The Bridgertons: A Seconda Stagione hè Cunfermata Avà!

Duca hastings

I Bridgertons sò stati unu di i grandi successi per chjude l'annu 2020. A prima stagione hè stata creata in Natale di l'annu sopra menzionatu, ancu mesi dopu a ghjente parla sempre di a trama è di i so caratteri principali. Dunque, dopu à u grande successu di sta storia di u periodu, era solu pussibule d'aspittà a seconda rata.

Benintesa, era aspettatu cume avemu cummentatu bè, ma ciò chì forse ùn ci piace tantu a grande maggioranza hè chì u duca di Hastings ùn serà micca in a seconda stagione tantu aspettata. Ié, hè unu di calce è un altru di sabbia, allora ùn sapemu ancu cumu tuttu què influenzerà u successu di a seconda parte, chì hà digià cuminciatu à girà.

Cumu serà a seconda stagione di a serie Netflix

Senza andà in spoilers, avemu chjaru chì una di e pennellate basiche chì ci hà fattu innamurà di a prima stagione era a storia d'amore. U Duca è Daphne si sò innamurati cumpletamente è anu tombu certi ostaculi per esse inseme.. Anu avutu di fronte à parechji prublemi, frà i quali era avè figlioli. Ma ùn avemu da avanzà nunda d'altru, per tutti quelli chì ùn l'anu ancu vistu.

À u mumentu, quelli di noi chì l'anu fattu, avemu avutu da guadagnà da sapè cumu sta bella storia continuerà, ma pare chì ùn serà micca cusì. A nova stagione ùn serà micca una continuazione di a prima, ma avà si cuncintra nantu à un altru di i membri di Bridgerton è serà u fratellu maiò. Perchè cum'è sapete sicuramente, sò in leia cù i libri. Cusì, videremu cumu si adattemu per chì a ghjovana Daphne ùn suspiri per u so duca è viceversa. Sembra chì Anthony ripiglierà quellu rolu di leadership è ci delizierà cun novu amore è storie o secreti novi.

A ripresa di The Bridgertons

Quandu a stagione 2 di Bridgerton esce

Hè ancu troppu prestu per parlà di quandu a stagione 2 di Bridgerton sorterà. Dopu u so filmu hà iniziatu sta primavera. Sapemu quantu hè cumplicatu à volte di girà una storia di stu calibru, per chì hè sicuru chì finu à a fine di questu annu 2021 o forse l'iniziu di u 2022, ùn averemu micca a grande nutizia trà e nostre mani. Ié, hè aspittatu cun impazienza ma questu ci darà u tempu di digerisce chì unu di i principali prutagunisti ùn serà più in stu filmu è in a so futura uscita.

Novi visi à u Bridgerton?

Hè cum'è a vita stessa, certi si ne vanu è l'altri arrivanu cun forza. Ebbè, in The Bridgertons ùn avia da esse diversu. Dapoi ancu, Regé Jean-Page ùn hè micca in u cast, Simon Ashley ghjunghje. Sembra chì questu serà u novu amore di Anthony, vale à dì u primu-natu di a famiglia. Benintesa, pare chì a storia ritorna caricata di molta emozione è romanza, è ancu forza. Ma hè vera chì u dramma affacca ancu cum'è mai. Un mischju più cà splusivu chì ci face vulè di più in più per un picculu antìcipu. Si suppone chì u restu di i persunagi, di a famiglia a più preziosa, continuerà cun noi una stagione in più. Ma hè vera chì per esse sicuri di tuttu, ci vole sempre à aspettà.

Bridgerton Stagione XNUMX

Addiu à u duca

Ié, insistemu assai, ma hè chì era veramente u caratteru principale è chì questu ùn accade di solitu in serie di successu, e rete suciale si sò rivolte à l'attore. Dunque, in Instagram avemu vistu cumu u Duca stessu hà dettu addiu à u so grande successu, finu à avà. Pare ch'ellu ùn abbia firmatu chè per una stagione è cume tale, ùn continuerà micca à esse parte, ma hà sempre parolle belle per i so culleghi è per u grande travagliu chì li hà datu a ricunniscenza internaziunale. Vulete chì sia in a seconda stagione?


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.