Uterqüe presenta A la Fresca, a so nova edizione SS21

Frescu, a moda di Uterqüe per a primavera-estate 2021

Uterqüe hà presentatu pocu fà «A la Fresca», un novu edituriale chì raccoglie e pruposte di l'impresa per sta nova stagione primavera-estate 2021 chì avemu appena lanciatu. Proposte cù personalità assai diverse chì trasudanu determinazione è ottimisimu.

Tinte futuristiche è reminiscenze di l'anni settanta cunverghjenu in questu novu editoriale in u quale apprezzemu finu à trè tendenze. U primu adopra u neru è u biancu per e forme urganiche è i dettagli. U secondu hè impegnatu in a creatività è l'astrazione geometrica. È u terzu?

Negru è biancu

U mischju di tessuti è dettagli ricami ispirati da e forme urganiche di a natura stella in i vestiti bianchi è neri di a nova casa editrice. In Bezzia ci piace particularmente a cumminazione di u vestitu di coghju cù l'occhielli è a cammisa di linu ricamata. Ma ùn pudemu micca mancà di parlà ancu di i vestiti, per via di u colpu di i so ricami.

Ritratti nantu à e fiure

E stampe à scacchi ùn passanu inosservate trà e nuove pruposte di Uterqüe. Ancu se ùn duviamu micca parlà solu di stampe a scacchi, postu chì truvemu ancu un'altra stampa classica bicolore trà e pruposte: u pedi di gallu. Tramindui sò cumminati cù salopette in popeline è bluse, camicie di cotone è maglioni in maglia ... È tuttu què in belli toni verdi, turchini è lilli.

Moda Uterqüe primavera-estate 2021

Superposizione di culori è di mudelli

A creatività è l'ottimisimu caratterizanu i stili i più arditi di l'editore A la Fresca. Ancu se menu numerosi, stampe in zig zag in culori brillanti ùn passate micca inosservatu. Ancu menu quandu sò cumbinati cù strisce per creà abiti adatti solu per e donne determinate è sicure di sè.

I vestiti chì stanu in questu editoriale sò dighjà stati incorporati in u catalogu Uterqüe è quelli chì ùn faranu micca cusì prestu. Allora se avete fattu un ochju à un vestitu, ùn ne pensate micca troppu o sarete senza ellu.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.