Quattru Cunsiglii per trattà a stinzia in i zitelli

stitichezza

A stinzia hè un prublema digestivu abbastanza cumunu in i zitelli. Arricurdatevi chì u vostru intestinu hè sempre in sviluppu è hè dunque nurmale chì di tantu in tantu presenti un tale prublema chì ùn finisce micca di assorbe bè i sfarenti nutrienti da l'alimentu. A cosa nurmale hè chì sta stipsi pò esse risolta senza troppu prublemi è sparisce cume hè venuta.

Tuttavia, se a stinzia dura duranti u tempu, hè impurtante vede un duttore per verificà se soffre di qualchì tippu di patologia. Dopu prupunimu una seria di rimedii o cunsiglii chì ponu aiutà u chjucu à risolve u so prublema digestivu.

Aumenta u cunsumu di fibre

A fibra hè chjave è essenziale quandu si tratta di prevene à un zitellu di soffre di stinzia. A fibra ùn pò mancà in a dieta di u zitellu è deve esse presa regularmente cù tutti i pasti. Hè prisente in frutti cum'è mela o kiwi, in ligumi o cereali. Normalmente, avè una dieta ricca di fibre aiuta à sparisce i sfarenti prublemi di stinzia.

Bei assai acqua

Un altru di l'elementi chjave quandu si tratta di prevene à u zitellu di soffre di stinzia hè di beie l'acqua tutta a ghjurnata. Hè assai impurtante chì u zitellu fermi perfettamente idratatu in ogni momentu è ùn presentanu micca una mancanza di fluidi. L'ingaghjamentu d'acqua aiuta à e feci s'ammulisce è pò sorte fora senza alcunu prublema. A bevanda raccomandata deve esse acqua, l'assunzione di bevande zuccherate o di suchji ùn hè micca cunsigliatu postu chì ùn contribuiscenu micca à qualcosa di bonu per u corpu.

-cumu-prevene-è-trattà-a-costipazione-in-zitelli_

Fate u sport

L'eserciziu fisicu regulare impedisce a stinzia. L'attività fisica aiuta a massa fecale à falà in tuttu l'intestinu senza alcun prublema è à espellere e feci in modu soddisfacente. In più di questu, praticà sport hè impurtante per u zitellu chì si senti bè cun ellu stessu è evite prublemi di chilò in più.

Intake di prudutti lattichi fermentati

Una di e cause di stinzia in i zitelli pò esse dovuta à a mancanza di probiotici in u sistema digestivu. Sti batteri sò prisenti in l'alimenti fermentati è aiutanu à assorbe i diversi nutrienti truvati in u trattu digestivu.

In generale, a stinzia in i zitelli hè risolta seguitendu sta seria di cunsiglii o di rimedi naturali. Tuttavia, pò accade chì u prublema persista malgradu seguità tali cunsiglii. S'ellu accade, i genitori devenu andà à u duttore per sapè perchè a stinzia cuntinua o persiste è da quì, agiscenu in u modu u più adattu pussibule. In quessi casi, u zitellu pò soffre qualchì tippu di patulugia chì li impedisce d'avè un transitu intestinale nurmale. Stu prublema digestivu hè generalmente risoltu amministrendu certe droghe chì aiutanu u prucessu digestivu à esse ideale. Altrimenti, u picculu pò avè episodi di stinzia in continuu cù tuttu u male chì ciò comporta à livellu di salute.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.