Pedicure prufessiunale: Cumu fà u passu à passu

Pedicure prufessiunale

Vulete uttene una pedicure prufessiunale? Cusì nunda cum'è seguità una seria di passi di basa è lancià sè stessu per falla comodamente in casa vostra. Cusì, averete un tempu speciale per voi stessu, per gode di un mumentu unicu è uttene un risultatu megliu per e vostre unghie, perchè i vostri pedi ne anu ancu bisognu.

Hè vera chì durante a stagione estiva di solitu li demu più priurità, ma ancu se vene u vaghjimu, ùn ci vole micca à lasciallu fughje. Perchè u cura di i pedi hè ancu fundamentale è per questa ragione, avemu bisognu di fà tuttu l'annu. Ùn mancate micca cumu fà perchè avà vi dicemu tuttu.

Preparate un bagnu di pedi

In certi casi ùn hè micca sempre u primu passu, ma in u nostru hè. Perchè in questu modu pudemu rende a pelle più dolce quandu si tratta di sbarrazzassi di certe imperfezioni. Cusì, nunda cum'è un pocu d'acqua calda in un grande contenitore chì ci permette di mette i dui pedi. Pudete aghjunghje qualchì goccia d'olii essenziali per rimarcà tutta a dulcezza ma ancu u rilassamentu perfettu. Dunque, duvete aspettà chì l'acqua sia guasgi freta. Cusì pudete sempre prufittà di eseguisce e cumpetenze in l'urdinatore o ciò chì preferite.

Pedicure step-by-step

Pedicure prufessiunale: Taglia è lima unghie

Dopu chì avete lavatu è asciugatu i pedi, hè ora di andà per taglià unghie. Arricurdatevi chì hè megliu ùn dà li forme arrotondate perchè ponu diventà incarnati, ma puderete gode di un tagliu equilibratu, per chì più tardi quandu si tratta di culurallu parerà assai più uniforme. Benintesa, in più di u tagliu stessu, ci vole à archivialli. Postu chì questu passu hè di primura per pudè eliminà e parte aspre o i bordi chì sò sempre sporgenti.

Fà casu à e cuticule è i tacchi

E cuticule sò un'altra parte impurtante di e mani è di i pedi.. Dunque, avete bisognu di curalli se ùn vulete micca rimuoverli. Ciò chì avete da fà hè applicà alcune gocce d'oliu à ognuna di elle. Cusì pudemu addulcialli. Prufittate è massateghja tuttu u pede, enfatizendu a parte di i tacchi. Perchè hè un altru chì ci pò dà prublemi è apparisce certe crepe. Dunque, ci vole à applicà l'idratazione è andà per una pietra pomice per dì addiu à a pelle morta. Una volta finitu, applica una crema idratante.

Cumu fà a pedicure

Scelta di smaltu

Certe volte pudemu mette un lucidante nantu à e unghie quandu ùn anu micca una finitura regulare. Se no, pudete avà scumette nantu à u passu finale, chì hè l'applicazione di culore. Benchì ghjustu prima, duvete aghjunghje un stratu protettivu è asciugà. Serà u mumentu di sceglie u culore di l'esmalte. Pudete fà un disegnu lisciu o dà un toccu di fantasia è andà per un cuncepimentu creativu, per esempiu, in u unghje di u grossu ditu. Qualunque sia a vostra scelta, pittalli è lasciarli asciugà cumpletamente. Una volta seccu, ci vole à appiicà un stratu di lucentezza per fà u risultatu ancu più colpu è durà un pocu di più.

L'ultimu toccu

Una volta appiccicatu u smaltu, hè vera chì ci vole à lascielu asciugà assai bè. Ma ci hè un ultimu passu chì duvemu sempre fà è vale à dì, avemu dinò bisognu scumessa nantu à un stratu di crema idratante in tuttu u pede. Hè vera chì era digià un passu chì avemu fattu ma ùn serà micca l'ultimu. A più idratazione hè megliu allora hè ora di scumette nantu à ella. Avà averete una pedicure prufessiunale per pudè mette in pratica ogni volta è induve vulete. Di sicuru ùn serà micca cumplicatu cum'è averia parutu!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.