Sintomi di faringite

Sintomi di faringite

Faringitis, mal di gola, o tonsillite? Ancu si sti termini sò spessu usati indiscriminatamente Per sprime a listessa cosa, a verità hè chì si tratta di prublemi assai diversi. A gola pò ferisce per via di un virus, chì provoca infiammazione intornu à e tonsille, ma micca e tonsille stesse. Quandu accade, hè specificamente tonsillite chì pò esse causata da diverse ragioni.

Ma quandu ci hè a faringite, ciò chì accade esattamente hè chì a faringe sia infiammata. Questa infiammazione si verifica per via di una infezzione batterica. Questa infezzione provoca una grave infiammazione in l'ammigdalie, è ancu in tutta a zona di a gola. A Faringitis hè accumpagnata da u dulore, a frebba, difficultà à ingoiare, è un fastidiu chì di solitu dura circa una settimana.

Chì sò i sintomi di a faringite

Sintomi di faringite

Di fronte à un mal di gola incipiente, hè assai impurtante di piglià misure preventive per evità cunsequenze maiò. Tuttavia, quandu si verifica una infezione batterica, hè assai difficiule di prevene chì i sintomi apparisinu in ogni casu. Per scopre una pussibule faringite, hè megliu andà à l'uffiziu di u duttore per chì in più di un diagnosticu, dà un corsu d'antibiotici chì pulisce l'infezzione.

Quessi sò i sintomi di a faringite chì pò aiutà à diferenzà un mal di gola occasionale da una infezione chì richiede trattamentu di droghe.

  • Mal di gola: U mal di gola hè u sintumu principale è u più evidente di a faringite. Pudete nutà apforte pressione longu u collu, in a zona centrale intornu à e tonsille.
  • Amigdalite gonfie: Quandu si verifica una infiammazione di a faringe, e tonsille ponu esse influenzate è diventà gravemente infiammate. Chì impedisce di ingolle in modu nurmale, pruducendu un forte dulore ancu cù u semplice gestu di ingolle saliva.
  • Febbre: L'infezzione pò causà frebba, è malessere generale, dulore è debule musculare. Sti sintomi sò assai simili à quelli di a gripe.
  • Nodi linfatichi gonfi in u collu: I nodi linfatichi in u collu si trovanu in a mandibula inferiore, attaccati à u collu è a faringe. Se l'infezzione hè significativa, i nodi ponu diventà cusì gonfiati chì diventà visibile à ochju nudu.

Trattamentu per a faringitis

Trattamentu per a faringitis

L'unicu modu efficace per trattà a faringite hè di visità u vostru duttore. Hè di primura chì u specialistu analisessi e cause di a faringite, è ancu di a so gravità, per pudè prescrive un trattamentu adeguatu. Perchè u risicu di ùn guarì micca currettamente stu prublema pò purtà à una faringite cronica. U trattamentu pò passà per l'assunzione di antibiotici specifici, è ancu antidolorifici.

Un ingestimentu altu di fluidi hè ancu assai impurtante, chì a frebba pò purtà à a disidratazione. Inoltre, si deve aghjustà chì a difficultà à ingoiare causa chì per uni pochi di ghjorni ùn si pò mancu piglià alimentu solidu. Dunque, u cunsumazione di cibi liquidi caldi, brodi assai nutritivi, suchji naturali pienu di vitamine è di sicuru, assai acqua.

U riposu hè una parte fundamentale di a ripresa, cumu cusì u sistema immunitariu pò esse rinfurzatu mentre lotta l'infezzione. Pudete ancu aiutà a vostra gola à guarisce gargarizendu cù bicarbonato di sodiu è acqua. Pruvate à ripusassi quant'è pussibule, ùn parlate micca per ùn irrità più a gola è permettenu di ricuperà cumpletamente prima di vultà à e vostre attività normali.

Prevenite a faringite

Ùn riceve u trattamentu adattatu in ogni casu, pò pruvucà a faringite à cunduce à prublemi maiò cum'è una infezzione di l'arechja o sinusite. Cusì hè vitale seguità e raccomandazioni di u specialistu in quantu à u trattamentu. Oltre à piglià e misure preventive necessarie, chì includenu l'igiene di e mani, evitendu bevande assai fredde o pruteggendu u collu in ambienti assai estremi.

In a maiò parte di i casi l'infezioni in a gola ponu esse evitate, pigliendu qualchì precauzione di basa. Stà luntanu da e persone chì mostranu sintomi di faringite hè di primura, dunque, sè avete figlioli in casa, duvete assicurà ch'elli ùn sianu micca troppu vicinu per evitàli. L'usu di una maschera, è ancu una bona igiene di e mani vi aiuterà à prutege a vostra famiglia da stu virus è da altri virus.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.