì rendenu a manicura sembrata opaca ancu s'ella hè ieri.

Fate una pausa

Hè impurtante chì trà smaltu è smaltu riescimu à fà un riposa per chì e unghie si recuperinu è per ùn rompesi, qualcosa chì hè ancu veramente impurtante, altrimente micca tutti i lucidatura di u mondu ci feranu avè belle unghie. Trà lucidatura è lucidatura pudete aspettà un paru di ghjorni, affinchì e unghie si recuperinu. Aduprate oliu d'oliva per idratalli di novu è per mantene li forti, postu chì l'oliu furnisce vitamine. Se fate questu avete sempre unghie forti chì ùn si romperanu micca o laminanu.

Applica un primer

Smaltu per unghie

sobre curà è trattà e unghie hè bè chì usemu una prima prima di u solitu lucidatura hè ancu rinfurzatu. Stu tipu di basa ci aiuta à prutege l'ungla è à riparà l'esmalte chì metteremu dopu. U primu ci aiuta ancu per chì e unghie ùn piglinu micca culori strani, postu chì s'elle sò porose finiscenu per piglià toni o ingiallisce per l'effettu di i smalti, secondu a qualità di questi è a qualità di e nostre unghie.

Cumu dipinghje e unghie

Una di e cose chì duvete sapè hè chì hè bonu per applicà duie passate à e unghie, ma questi devenu esse magri. Vale à dì, hè megliu à appiicà u smaltu duie volte cù pocu pruduttu chè una volta cù assai, postu chì cù assai pruduttu ci vole u tempu di asciugassi è si rompe prima, hè più vulnerabile à u frottu è a rottura. Infine, pudete aghjunghje un stratu di smaltu di top coat perchè aiuta ancu à dà un pocu di lucentezza è à migliurà a finitura. I passi sò assai semplici è hè per quessa chì si deve piglià in contu chì duvete aghjunghje un pocu di smaltu in ogni passata è lasciarla asciugà cumpletamente trà e passate.

Aduprate u top coat

Smalti durevule

Se vedi chì u vostru e unghie perdenu lustru o ponu esse dannighjati, pudete fà qualcosa chì hè assai simplice per chì duranu perfetti per qualchì ghjornu in più. Pudete applicà un altru stratu finu di top coat nantu à elli. Ritruveranu u culore per splendà è i pruteggeranu un pocu di più. Hè un modu assai sèmplice per rende a lucidatura più resistente per tuttu u ghjornu per evità d'avè à cancellà torna e unghie.

Sceglite bè u smaltu

Malice durevule

Un'altra cosa chì hè essenziale per chì l'esmalte sia durevule hè chì hè un smaltu di bona qualità. Unghji à bon pattu pò avè un bellu aspettu primi ghjorni ma si rompenu assai più veloce è tendenu ancu à perde a so lucentezza. Dunque e unghje parenu danneggiate in un coppiu di ghjorni, ciò chì ci face duvè ripinteli. L'ideale hè di cumprà un vernice di qualità o ancu un vernice in gel, chì duranu settimane intatte. Queste lucidature sò più forti è duranu assai più nantu à e nostre unghie. Hè un investimentu chì ci permetterà in realtà di gode di unghie perfette per più tempu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.