Sagrada Familia: Una Nova Serie Netflix Spagnola

Sacra Famiglia

Netflix cuntinueghja à surprende à le volte. Perchè hè vera chì ogni tantu lancia una seria di pruposte cum'è cuntenutu, ma in questu casu hà datu a grande sorpresa quandu annuncia Sagrada Familia. Una di e serie spagnole chì hà un grande cast è di a quale si sà pocu finu à avà, ma chì sicuramente darà assai da parlà.

Dapoi avà u face è solu un coppiu di dettagli sò cunnisciuti. Alcuni di elli solu attraversu certi rete sociali è da alcuni di i capi di penseru. Ma meritava bè una menzione perchè quandu ghjungu à u picculu schermu serà una vera rivuluzione, guasi sicuramente. Scuprite tuttu nantu à ella!

Sorpresi Netflix

Hè vera chì Netflix vene à surprende ci qualchì volta perchè hà un cuntenutu veramente estensivu. Trà serie è filmi, certe volte simu ancu sbulicati perchè ùn sapemu micca quale sceglie. Hè ancu vera chì certe volte aspettemu e prime perchè sò dighjà annunziate da a piattaforma, da pudè tutti fà una spezia d'agenda. Ma in questu casu ùn hè micca statu cusì è cum'è s'ellu fussi una sorpresa d'anniversariu, ghjunghje a nutizia chì una nova seria spagnola hè u prugettu di a piattaforma. Ma micca solu què, ma hà ancu visi assai famosi nantu à a scena naziunale è chì venenu da coglie assai altri successi.

Sacra Famiglia nantu à Netflix

Quale sò i prutagunisti di a Sagrada Familia?

Najwa Nimri Hè unu di i visi i più cunnisciuti di a scena naziunale. Hà cuminciatu à travaglià cù Santiago Segura ma hà ancu fattu u saltu cù Amenábar, finu à chì unu di i so roli più acclamati li sia ghjuntu in a serie 'Vis a Vis'. Benintesa ùn pudemu micca dimenticà e stagioni in cui hè andatu in 'La casa di carta'. Avà vi maravigliate à a Sagrada Familia, semu guasi sicuri. Alba Flores placeholder image hè Un altru di i grandi nomi chì guadagna forza è ùn stupisce micca. Oltre à esse u cumpagnu di Najwa, avà torna à fà parte di unu di i grandi cast di u picculu schermu. Sia 'Vis a Vis' sia 'La casa de papel' l'anu purtata à vince parechji premii.

Ma hè ancu chì u cast hè cumpostu da a ghjovana Carla Campra chì avemu vistu in "diario secretu di una adolescente" è in "L'altru sguardu". 'Fugitivas' o 'Ánimas' sò alcuni di i tituli induve avemu vistu travaglià Iván Pellicer. Inoltre, un altru di i so grandi cumpagni hè Macarena Gómez chì cunniscimu principalmente per u so rolu di Lola in 'Quellu chì vene', ma hà ancu una longa storia daretu à ellu.

Filmazione di serie spagnole

Una idea di Manolo Caro

In più di tutti i visi cunnisciuti, chì ùn sò micca pochi, Manolo Caro hà publicatu nant'à e so rete suciale. Spiegà da induve vene l'idea di fà un travagliu cusì. Pare chì ùn sia micca qualcosa di novu, ma chì sia qualcosa di più penseru perchè per più di dui anni hà avutu l'idea è u desideriu di pudè offre à u publicu ciò ch'ellu avia in mente. Iè, hè rispunsevule di 'La Casa de las Flores', chì hè statu un altru di i grandi successi da tene contu. Da ciò chì pare, i registrazioni sò digià in corsu è si tenenu in Madrid. Dunque postu chì e nutizie di una tale seria sò surtite, ognunu aspetta nutizie, per pudè gode di qualcosa d'altru, tocchi di a trama o di i so caratteri in generale. A vidarete quandu esce?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.