Avete attivatu u climatizazione? Ùn avemu micca dubbitu chì cù l'onda di calore chì avemu patitu sta settimana passata, assai di voi l'avete principiatu. E forsi, dopu à esse disoccupatu per parechji mesi, avete nutatu un certu odore sgradevule. Ùn ti preoccupa micca, pulisce l'aria condizionata è u prublema sarà andatu.
A pulizia di l'aria condizionata prima di riavvia in a primavera cuntribuisce micca solu à evità i cattivi odori chì pò pruduce a terra in ogni parte. Ma, in più, hà da migliurà a so efficienza energetica. Scopri tutti i trucchi per pulirlo con noi.
a terra accumulata in filtri, scambiatori, ventilatori o scarichi pò causà un odore sgradevule per esse generatu quandu l'apparechju hè accesu. A pulizia hè a chjave per finisce questu è rende l'aria espulsa pulita è libera di batteri. Spegni u dispusitivu, seguitate u prossimu passu à passu è vi hannu lu comu bonu comu novu in menu di 30 minuti.
Index
Passu à passu per a pulizia
pulisce i filtri
I filtri sò situati in a parti interna di a split, daretu à a grille. Per a pulizia vi tuccherà à sguassà. S'ellu hè una pulizia di mantenimentu, basterà aduprà un aspiratore per sguassà a polvera è qualchi traccia di terra. Per una pulizia di primavera più accurata, però, idealmente sciacquali cù acqua calda è asciugà à l'ombra prima di rimette.
pulisce u drenu
L'aria condizionata espulsanu l'acqua per via di a cundensazione chì si raccoglie in a panna di drenu. Quandu l'acqua ferma stagnante - per via di una cattiva pendenza in u tubu - pò causà cattivi odori è facilità u crescita di batteri è fungi.
U soffiu duru à traversu u tubu pò esse una suluzione simplice, ma ùn hè micca qualcosa chì hè cunsigliatu per tutti i dispositi. Inoltre, in installazioni centralizzate, hè di solitu difficiuli di accede. vultà in modu di calore per uni pochi di minuti puderia esse una altra suluzione.
Pulite l'esterno di l'unità
Ancu s'è i pezzi più dilicati sò prutetti in l'unità, serà ancu necessariu cura di l'esterno di l'apparechju in modu chì ùn accumule micca polvera è terra. È pudete fà facilmente, finu à chì u dispusitivu hè in un locu accessibile.
Un vacuum è un pannu ligeramente umitu aiutanu à mantene a unità pulita à l'esternu. A griglia, l'aletta di presa d'aria è a carcassa seranu cum'è novi senza bisognu di utilizà un pruduttu speciale per a pulizia.
Quandu si pulisce?
In generale, hè cunsigliatu di pulizziari l'aria condizionata prima di principià in a primavera è dopu un usu prolongatu in l'estiu. Dui volte à l'annu nantu à una basa regulare Eviterete parechji prublemi. Inoltre, ùn hè micca male per pulisce u dispusitivu esternamente un pocu di più quandu facemu una pulizia generale.
Hè senza dì chì più pulita l'aria chì circula per a nostra casa, menu prublemi saranu. tabacco, fumu di camini o a cucina puderia peghju a situazione è esige una pulizia più regulare è prufonda.
Vi avemu datu e chjavi per pudè pulisce l'aria condizionata in a vostra casa, ma ricordate sempre di leghje manuale di istruzioni di u fabricatore prima di principià per evità prublemi. Ogni squadra hà e so peculiarità.
Infine, se avete qualchì dubbiu, vi cunsigliemu di chjamà un prufessiunale o cuntattate u serviziu di mantenimentu di l'installazione. I splits sò machini dilicati chì necessitanu un travagliu qualificatu per pudè risolve certi prublemi.
Sianu the first to comment