Massimo Dutti presenta a nova edizione SS21: Elementi naturali

Editorial SS21 di Massimo Dutti

U fotografu Dan Martensen hè rispunsevule per u U novu editoriale di Massimo Dutti: Elementi naturali. Un edituriale induve a sucietà spagnola prupone un viaghju in natura per mezu di una piccula racolta di vestiti fluenti in tonalità kaki.

Massimo Dutti presenta sta cullezzione cum'è l'ideale per pruvà i vostri limiti, viaghjà leggeri è ùn avè micca da preoccupassi di nunda, eccettu di l'ambiente. U vestiti fit fit Anu un grande prutagunisimu trà i vestiti di a cullezzione, ma quantunque impurtanti si rivelanu l'accessori, pochi ma scelti.

Tessuti è culori

Ombre kaki inundate a cullezzione Elementi Naturali di l'impresa. Insemi cù questi, truverete picculi dettagli, sfumature è texture chì facenu di sta cullezzione una cullezzione speciale. Cume hè u tessutu cù u quale ognunu di i vestiti sò fatti, un mischju di 76% acetatu, 6% poliammide, 18% seta (moru).

Editorial SS21 di Massimo Dutti

A robba

Tutti i vestiti di stu picculu editore anu un tagliu fluidu. Particularmente degne di nota sò vestiti à fessura laterale nantu à u bassu per chì nunda ci impedisca di movesi liberamente. I truverete tramindui cù maniche corte è cù bretelle, in toni grisgi, kaki è neri.

Insemi cù questi u gonna midi è giacca bomber cù cappucciu. Un inseme chì in l'edituriale pudemu sbaglià per un vestitu, ma chì ci dà assai più ghjocu di quessi per pudè aduprà ogni vestitu separatamente. È micca menu prutagunisti sò i pantaloni cargo, un must quandu si tratta di scumette nantu à u cunfortu.

I cumplementi

I cumplementi acquistanu ancu una grande primura in st'edituriale. Tutti i vestiti sò cumpletati cù u sandali piatti in pelle curtita aduprendu. U cartulare di raffia intrecciata à a manu è e cinture à coste chì si adattanu à i vestiti in a vita ùn sò ancu micca inosservati.

Massimo Dutti sustene a simplicità è ci invita à sceglie ciò chì si adatta à u nostru modu di campà, perchè questu è nunda di più hè stile.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.