L'impurtanza di a salute emotiva in i zitelli

cuntenti

Pochi genitori sappianu di sicuru in chì consiste l'intelligenza emotiva. Questu aspettu passa completamente inosservatu paragunatu cù e prestazioni scolastiche è boni voti à a fine di u corsu.

Tuttavia, a salute emotiva di u zitellu hè quantunque impurtante quant'è i so risultati in scola. I zitelli devenu esse preparati da a so prima età, per esse capace di cuntrullà e vostre emozioni è di gestì le in u megliu modu pussibule.

L'impurtanza di l'educazione emotiva in i zitelli

L'educazione emozionale ùn hè micca insegnata in a scola è si apprende cù l'anni, secondu a relazione chì i zitelli anu cù u so ambiente. Avè una educazione emotiva ottimale è adeguata li rende cù l'anni persone chì empatizanu cun l'altri è chì anu facilità quandu si tratta di pudè relassi.

In più di questu, una bona salute emotiva hè fondamentale quandu si tratta di rinfurzà l'autostima è a fiducia in sè. I zitelli sò capaci di crede in sè stessi è ciò ch'elli ponu uttene in a vita.

Cumu arricchisce a salute emotiva di i zitelli

Allora vi daremu una seria di linee guida o cunsiglii chì Vi aiutanu à rinfurzà è arricchisce a salute emotiva di i vostri figlioli:

  • Hè impurtante di custruisce una tale salute emotiva da u mumentu chì u zitellu hà pochi settimane. L'affettu è l'amore di i genitori sò chjave per chì u ligame di l'unione diventi pocu o pocu più forte. U fattu simplice di guardallu o accarezzallu in tuttu u corpu, hè impurtante in a furmazione di a vostra intelligenza emotiva.
  • Dentru à a salute emotiva, pudè mette si in u locu di u zitellu è ascultallu quandu hè necessariu hè di grande impurtanza. Un grande prublema in l'educazione oghje hè u fattu chì i genitori ùn ascoltanu micca i so figlioli, ciò chì face chì a so salute emotiva sia seriamente minata. Nunda accade per ritruvà i zitelli, fighjà i so ochji è ascultà tuttu ciò ch'elli anu da dì. Hè impurtante chì si sentenu impurtanti in u nucleu di a famiglia.

tristi

  • Un altru aspettu chì i genitori devenu piglià in contu quandu si tratta di l'intelligenza emotiva di i so figlioli hè u fattu chì sanu sapè identificà ognuna di l'emozioni è sapè chì effetti causanu in a persona. Da quandu sò chjuchi devenu sapè in ogni momentu chì sò i sentimenti basi in ogni persona è chì sò i più cumplessi. Ùn ponu micca ignurà emozioni cum'è felicità o tristezza.
  • Oltre à cunnosce e sfarente emozioni, hè di primura chì amparanu ancu da chjucu per esse in gradu di sprime li senza alcun prublema. Devenu avè una libertà totale quandu si tratta di esse capace di sprime emozioni diverse è ùn esse micca autocoscienti à propositu.. I genitori devenu rispettà sti sentimenti è ùn ne burlanu micca. Se i zitelli a sentenu in quellu momentu, devenu esse sustenuti sì esse emozioni negative o positive.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.