Trucchi per pulisce un pote brusgiatu

Pulizia di una pignatta brusgiata

Pulisce un pote brusgiatu hè difficiule, basta chì ùn sappiate micca cumu fà. Quale hè chì ùn hà micca manghjatu u manghjà per via di un oversight, o chì ùn hà micca suffertu videndu cumu u fondu di e padelle si deteriora è brusgia cù l'usu. Avè e padelle ben pulite, senza resti ardenti è in cundizione perfetta per un bellu pezzu hè pussibule.

Ùn hè micca necessariu aduprà prudutti abrasivi, pieni di chimichi periculosa per a salute è l'ambiente. Perchè in a dispensa o in u scaffale di u supermercatu, pudete truvà i prudutti di pulizia più semplici è efficaci. Scuprite tuttu ciò chì pudete fà cun pulizia di l'acitu biancu è u bicarbonatu, dui prudutti di basa è surpresi.

Pulizia di una pignatta brusgiata? Più faciule ch'è pare

Sì avete un pote brusgiatu, site statu probabilmente tentatu di scacciallu è cumprà un altru. Hè un penseru tutalmente nurmale, cunsiderendu chì un semplice rascadore è a lavastoviglie sò di pocu usu in questu casu. Tuttavia, subitu scoprirete cume pulisce l'internu di un pote brusgiatu, in modu faciule è veloce. Se vulete ancu sapè cumu caccià u brusgiu da u fondu esterno, continuate à leghje finu à a fine.

Cumu pulisce u fondu internu di un pote brusgiatu

Cumu caccià u brusgiu da una pignatta

Quandu l'alimentu si attacca, hè assai difficiule di caccià i resti di l'alimentu è ancu quandu si face, l'odore di brusgià ferma nantu à l'acciau. Ma cun questu trucu pudete pulisce facilmente i vostri vasi, eliminendu sia l'alimentu attaccatu sia l'odore di brucia. Pigliate bona nota è preparatevi per una piacevule sorpresa.

Pour una tazza di acetu biancu in u pote brusgiatu, mette un coperchio sopra è mettelu nantu à u focu. Accende u focu è aspetta finu à chì l'acitu cuminci à bollire. Quandu vene u mumentu, spinghje u focu è cacciate a pignatta. Lasciate rinfrescà l'acitu senza alzà u coperu. I vapori di acetu biancu caldu liberanu u brusgiatu Di u pote. Cusì chì, una volta chì hè caldu, cù una spazzola dolce, vedrete cume a brusgia hè eliminata è u megliu di tutti, l'odore.

Oltre à l'acitu biancu, ci sò ancu altri prudutti chì sò spessu tenuti in a dispensa è sò assai utili per questi scopi. Sì avete bisognu di pulisce un pote brusgiatu è ùn avete micca l'acitu biancu, ma avete un cola, pruvate à mette una lattina o un bichjeru di stu liquidu rinfrescante dentru di u pote chì vulete pulisce. Portate à ebullizione è aspettate uni pochi di minuti per chì si rinfriscessi un pocu. L'acidu in a soda aiutarà u brusgiu à allentassi da a pignatta, è pudete facilmente pulisce.

Truccu in più, cumu si pulisce u brusgiatu da u fondu di e pentole

Eliminà brusgiatu da una pignatta

Cù l'usu, e pentole è e padelle accumulanu tracce d'oliu chì brusgia cù u focu. Quandu vene u tempu, basta à aduprà un tampone di raschiatura è un pruduttu di pulizia di basa ùn basta micca, perchè forma un stratu grossu chì hè assai difficiule da caccià. Prima di abbandunà i vostri stuviglii di cucina per questa ragione, pruvate stu truccu di pulizia. Puderete bisognu di ripete u prucessu parechje volte, ma valerà a pena di fà u sforzu.

Scaldate un bichjeru di acetu di pulizia biancu, u pudete scaldà in u microonde per un minutu è mezu. Pone a pignatta da pulì à capu in ghjò, nantu à un pannu o un asciugamanu di cucina per evità di dannighjà a piastra. Nantu à a superficia, sparghje un generosu stratu di bicarbunatu di sodiu di sodiu. Avà, versate pianu pianu l'acetu biancu caldu nantu à u bicarbonatu di sodiu, fendu casu à ùn brusgià si.

Lasciate stu mischju per agisce per circa 20 o 30 minuti. Dopu quellu tempu, duverete solu frotte cù un scourer d'aluminiu facennu muvimenti circulari. I strati brusgiati esisteranu, ancu se secondu cumu hè u pote, serà necessariu ripetere u prucessu un pocu di più. Ancu se pò sembrà un grande sforzu, ci vole solu uni pochi di minuti è un pocu di pazienza per tene e pentole è padelle in cundizione perfetta.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.