L'era post-maschera principia, cumu preparà a pelle

Preparate a pelle dopu a maschera

Una nova tappa principia in sta pandemia chì hè ghjunta subbitu per cambià u mondu. A maschera era-post arriva è tocca preparate a pelle per evità i ravagi di u sole è l'agenti esterni. Dapoi parechji mesi, a pelle di u visu hè stata sottu à una sorta di barriera protettiva, a maschera chì hè stata di primura per prevene infezioni.

È avà, chì si pò gode di l'aria fresca senza maschera, benintesa, basta chì e cundizioni a permettenu è sottu à e misure sanitarie indicate, hè ora di preparà a pelle. A maiò parte di u visu hè stata cuperta da a maschera, cusì hè diventata in qualchì modu più sensibile à l'effetti di u sole è di l'inquinamentu. Per preparà a vostra pelle è gode di l'aria aperta senza risichi, pudete seguità i seguenti suggerimenti.

Avà u portate, à u mumentu u pudete caccià è a prossima volta u purtarete torna. Tanti cambiamenti è manipulazione di a maschera, aghjunghjenu a contaminazione è a terra chì ponu dannà a pelle delicata di a faccia. Ùn mancate micca sti cunsiglii chì, ancu se basi, sò essenziali per evità danni à a faccia.

Preparate a pelle di u visu per l'era post-maschera

Acne facciale da a maschera

A pelle di u visu hà suffertu assai durante sti mesi cù a maschera sia à l'esternu sia à l'internu. U calore, a frizione di u tessutu cù a pelle, i cambiamenti ambientali è l'usu di certi prudutti, anu fattu u disastru in questa parte delicata di u corpu. Quale hà suffertu u più è quale hà suffertu u menu irritazione, pori ostaculati, acne, è altri tippi di prublemi di a pelle.

Ma avà chì ghjunghje una nova epica di cambiamenti, arrivanu novi prublemi per a pelle di u visu. U principale è quellu chì porta i più risichi hè u sole. I raghji di u sole causanu assai danni à a pelle, invichjamentu prematuru, macchie di u visu o irritazione, in più di u periculu di cancheru di a pelle. Dunque avà hè più impurtante chè mai di ricurdassi d'applicà un cusmeticu adattatu.

Cum'è a pelle di u visu hè specialmente delicata, ùn pudete micca aduprà alcuna crema solare per l'usu di u corpu. Hè cunsigliatu di aduprà un pruduttu specificu per a pelle di u visu, cù un fattore di prutezzione di 5 per u schermu tutale. In questu modu evitate l'apparizione di macchie, brusgiature è risicu di cancheru di a pelle. Duvete ancu mantene una idratazione curretta, applicendu u pruduttu in a mattina è a notte.

A pulizia di u visu deve esse ripetuta in a mattina, postu chì ancu se ùn portate micca u truccu, avete dormitu cù prudutti cosmetichi. Duvete ancu cuntà nantu à u frottu di i linzoli, di notte a pelle suda è hè di primura di pulisce a pelle prima d'applicà qualsiasi pruduttu. Cusì i passi da seguità seranu pulizia, idratazione è prutezzione di u sole. Evite u eccessivu trucco, gode di u culore sanu chì i raghji di u sole portanu è aduprà u più pochi prudutti pussibule.

Quandu tornu in casa

Cura di a pelle

Questu hè un mumentu di cambiamentu, fora è quandu e misure di sicurezza ponu esse rispettate, pudete esse senza maschera. Micca cusì in casa, postu chì l'usu di una maschera hè sempre di primura per evità novi focolai di infezioni. Tanti cambiamenti ponu fà u male in a faccia, cambiamenti di temperatura, ambientale o l'usu di climatizatori, frà altri.

Quandu ghjunghjite in casa, duvete passà uni pochi di minuti à curà è accarizzà a pelle nantu à a vostra faccia. Applica prima un detergente facial à base d'acqua per rimuovere u truccu è i residui ambientali. Aduprate un toner gentile per chjude i pori è finisci applicendu una crema idratante facciale di notte è un contour d'ochji.

Oltre à i prudutti cusmetichi, hè di primura piglià cura di te da l'internu perchè hè u megliu modu per rimarcà a differenza da l'esternu. Vale à dì, ancu sì site assai cunsistenti cù i cosmetichi è aduprate prudutti di qualità, serà inutile sè ùn manghjate micca una dieta sana. Dunque, ricordate di beie abbastanza acqua, seguità una dieta ricca di frutti è ligumi, è ancu di proteine ​​è di ogni tipu di nutrienti, hè una parte essenziale di a cura di a pelle.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.