Tipi di pavimenti esterni per a vostra veranda o terrazza

Pavimenti per esterni in diversi stili
I spazii esterni piglianu u centru in questa epica di l'annu, quandu e alte temperature ci invitanu à campà in carrughju. A creazione di spazii esterni accessibili è cunfortevuli hè a chjave per uttene u massimu di questi è ottene lu cumencia cun sceglite un bonu pavimentu esterno.

Sceglie un pavimentu chì risponde bè à u clima inclemente di u locu induve campemu hè assai impurtante. Ma cusì hè chì risponde à i nostri bisogni pratichi in termini di costu, stile è mantenimentu. Alternattivi adattati per pavimentà un patio, terrazza o veranda ci sò assai, ma quale hè u megliu per noi?

L'analisi di e cundizioni meteorologiche hè impurtante postu chì micca tutti i materiali rispondenu di listessa manera à elli. Ma hè ancu impurtante di cunsiderà chì usu serà datu à questi spazii esterni è quantu simu disposti à travaglià nantu à a so manutenzione. Ùn sò micca pochi i fattori chì duvete piglià in contu:

  1. U tempu
  2. L'utilizazione
  3. Mantenimentu
  4. Durabilità di u materiale
  5. U costu
  6. A facilità di stallazione

Pavimentu esternu

Una volta chì avete riflettutu annantu à questi fattori, e piccule carte chì avemu preparatu per i sfarenti tippi di pavimenti esterni vi aiuteranu à sceglie u più adattu. Ùn sò micca tutti quelli chì sò, ma sò i più impurtanti.

Pietra naturale

A petra naturale hè una di l'alternative più populari è ancu più resistente per pavimentà spazii esterni. Trà i più aduprati truverete pietre, lastre è lastre di quarzite è ardesia, assai resistenti à i cambiamenti di temperatura è umidità.

Indipendentemente da ciò chì hè a vostra scelta richiederà assai poca manutenzione. Tuttavia, duvete tene à mente chì u costu serà altu postu chì à u prezzu elevatu di u materiale stessu duverete aghjunghje quellu di u prufessiunale chì svolge u travagliu.

  • Pro: Durabilità, bassa manutenzione, è aspettu rusticu
  • Contra: Costu altu

Pavimenti esterni in pietra è gres porcellanatu

Gres ceramica

Ci sò numerosi materiali ceramici cuncepiti per pavimentà spazi esterni. U gres ceramicu hè unu di i più apprezzati per a so resistenza à e intemperie è a so durabilità. È gres porcellanatu per esse u più Resistente à l'umidità grazie à a so bassa porosità.

Al di là di i vantaghji tecnichi, u gres ceramicu hà ancu numerosi vantaghji decorativi. Hè un materiale capaci di imità perfettamente e tessiture di i materiali naturali cum'è a petra, u marmaru, a ruggine o u legnu. Sò ancu presentati in diversi formati è finiture.

  • Per: Resistenza è versatilità
  • Contra: U prezzu (se parlemu di gres porcellanatu)

Béton

U Béton hà rivoluzionatu u mondu di u cuncepimentu interiore. Stu materiale hè unu di i più apprezzati sia à l'internu sia à l'esternu per creà spazi sobri cù una estetica industriale è cuntempuranea. Una estetica, quest'ultima, à a quale l'assenza di articulazioni, a pussibilità di creà superfici cuntinui, cuntribuisce sopratuttu.

Prughjettatu bè, resiste assai bè e cundizioni climatichi avversi. Comparatu à u restu di l'opzioni chì avemu digià cunsideratu, hè un materiale bonu. Nè u so costu nè a so manutenzione ùn vi mantenenu svegliu.

  • In favore: Estetica moderna, low cost è manutenzione.
  • Contra: Estetica fredda.

Esterni cù pavimenti in cimentu è cumposti

Compostu

U Compositu hè un materiale riciclatu è riciclabile chì ùn si crepa, si splende, ùn si gonfia, ùn si pudre, nè si discolora. Hè antiscivolo, assai resistente è offre una alta durabilità ancu in e cundizioni più avverse. Ùn hà micca bisognu di manutenzione è adopra una finitura simile à quella di u legnu, pudendu sceglie trà una larga varietà di toni è furmati.

  • In favore: resistenza, durabilità, prezzu è installazione
  • Contra: -

droga

l pavimenti di legnu gode sempre di un alta dumanda malgradu u mantenimentu chì necessitanu stà in bonu statu. U calore ch'elli portanu in i spazii esterni hè innegabile ma soffrenu assai se esposti à cambiamenti improvvisi di temperatura è cundizioni di umidità costante.

A durabilità dipenderà sia da u tippu di legnu sia da e condizioni à cui hè sottumessu è da a manutenzione chì hè furnita. U legnu di pinu chì truverete in parechji furmati hè u più ecunomicu, ma micca u più adattu. I più adatti per l'usu esternu sò i boschi trupicali cum'è Teka o Acacia.

  • In favore: Estetica naturale è calda
  • Contra: Durabilità è necessità di manutenzione annuale.

Qualessu di sti tippi di pavimenti esterni sceglite per a vostra terrazza o patio? Arricurdatevi chì ùn avete micca da sceglie solu unu, li pudete combine per ottene u megliu di ognuna di elle.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.