Massimo Dutti presenta a nova casa editrice SS21: New Edgy

Editorial Nwe Edgy de Massimo Dutti

Massimo Dutti a prisentatu pocu fà una nova editoriale primavera-estate 2021. Un edituriale chì sottu u titulu New Edgy ci offre pruposte per u ghjornu à ghjornu è chì sparte cun altri editatu da l'impresa prima l'impegnu à una paleta naturale, ancu se cù sfumature colpenti.

Quandu fighjate un primu sguardu à New Edgy, a prima cosa chì vi chjama l'ochju hè a primura chì certi vestiti piglianu cum'è pantaloncini di lino, camicie stampate in cravatta è t-shirt à coste. Indumenti pensati per gode di l'estate cunfortu.

A paleta di culori

Abituati à l'editoriali chì sò assai più cunservatori quandu si tratta di culore, u una larga paleta di culori per quale l'impresa hà scumessu nantu à questu. Una paleta di culori brillanti in cui i toni neutri sò cumbinati cù altri vibranti cum'è aranci, rosa è verdi.

Editorial New Edgy di Massimo Dutti

Motivi Tie Dye

In una casa editrice induve a maiò parte di i vestiti sò semplici, i motivi di tie tie ùn passanu micca inosservati. Ci piace assai a cammisa è a falda in i toni bianchi, marroni è turchini fatti di cotone è tessutu di seta. Ma ancu di più cusì a camisgia in tonalità aranciu è rosa, fatta di tessutu 100% ramie.

 

Editorial New Edgy di Massimo Dutti

L'essenziale di Massimo Dutti

l bermuda in linu cinturatu diventanu un indumentu essenziale per Massimo Dutti sta stagione. In culori neutri sò assai versatili, però, ùn pudemu micca caccià i nostri ochji nantu à u mudellu dispunibule in verde è viola in questu editoriale. È amemu l'idea di cumbinalla cù una camicia è una giacca doppia pettu.

U maglieria hè un'altra chjave per a cullezzione, in particulare e gonne pieghettate è canotti cisterna a coste. Insemi cù quessi spiccanu ancu e magliette o vestiti di camicia chì servenu da cappotto è chì in culori cum'è beige o kaki si combinanu cù tuttu.

Vi piacenu e nuove pruposte di a ditta di u gruppu Inditex?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.