Ballerine, una scarpa comoda per precipità i ghjorni di sole

Stili di vaghjime cù ballerine

I ballerini sò una ottima alternativa à a pausa per compie e nostre tenute. Cum'è cù i mocassini, di quale avemu parlatu pocu fà, sti scarpi piatti ci furnenu un grande cunfortu in u nostru ghjornu à ghjornu.

Durante i ghjorni più solei pudemu sempre mette i nostri ballerini à pedi nudi. Ancu se, prima di caccialli da l'armariu, serà nurmale per noi di usalli cù calzetti fini. È per compie tutti i tipi di abiti, cù jeans stampati, vestiti o gonne.

I ballerini sò un calzature simplici è cunfurtevuli. Almenu per a maiurità, eccettu i mudelli senza taccu bassu. Quessi ùn sò micca i più raccomandati per camminà lunghe distanze, ancu se listessu si dice nantu à i flip-flops è ci sò quelli chì puderianu viaghjà u mondu sanu cun elli. Ma ùn deviamu micca.

Stili di vaghjime cù ballerine

In culori neutri è nudi, i ballerini diventanu un alliatu versatile per cumplettà i nostri vestiti. Ci tenimu caru cù jeans è un mantellu longu o impermeabile, una cumbinazione fora di strada chì pò travaglià 24 ore à ghjornu. Pudete ancu sceglie una maglia in maglia è un ghjocu di cardigan, assai adattu à st'epica di l'annu.

Stili cù ballerini

S'ellu ci hè qualchissia chì sà sfruttà perfettamente ste cumbinazioni, hè Anouk Yve, chì i so vistimenti sarete malati di vede in Bezzia. Pudete accettà più o menu in gusti cun ella ma ella hè una grande fonte d'ispirazione quandu si tratta creà abiti di basa per u nostru ghjornu à ghjornu.

Pudete ancu combinà i ballerini cun vestiti è gonne stampate, per uttene un stile cun aria romantica cum'è quella di Van y Maria Ruiz. Basta solu un blazer o un cardigan in tonalità neutre per cumplettà u vostru look. Circate qualcosa più formale è risicatu? Jenny Walton hà a chjave. Osatevi cù una gonna avuta in un culore arditu è ​​combina cù ballerine in cuntrastu, ùn passerai micca inosservatu!

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.