I vantaghji di i piatti prugrammabili

vasi programmabili

Piccoli apparecchi facenu i nostri compiti quotidiani più faciuli è i vasi programmabili ùn sò micca eccezione. A causa di u ritmu attuale di a vita simu custretti à fà parechje cose in pocu tempu è una pignata programmabile ci permette di cuncilià certe attività domestiche. Ma chì hè un pote programmabile?

Cosa hè un pote programmabile?

Robots di cucina, vasi programmabili, cotture lente ... sapemu esattamente ciò chì vulemu dì quandu parlemu di ognunu di sti picculi elettrodomestici? Ancu se spessu tendemu à cunsiderà l'altri robot di cucina, ùn sò micca listessi.

Un pote programmabile hè una pentola à pressione elettrica. U so cuncepimentu hè simile à quellu di una frittatrice: hà un coperu nantu à a parte superiore chì permette di inserisce l'ingredienti, una valvula simile à quelle di i cuochi rapidi tradiziunali, chì imitanu u so sistema, è un termostatu.

Pannellu di un pote programmabile

I vasi programmabili anu ancu un pannellu frontale nantu à u duverete solu selezziunà u prugramma desideratu. Stufanu, frittenu, steam, grill, furnu ... è vi facenu sapè quandu u manghjà hè fatta. Sò programmabili, dunque pudete avè u manghjà prontu à u mumentu chì sceglite, cum'è appena fattu. È se a putenza si spegne? Ùn duverete micca inchietassi: quand'ellu vulterà, continuerà ghjustu da induve hè partutu, grazie à a so memoria.

A maiò parte di i piatti programmabili anu ancu u opzione di calore è riscaldà, chì vi permette di micca imbruttà più piatti. È hè abituale chì anu un buttone espressu per fà una autopulizia.

A diferenza cù un processatore alimentariu è un pote crock

Chì ci hè a differenza trà questu apparechju è un robot di cucina? Mentre a pignata prugrammativa «solo» coce, u robot di cucina va più luntanu, trasfurmendu ancu l'alimentu. Què hè, in un robot di cucina pudete taglià, sfracicà impastà ... È chì ne dici di un Pota di coccia lenta? Avemu parlatu longu è duru di stu tippu di vasetti; Sò vasi tradiziunali ma elettrichi da cucinà à focu bassu.

Articulu ligatu:
I cucini lenti sò di moda

Avvanzi di un pote programmabile

Sapendu e caratteristiche principali di un pote programmabile, hè faciule induvinà i vantaghji chì ci offre. Se cucini spessu ma ùn avete micca assai tempu o desideriu di passà assai, questi sò, senza dubbitu, una bona opzione per i seguenti motivi.

  1. Sò simplici. Chiunque hè capace di aduprà un pote programmabile. Basta à inserì lu, inserisce l'ingredienti, selezziunà u prugramma di cucina è aspettà chì u piattu sia prontu.Depressurizazione serà semplice cum'è appughjà un buttone.
  2. Riducenu u tempu di cucina. Pudete cucinà u listessu chè in una pignatta tradiziunale ma in un tempu più cortu postu chì cucina à alta pressione. Senza avè da esse cusciente, cucinerà rapidamente i vostri piatti.
  3. Cunsuma menu energia è elettricità cà una pignatta cunvinziunale. Riducendu u calore furnitu è ​​u tempu di cottura, pudete risparmià finu à u 70% in energia, chì influenzerà positivamente a vostra fattura di elettricità.
  4. Sò sicuri. Queste pentole di cucina programmabili anu una tecnulugia chì li rende assai sicuri. Dimenticate i brusgii è l'incidenti indesiderati in cucina per via di una pressione eccessiva. Anu sistemi chì vi prevenenu se u tappu ùn hè micca chjosu bè è anu un sistema di compressione pulsata, per evità brusgiature quandu si apre u tappu. Inoltre, evitate u risicu di dimenticà u focu: vi alerta quandu hè finitu è ​​automaticamente si spegne quandu hè finitu.
  5. Permettenu di cucinà tuttu. A maiò parte anu prugrammi di cucina diversi: turbo, pressione, cotto à a vapore, stufatu, braconnage, confit, risu, pasta, piastra, frittura, frittura, fornu ... Inclusu ancu in a scatula un libru cù parechje idee per cumu preparà u vostru menu settimanale hè più faciule. Pusate per 10 minuti ogni dumenica, uttene idee per preparà u menù per tutta a settimana è scurdate di dumandate ogni ghjornu ciò chì andate à cucinà u ghjornu dopu.

Truvate vasi programmabili un bonu investimentu per a vostra cucina?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.