Pez, a nova cullezzione di calzature SS22 di Naguisa

Collezione di calzature Naguisa SS22

Naguisa hè una di quelle imprese spagnole chì mi piacerebbe truvà in u mo armariu. Vi aghju dimustratu i so pruposti prima in Bezzia è forse ùn serà micca l'ultima volta chì a farà. È hè chì u novu Collezione di calzature SS22 di Naguisa Il m'a encore convaincu !

Pez hè un invitu à spiegà è rompe cù l'establitu. Una cullizzioni inspirata da i riflessi di u sole nantu à l'acqua, in u splendore di e texture scalate di u pesciu è in alcuni di i culori impressiunanti di a fauna marina. Cusì, a firma incorpora accenti di culore à una cullizzioni in quale i so classici ùn mancanu ancu.

Aghju apprezzatu e campagni chì mettenu i prudutti in u focu è li mostranu cusì chjaramente. Forse hè per quessa chì mi piacenu tantu. fotografie di Cecilia Renard, u so stile hè statu cumandatu da Silvia Gutiérrez. In elli pudemu apprezzà i sandali di coghju di l'impresa, i so icone intrecciate è espadrilles; disinni tutti pensati per u ghjornu à ghjornu.

Collezione di calzature Naguisa SS22

Sandali

L'icone di firma sò di novu in questa nova cullizzioni. Oghje, però, ci focalizemu nantu à i disinni chì a ditta vulia mette in risaltu in a so campagna. In i sandali viola Anea di pelle intrecciata maxi-effettu è in Falua, un mudellu ancu intrecciatu cù un taccu mediu chì hè appiccicatu à u pede cù una cinturina chì attraversa l'instep per un sustegnu più grande.

Inseme à u sopra, Barbo si distingue per a so versatilità, una sandalia di tippu T cù tagli di pelle d'ovinu, punta aperta è fibbia di l'ankle. È u sandali di granchiu Amura è Alosa. U primu bassu è cù culori cumminati; u sicondu cù una altezza tutale di 6,5 centimetri è liscia.

Collezione di calzature Naguisa SS22

L'espadrilles

L'espadrilles piglià un grande rolu in sta nova campagna. Si distinguenu per u so culore Ancor, una espadrilla cù velcro è cuts in pecurinu dispunibule in giallu, brownie è neru; è Bullo, unu sandali di piattaforma cù tacchi bloccu, tagli incruciati nantu à a pala, punta aperta è fibbia di l'ankle.

Preferite qualcosa di più classicu ? Ti piacerà Soc, l'espadrille ispiratu da l'"espardenya" danza regiunale à sette nastri; è Thalis, a sandala in stile di granchiu chì occupa a nostra cuperta è chì s'adatta à u pede cù una fibbia.

Ti piace a cullezzione di calzature SS22 di Naguisa ?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.