Attualità literaria chì vi porta in un'altra epica

Attualità literarie: A chjave misteriosa è ciò chì hà apertu

Stu mese giremu per ste quattru nuvità literarie in un'altra epica. A femu attraversu Autori di u XIXu è di u XXmu seculu cum'è Louisa May Alcott, Anne Brontë o Flora Thompson, è Anne Hébert è e so prutaguniste femine. Prontu à gode di e to storie?

A chjave misteriosa è ciò chì hà apertu

Autore: Louisa May Alcott
Traduttu da: Micaela Vázquez Lachaga
Editore: Funambulista

L'amore pare regnà in u dimora di i nobili Richard è Alice Trevlyn, situatu in a bucolica campagna inglese; Tuttavia, a visita prematura di un stranieru è qualchì parolla scambiata trà ellu è u maritu, chì Alice sente in secretu, sò l'iniziu di una tragedia inesplicabile chì cambierà per sempre a tranquillità di a famiglia Trevlyn. Chì nutizie tremende hà purtatu u visitore cun ellu? Perchè Alice casca in un statu di debolezza fisica è mentale chì ùn pò mancu alleviare a presenza di u so zitellu Lillian? Cumu avarà in tuttu què l'apparizione, qualchì annu dopu, di Paul, un giuvanottu chì entra à u serviziu di Lady Trevlyn è di a so figliola adolescente? È chì aprerà a misteriosa chjave chì dà u titulu à stu deliziosu rumanzu cortu?

Pienu di suspense finu à l'ultima pagina, A chjave misteriosa è ciò chì hà apertu hè, cum'è dichjaratu in l'introduzione da Micaela Vázquez Lachaga, traduttrice di l'opera, una "cumbinazione di ingredienti chì apprezzerà senza dubbiu à qualsiasi lettore chì gode di storie di misteru è di storia d'amore di u XIX seculu, è ancu quellu chì apprezza l'opera literaria di Louisa May Alcott è vole cunnosce u so latu più goticu è intrigante ".

Agnes Gray

Agnes Gray

Autore: Anne Brontë
Traduttu da: Menchu ​​Gutiérrez
Editore: Alba

Chì maravigliosu seria di diventà guvernante! Andate in u mondu ... guadagnate u mo propiu sustenimentu ... Insegnate à i ghjovani à maturà! " Questu hè u sognu di a figliola di un modestu vicariu, un ideale di indipendenza ecunomica è persunale, è dedicazione à un compitu nobile cum'è l'educazione. Una volta realizatu, però, i caratteri di stu sognu si rivelanu più cum'è mostri di incubo: zitelli brutali, ragazze scherzose è grossolane, babbi grotteschi, mamme gattivi è indulgenti ... è in mezu à tuttu què u ghjovanu sunnatore, trattatu pocu menu cà cum'è una serva.

Agnes Gray (1847), u primu rumanzu d'Anne Brontë, hè una rivelazione sterile basata nantu à esperienze autobiografiche di u statutu precariu, materiale è murale, di una guvernante vittoriana; è custituisce à u listessu tempu una storia intima, guasi secreta, di amore è umiliazione, in a quale u "sé più severu" è u "sé più vulnerabile" sustene una battaglia drammatica sottu ciò chì l'eroina stessa definisce cum'è a "tinta scura di u mondu più bassu, u mo mondu stessu ".

Heatherley

Heatherley

Autore: Flora Thompson
Traduttu da: Pablo González-Nuevo
Editore: Tin Sheet

«Un caldu dopu meziornu di settembre à a fine di u XIXu seculu, una zitella stava attraversendu a fruntiera di l'Hampshire in u so modu versu Heatherley. Purtava un vestitu di lana marrone è un cappellu di pelliccia di castor rivestitu di duie piccule piume di struzzu. L'ultime novità in vestiti di campagna. »

Questa zitella hè Flora Thompson, Laura in fiction, è a cità ch'ella hà da andà, Grayshott, induve Flora si stabilì in u 1898 cum'è direttore di l'uffiziu postale. U sinistru Hertford, i so patroni, l'aspettanu quì; clienti distinti cum'è Arthur Conan Doyle o Georges Bernard Shaw, utilizatori regulare di u telegrafu lucale; o a buttrega affascinante di Madame Lillywhite ("millinerie, sartoria è prestitu di libri"), induve Laura pò occasionalmente permette di acquistà letture nove.

In l'era di l'umile bicicletta, e prime fotografie Kodak è e scandalose suffragette, Heatherley hè un novu capitulu in a vita di a serena è indipendente Laura, una piccula topi di campagna - cume i so amichi muderni a chjamanu fin de siècle - chì u so habitat naturale era sempre e fureste è a natura salvatica chì avemu incontratu per a prima volta in u so meraviglioso Trilogia di Candleford.

E sule

E sule

Autore: Anne Hébert
Traduttu da: Luisa Lucuix Venegas
Editore: Impedimenta

Los alcatraces traduce u mondu crudele è incestuosu di una piccula cumunità di lingua inglese, schiacciatu da una onda cattolica di lingua francese. Premiu Femina 1982, stu rumanzu hè a riunione cù un disastru fatale marcatu da u crimine è a barbarie. Un invitu à l'universu cumplessu è pueticu di Hébert.

U 31 d'Agostu 1936, dui adolescenti, Olivia è Nora Atkins, spariscenu in Griffin Creek, una cità canadiana induve a bughjura pare esse custante. Invidiatu per a so bellezza, a so pista hè persa nantu à una spiaggia salvatica. L'imagine di e zitelle si mischia cù u paisaghju marittimu, è u ventu simina un clima avversu, perfettu per l'elucubrazione, in u quale battianu e tracce di u pruibitu è ​​di u sinistru. Prestu hè scartatu chì a so assenza sia u fruttu di a furtuna: a disgrazia si stanca da un bellu pezzu. Attraversu e voci di i persunagi, è ancu qualchì lettere, assistimu à un prucessu imparabile induve a catastrofa scumoda radicalmente a cumunità, ghjalata in a tradizione è in un cultu religiosu esacerbatu. È hè chì u destinu di a piccula cità di Québec pare esse irremediabilmente sottumessu à i disegni di Diu.

Chì di ste nuvità literarie vulete più leghje? Ti accade cum'è mè chì li teni cari tutti? Arricurdatevi chì ogni mese in Bezzia spartimu cun voi qualchì nutizia literaria è chì u mese scorsu l'avemu dedicatu opere chì trattanu di a sulitudine. Se site interessatu à u tema, fighjate li!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.