Trucchi per salvà in casa è superà a pendenza di ghjennaghju

Trucs per salvà

A famosa pista di ghjennaghju pare più ripida è più difficile da superà. À tutte e spese extra per u mese di dicembre, sò aghjuntu l'aumentu di u prezzu di i servizii basi. Un aumentu di e spese chì custa assai per affruntà è chì, s'ellu ùn hè micca cunsideratu, pò scaccià cumplettamente l'ecunumia domestica in i mesi dopu.

Dunque, sti trucchi per salvà in casa vi aiuterà à organizà megliu e spese è cù ciò chì pudete superà u costu di ghjennaghju, ancu cù qualchì risparmiu. Cù picculi trucchi è cambiamenti di abitudini chì ancu vi permetteranu di distribuisce megliu e spese longu tuttu l'annu. Cusì ùn vi evitari d'arrivà à u principiu di l'annu soffrendu e spese extra di u mese di dicembre.

Trucs per salvà

Salvà in ghjennaghju

U risparmiu hè necessariu, hè ancu essenziale, perchè ùn importa micca quantu vi fate ecunomicu è prufessiunale parlante, un avvenimentu imprevisu pò accade in ogni mumentu. Avè un picculu colchju salvatu hè a pace di mente, hè a pace di mente è hè a sicurità. Ùn importa micca quantu pocu pensate chì pudete salvà, perchè i salari sò generalmente assai brevi per quantu longu sò i mesi. In l'abitudini di u cunsumu hè induve pudete salvà picculi (o grandi) quantità di soldi chì à a fine diventerà qualcosa impurtante.

Verificate e vostre spese

Parechje volte i soldi scappanu in spese inutili chì ùn avemu micca in contu. Per evitari questu, hè assai impurtante per sapè chjaramente chì sò e spese necessarie è chì ùn sò micca, perchè cusì pudemu evità di perde soldi ogni mese. Scrivite e spese fissi, quelli chì sò per servizii è pagamenti chì ùn cambianu micca ogni mese. Pigliate u contu è scrivite a quantità, chì i soldi hè una spesa cumuna chì deve esse coperta ogni mese.

Avà calculate apprussimatamente ciò chì e spese sò in u carrettu di shopping, se paghete cù una carta, apprufittate per avè una figura più precisa. Approfitta di u fattu chì vo circate di u contu bancariu per vede tutte e spese chì sò state fatte è chì eranu innecessarii. Di sicuru vi sorprende a quantità di soldi chì avete spesu nantu à e cose chì ùn avete micca bisognuSolu per ùn avè micca una bona previsione.

Pianu pasti per a settimana

L'altri euro boni entranu in a cesta di a compra ogni mese, soprattuttu quandu ciò chì cumprà ùn hè micca bè pianificatu. Qualcosa di logica postu chì si no pianificate i pasti di a settimana, hè difficiule di fà una compra efficace. Ùn si tratta micca di salvà l'alimentu, o di riduce a qualità di i pranzi di famiglia. Hè circa urganizà u menù, verificate dispensa è fate una lista di a compra ghjustu è necessariu. In questu modu, eviterete ancu di fà picculi acquisti durante a settimana induve parechji euru vanu à e cose chì ùn sò micca necessariu.

Risparmiate u cunsumu d'energia

L'energia hè à un prezzu esorbitante, ogni ghjornu cambia è ogni ghjornu cresce. Per quessa, hè assai impurtante per sapè l'ore di u più grande spesa di energia in ordine per pudè risparmià nantu à a bolletta elettrica. Hè assai simplice perchè ogni ghjornu hè publicatu in u BOE, avete solu cunsultà u situ web di u Rete Elettricità Spagnola. Reduce u cunsumu d'energia extra à l'ora di punta, è pudete riduce a vostra bolletta elettrica.

Attenti à a vendita

Vendite d'invernu

Dopu à e vacanze arrivanu i saldi di l'inguernu è pare ch'elli sò ubligatoriu è ognunu hà da passà a so spesa media per rispettà e statistiche ufficiali. Qualcosa chì senza dubbitu aghjunghje spese innecessarii chì complicanu più a pendenza di ghjennaghju. Cumprate solu e cose chì avete bisognu. E vendite sò assai boni per salvà l'essenziali. Se ùn ci hè micca, evite micca esse tentatu è pudete passà u primu mese di l'annu cù soldi in u bancu.

U soldi hè una commodità necessaria è scarsa per a maiò parte di e persone. Per quessa, hè essenziale per amparà à manighjà currettamente in modu chì pò cumpiendu a so funzione senza diventà un prublema. Cù questi trucchi, pudete amparà à spende menu è cresce u vostru risparmiu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.