Diversi tipi di sedie per a vostra sala di pranzu

Diversi tippi di sedie per una sala da pranzo moderna

Sceglite u sedie da manghjà Di solitu ùn hè micca faciule per noi. Sò pezzi chjave in a funziunalità di questu spaziu; devenu esse còmodi per noi se avemu da aduprà stu spaziu ogni ghjornu. Ma, in più, anu una grande influenza nantu à a so estetica. Per aiutà vi à sceglie, oghje avemu vulsutu sparte cun voi sfarenti tippi di sedie per a vostra sala da manghjà.

E sedie chì spartemu oghje sò sedie di cuncepimentu mudernu. Sedie assai populari chì speremu chì vi possinu ispirà per ricunnosce chì stile di sedia vulete per a vostra sala da manghjà. Ùn àbbia paura d'innamurassi di unu per a so esclusività, oghje parechje sedie sò ispirate da elle è ancu imitate, ciò chì vi permetterà di cumprà pezzi simili à prezzi assai più bassi cà l'originali.

Eames

Poltrona Eames Plastic Hè stata cuncipita da Charles è Ray Eames in u 1950 per u Museum of Modern Art di New York. Era u prima sedia fabbricata industrialmente in plastica è pionieru di un novu tipu di mobuli chì diventeranu più tardi generali: a sedia multifunzionale chì a so cunchiglia puderia esse cumminata cù basi sfarenti.

Sala da pranzu cù sedie Eames

Oghje sò sempre un successu cummerciale. Una bella scelta per decorà a sala da manghjà, sia à l'internu sia à l'esternu, cù parechje imitazioni nantu à u mercatu. Quelli chì anu pedi di legnu Sò i più pupulari oghje postu chì facenu boni amici cù a tendenza nordica. Piazzali intornu à un tavulinu biancu di stile mudernu è uttenerete un inseme perfettu per una sala da pranzo muderna. O scumette nantu à cumminà questu cù una tavula di legnu per cuntrastà tradizione è mudernità.

Tolix

Nata in Francia in u 1927, a sedia Tolix ferma unu di i pezzi i più richiesti. Acciaiu è impilabileQuesta sedia fabbricata da Tolix, una impresa fundata da l'industriale francese Xavier Pauchard per pruduce mobuli di metallo pratichi è di qualità, hè sopravvissuta finu à oghje in parechje versioni.

Sedie Tolix in sala di pranzu

In acciaiu galvanizatu, verniciati in matt o lucente, laccati in culori ... Unite e sedie Tolix cù tavule in legnu d'aspettu rusticu per decurà e sale da manghjà rustiche o in stile industriale, è muderne è minimaliste per circà un stile più d'avanguardia. Cumpletta u settore cun grandi lampade à sospensione è uttenerete un angulu per manghjà a rivista.

Muvrini

A Sedia Y, cunnisciuta ancu cum'è Sedia Wishbone, hè unu di i disegni i più cunnisciuti di Wegner è unu di i tippi di sedie chì cunsideremu di più successu in ogni sala da manghjà. Creata in u 1949, sta sedia sculpitu in legnu cù sede di corda, hà un schienale unicu in forma di Y chì li dà u so nome. Malgradu u so aspettu minimalistu, una grande abilità hè necessaria per fà a manu.

 

Sedie Wishbone

A sedia elegante è cunfurtevule hè dispunibule in diversi legni, finiture è culori. In a so versione più tradiziunale, si adatta perfettamente sia in ambienti classichi sia in avanguardia, decorati in biancu, à i quali furnisce un grande calore. Mentri in neru è circundendu un tavulinu di lignu di stile mudernu, hè ideale per arricchisce a sobrietà è l'eleganza di una sala da pranzu.

Panton

A sedia Panton hè unu di i Icone Pop Art. Cuncepitu da l'architettu Verner Parton in u 1960, hà cuminciatu à esse fabricatu in serie da u 1967 in cullaburazione cù Vitra. Hè un sedia ergonomica di un pezzu, è fattu interamente in plasticu. Un pezzu chì solu i più arditi oseranu cun.

Sedia Panton

A sedia Panton hè dispunibule in una larga varietà di culori. Inutili, portanu un toccu mudernu è arditu à quella stanza induve sò posti. Ancu se ci sò quelli chì osanu circundà u tavulinu di a sala da manghjà esclusivamente cù sedie Panton, hè abituale cumbinalli cù altri tippi di sedie, soprattuttu se vulete guadagnà calore. L'amemu in biancu cumbinatu cù tavule di vetru o di legnu chjaru.

Cesca

A sedia Cesca, cuncipita da Marcel Breuer in u 1928 è editata da Knoll, presenta una struttura in tubu d'acciaiu è una schiena è seduta in maglia intrecciata, tipicu di l'articuli tradiziunali. Una cumbinazione rivoluzionaria in u so tempu chì a so validità oghje hè innegabile.

Chaise Cesca dans la salle à manger

Esse cume sò mobili in maglia una tendenzaIncorporà sedie di tipu Cesca in a sala da manghjà ùn puderebbe parè un'idea più riesciuta. Amemu a versione più tradiziunale cumbinata cù tavule di vetru o di legnu rusticu. Ma ancu quelli cù cornici neri per via di u cuntrastu interessante chì si crea quandu sò posti intornu à un tavulinu di legnu in toni chjari.

Qualessu di sti tippi di sedie sceglite per a vostra sala da manghjà?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.