Hè cunsigliatu per i zitelli d'andà scalzi?

scalzu

Ci sò sempre state pusizioni cuntrastanti in quantu à chì sia bonu per i zitelli d'andà scalzi o megliu cù i scarpi. Parechji genitori impediscenu à i so figlioli d'andà scalzi in casa in paura ch'elli finiscinu per piglià un fretu.

Questu hè un veru mitu postu chì i virus entranu in u corpu per e vie respiratorie. In cuntrastu, l'esperti nantu à u sughjettu cunsiglianu chì u zitellu sia scalzu in casa postu chì in questu modu i pedi si sviluppanu assai megliu.

I zitelli anu da purtà scarpi?

L'esperti ùn cunsiglianu micca di mette i zitelli in scarpi durante i primi mesi di età. Quandu si tratta di prutege i pedi di u to picculu da basse temperature o scossa, basta à mette i calzini. Arricurdatevi chì u strisciu hè a chjave per un bon sviluppu di u sistema psicomotoru di u zitellu, dunque ùn devenu micca purtà scarpi à i so pedi.

Una volta chì u zitellu principia à marchjà, i genitori devenu sceglie di mette un tippu di calzature chì sia flessibile è respira perfettamente. Da 4 à 5 anni, u calzariu adupratu deve esse più rigidu è più forte per prutege i pedi di u zitellu.

Chì sò i vantaghji per i zitelli di andà scalzu?

  • Andà scalzu senza scarpi permetterà una furmazione megliu di l'arcu di u pede, impediscenduli di soffre di ciò chì hè cunnisciutu cum'è pedi piatti.
  • Durante u primu di a vita, eu zitellu averà una sensibilità più grande in i pedi chè in e manis. Andendu scalzu, i vostri pedi vi aiutanu à scopre u mondu chì vi circonda. Inoltre, andà scalzu permette o cuntribuisce à un megliu sviluppu di tutti i sensi di u chjucu.
  • Quandu marchja scalzu, u chjucu senterà sfarenti tippi di texturizazioni attraversu i so pedi. Questu permette à u zitellu di sviluppà varie sensazioni chjamate kinestetiche, chì aiutanu à migliurà a pusizione di i diversi musculi è per rinfurzà l'articuli di u corpu.

scalzu

Attenti sì u zitellu và scalzu

  • Chì hè cunsigliatu d'andà scalzu, Ùn significa micca chì u zitellu deve in ogni momentu senza alcunu tippu di calzature. In casu d'andà in piscina, hè impurtante chì u chjucu porti pantofule, postu chì ghjè un locu induve sò generalmente cuntrattate diverse infezioni.
  • In casu chì un tipu di ferita pò esse fatta mentre camminava senza scarpi, hè impurtante sapè ciò chì a ferita hà causatu. In parechji casi hè necessariu uttene u vaccinu contra u tetanu per prevene l'infezzione da peghju è causendu prublemi seri è seri.
  • I genitori devenu sapè in ogni momentu in quali situazioni u picculu pò andà cumpletamente scalzu è quandu anu bisognu di purtassi scarpi. Ùn pudete micca permettà à u zitellu di andà sempre senza scarpi è abituassi à andà scalzu.

In brevi, I duttori è prufessiunali cunsiglianu chì i zitelli andinu cumpletamente scalzi per qualchì tempu à ghjornu. U fattu di sente u terrenu è di marchjà nantu à ellu senza nisun tippu di calzature, li aiuta à avè un sviluppu maiò di u so sistema psicomotoru trà altri vantaghji.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.