Pregorexia, timore di guadagnà pesu durante a gravidanza

pregorexia

Ci hè parechje paure chì ponu nasce intornu à a gravidanza, soprattuttu quandu hè a prima volta. Tuttu scunnisciutu causa preoccupazione, perchè l'incertezza di senza sapè ciò chì succederà genera alti livelli di stress. Per alcune donne chì affruntà tutti i cambiamenti di gravidenza hè eccitante, ma per parechji altri, hè una grande paura.

U timore di guadagnà pesu durante a gravidanza esiste, hà caratteristiche generale è un nome propiu, in particulare pregorexia. Stu disordine, ancu s'ellu ùn hè micca inclusu in u Manual of Mental Disorders cum'è altre malatie simile à l'anorexia o a bulimia, hè una realità è hè cunnisciuta cum'è l'anorexia di e donne incinte.

Cosa hè a pregorexia?

pesu in gravidenza

A pregorexia hè un disordine di l'alimentazione chì si trova solu durante a gravidanza. A caratteristica principale di stu disordine hè u timore di guadagnà pesu chì hà patitu a futura mamma. Un prublema chì pò mette in riscu a salute di a mamma è di u fetu. Stu disordine di l'alimentazione sparte tratti cù altri simili. U incinta eserciziu eccessivamente cuntrolla obsessivamente l'assunzione di calorie, in più di l'abbuffate tipiche è e purghe successive.

Stu disordine pò esse in e donne chì ùn anu micca patitu di prublemi cù l'alimentariu prima. In ogni casu, generalmente si trova in e donne chì anu vissutu prima o vivenu cù disordini alimentari, cum'è anorexia o bulimia. Tuttavia, avè patitu da stu prublema in u passatu ùn guarantisci micca pò sviluppà in u listessu modu in gravidanza.

Sintomi di disordini alimentari in e donne incinte

Tutte e donne ùn anu micca sperienze cambiamenti in i so corpi in u stessu modu, ancu s'è u solitu hè chì sò ricivuti naturali è pensendu chì sò per via di u fattu chì una nova vita cresce in voi. Per certi donne, vede cumu cresce u ventre hè emutivu, ma per altri, ùn hè micca cusì emutivu senza causà un prublema. Tuttavia, quandu u timore di guadagnà pesu hà un fondo mentale, sti sintomi ligati à a pregorexia pò esse.

  • a incinta evite micca di parlà di a vostra gravidenza o face in modu irreale, cum'è s'ellu ùn era micca cun ella.
  • Evite di manghjà davanti à l'altri populi, preferisce manghjà in privacy.
  • Hà una obsessione cù contà calorie.
  • Avete eserciziu anormalmente, in eccessu, senza piglià in contu i sintomi normali di a gravidanza.
  • Puderanu fà si vomite, ancu s'ellu sempre pruvate à fà in privatu.
  • Nant'à un livellu fisicu, pò esse facilmente vistu chì a donna ùn guadagna micca pesu di solitu in gravidanza.

Questi sintomi pò passà inosservati s'ellu ùn vive micca vicinu cù a donna incinta. Ma quantunque, diventa più notevuli versu a mità di gravidenzaQuandu a pancia aumenta notevolmente, i gammi, i braccia, a faccia o i fianchi s'allarganu naturalmente per via di a gravidanza. Ancu s'è questi cambiamenti ùn sò micca idèntici in tutte e donne, sò assai evidenti quandu ùn si trovanu micca nurmale.

Rischi di pregorexia per a mamma è u zitellu

Sport in gravidanza

I risichi di stu disordine di l'alimentazione in a gravidanza pò esse numerosi, per a mamma è u zitellu. Prima, u fetu ùn riceve micca i nutrienti necessarii per sviluppà nurmale. U zitellu pò pocu pesu di nascita, prublemi di respirazione, nascita prematura, malformazioni o disordini neurologichi di diversa gravità, frà altri.

Per a mamma, a pregorexia pò causà gravi prublemi cum'è anemia, malnutrition, arritmias, perdita di capelli, bradicardia, carenza di minerali, decalcificazione di l'osse, etc. È micca solu durante a gravidanza, i prublemi di salute ponu affettà à longu andà. In più di tutti prublemi di salute mentale chì stu disordine implica.

Dunque, se pensate chì pudete soffri di pregorexia in a vostra gravidanza, Hè assai impurtante chì vi lasciate cura è mette in manu di un prufessiunale. Per a vostra salvezza è per a salute di u vostru futuru zitellu, perchè più tardi puderà vultà à u vostru pesu, ma s'ellu ci sò prublemi in u so sviluppu, ùn avete mai a pussibilità di vultà.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.