I novi accessori Malababa per a caduta

Novi Accessori Malababa per Autunno

Dopu avè capitu chì ùn aviamu micca spartutu cun voi e pruposte di Malababa in l'ultimu annu, vuliamu rimedialle. Cumu? Avvicinendu u novità per u vaghjimu di sta marca di cuncepimentu di accessori fabbricati eticamente in Spagna.

Borse, scarpi, gioielli ... Accessori Malababa Vi permetteranu di cumplettà e vostre tenute cun eleganza. Accessori, à propositu, chì sò presentati in una vasta gamma di culori, trà i quali spiccanu cammellu, turchinu, nudu, rossu è neru. Scuprite i so novi disegni!

I scarpi

Ci piace a simplicità di Cata, a manoletina cù un scollu appuntutu, fattu di pelle d'agnellu lavata chì illustra a nostra cuperta. Un'altra basa, ma questu d'ispirazione vintage cù un scollu chjusu è un taccu bassu hè Ramona, ancu nantu à a cupertina. È se cercate un pocu di più altezza pudete turnà versu Nicolsa per a versione più alta cù una altezza di u taccu di 5,55 cm chì pudete vede in l'immagine quì sottu in turchinu.

Novi Accessori Malababa per Autunno

I sacchetti

I sacchetti intrecciati sò sempre stati un segnu distintivu di l'impresa. In sta nova cullizzioni i truvemu in versioni cù una capacità più grande è minore in pelle di vacca intrecciata à a manu. U saccu shopping Odette, ritrattu sopra, hè unu di i nostri preferiti. Funziunale, spaziosu, bellu è dispunibule in sette culori cusì avete una scelta.

Novi Accessori Malababa per Autunno

Circate un disegnu più chjucu? U saccu Picnic probabilmente ti cunvince allora. Hè, cum'è u precedente, un saccu di pelle d'agnellu intrecciata ma cù alcune peculiarità cum'è forma di canistrellu è e strisce sbuffate cù quale hè fatta. Hè dispunibule in duie dimensioni è trè culori.

Earrings

Da quandu aghju vistu u Cullezzione Malababa Petali per a prima volta, campu innamuratu d'ella. Iè, a cunfessu. Mi piacenu tutti questi orecchini cù motivi di petali di metacrilatu assai leggeri chì venenu in diverse versioni: brevi, longhi è appesi à un anellu di ottone.

Ti piacenu i novi accessori Malababa per a caduta?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.