Scumette nantu à cardigans di maglia per creà abiti vintage

Stili di moda cù cardigans in maglia d'ispirazione vintage
Avete articuli in casa chì ùn avete micca purtatu dapoi decennii? Hè ghjuntu u mumentu di frasturnà questi per dà à quelli una chance cardigans in maglia manu chì tutti avemu avutu o almenu tutti quelli chì avemu l'età necessaria.

Sì avete qualchissia, site furtunatu! Pudete creà stili vintage tendenza è dà una seconda vita à quellu vestitu. Ùn site micca per guardà e cose? Ùn v'inchietate, ùn averete nisun prublema per truvà quellu chì ti piace in e cullezzione di moda attuale perchè, cum'è l'avemu annunziatu uni pochi di mesi fà, sò una di e tendenze di a stagione.

Cù traforati, fiori ricamati, stampe a scacchi o rivestimenti cuntrastanti. I cardigans in maglia d'ispirazione vintage sò tendenza sta stagione. È cum'è tendenza, li pudete truvà in e cullezzione di imprese di moda cum'è Zara, Mango o Asos.

Cardigans in maglia d'ispirazione vintage, una vera tendenza!

In culori neutri o sfumature pastellate dolce Averanu un grande rolu in e tenute di sta stagione primavera-estate 2021. È ùn serà micca necessariu di cumplicassi per integralli in questi. In fatti, cumbinalli cù i jeans hè l'opzione a più pupulare trà l'instagramers.

Stili cù cardigans tricotati

Idee per cumbinalli

Un jeans è un cardigan, ùn averete micca bisognu di più sta primavera. Cumplettendu l'aspettu cun Mary Janes o scarpi à tacchi bassi in u stilu T-Bar è una cestella di manu, cume faria Louisa Durrell, uttenerete un look d'ispirazione vintage chì hè perfettu per l'usi ogni ghjornu.

Cardigans cun ottu o openwork in tonalità neutri sò ancu ideali per portà sopra vestiti o cime cù stampi di fiori. È se vulete un stile ispiratu à l'anni settanta, duverete solu andà per una mini gonna svasata è un cardigan scozzese assuciatu, osate?

In più di aiutavvi à creà look vintage sta stagione, sti cardigans senza collu è fissatu davanti Seranu assai utili quandu vene l'estate. Semu sicuru chì uttenerete di più da elli di ciò chì pensate. Vi unite à a tendenza?

Images - @juliesfi, @maralafontan, @lolo_bravoo, @chloecleroux, @elliiallii, francesca_cossu, @mirenalos, @Audreyrivet, @mariellehaon

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.