Lampade di carta da Ikea è Le Klint
I fanali di carta anu avutu u so mumentu, ma questu ùn significa micca chì anu cessatu di esse una alternativa. In fatti, sò una alternativa simplice è ecunomica cù quale illuminà e camere è furnisce cù a atmosfera rilassata è serena.
Hay modelli ecunomici per menu di 20 €, ma ancu altri chì ghjunghjenu à 1000 in i cataloghi di grandi imprese di design. Tutti dui generalmente adoptanu forme arrotondate è un stile nordicu o urientale chì li rende terribilmente versatili. Vulete sapè più nantu à sti lampade? Induve è cumu si mette per ottene u più di elli? Vi dicemu !
Tendenze in lanterne di carta
I fanali di carta sò generalmente fatti di carta di risu è aduttate, cum'è avemu dettu, forme organiche chì cercanu a naturalezza. E forme arrotondate è lisce guadagnanu prominenza da altre alternative, anu digià fattu prima è cuntinueghjanu à fà avà.
Lampade di carta da Ikea, Bloomingville è Akemi
In quantu à u stilu di i lampi, questi tendenu oghje unisce l'est è l'ovest in ogni disignu. Facenu questu purtendu un aspettu cuntempuraneu à a lanterna tradiziunale asiatica classica. L'ughjettu ùn hè altru chè di ottene disinni più attuali è eleganti. Inoltre, assai di sti lampade presentanu accenti di quercia macchiata o di betula chì facilitanu a coordinazione di e lampade cù altri dettagli in a stanza.
In quantu à a taglia, i formati XXL fermanu favourite eccettu quandu parechji sò cumminati per creà un set. Ma ne parleremu più tardi, ùn andemu micca avanti per u mumentu !
Induve li mette ?
Lanterne di carta sò una grande alternativa in stanze induve a calmu è serenu luce generale. In a stanza, per esempiu, ma ancu in stanze di famiglia. È hè chì sti lampi tendenu à prughjettà a luce uniformemente, per quessa, sò una grande alternativa à u tettu è in cumbinazione cù altre lampade chì furnisce una luce diretta à certi anguli.
Visualmente sò assai ligeri, cusì malgradu a so grandezza grande ùn pesanu micca assai in l'imaghjini generale di a stanza. Ùn ci vole micca di più cù a dimensione, però, se a stanza hè chjuca perchè ancu s'ellu hè lumera, puderia esse sproporzionata.
In più di stanze è salotti sti lampade Sembranu grandi in a sala di pranzu cum'è stabilitu. Quì l'ideale hè di apostà nantu à lampade cù una apertura significativa più bassa, perchè a luce furnisce una luce diffusa è à u stessu tempu una luce più diretta à a tavula.
Lampade di carta da Ikea è Le Klint
Una o più lampade ?
Una lampada di carta arrotondata è grande furmatu porta freschezza è rejuvenates una stanza. Di sicuru, duvete esse attentu à l'altitudine à quale chjappà a lampada per ùn rapprisintà visualmente un ostaculu. Fighjate l'imaghjini !
In u salottu, pudete optà per una grande lampada centrale in u listessu modu o mette in ogni latu di u divano pè ottene una luce calda in i mumenti più intimi. A chjave? Pone, cum'è in l'imaghjini sopra, duie lampade di diverse dimensioni da una parte è solu una da l'altru. Nisuna simmetria !
È in a sala di pranzu ? Per illuminà a sala di pranzu ci piace set di trè o più lampade. Puderanu esse listessi è mette in diverse altezze longu à a tavula o unisce à u centru cum'è s'ellu era un bouquet di fiori. Quale di l'idee ti piace più ? Ammettimu ch'è no simu innamurati di a pruposta di Le Klint chì unisce cinque lampade identiche, ma ùn ci pudemu mai permette !
Cunsiderate lanterne di carta cum'è una alternativa à accende a to casa? I più boni, è in Ikea l'avete da € 7, sò una risorsa per serve cum'è una lampa temporale quandu avemu trasladatu in una casa nova è ùn simu micca assai sicuru chì mette. Moltu megliu cà avè lampadine appesi.
Sianu the first to comment